rafaele84 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Witam Od kilku dni moja turbina nie zachowuje sie najlepiej zamula, ciagnie dopiero na wyższych obrotach, czasami ja wyłancza. Poczatkiem było to ze 2 tyg temu zaczeła głosniej buczec popiedzy 1600-2200 obr. Kiedys miałem podobna sytuacje to wezyk podcisnienia z EGR był przetarty, ale takie swistanie mam pierwszy raz. Do tego gdy turbina sie wyłaczy wywala mi bład 17964- Charge pressure Control: Negative Deviation Turbo jest suche nie dymi dolewam okolo 1l oleju(5w30) na 15tys km. Dodam ze to moj pierwszy raz zabawy z robieniem logów dynamicznych , lecz chyab dobrze sie zapisaly 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 008 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Napewno do wymiany mam termostat bo temp utrzymuje sie na okolo 75C. Co do turbiny to nie wiem czy brac sie za czyszcenie czy juz za pozno i wziasc np po regeneracji... Czekam na opinie od kogos bardziej wtajemniczonego w tym temacie. I co powyzsze liczby ukrywaja. Z góry dziekuje Pozdrawiam Rafal
spanky Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 na poczatek podcisnienia od N75 do sprawdzenia ...
rafaele84 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2013 Dzieki Man od czego zacząć jutro sprawdze wszystkie wezyko od zawodu itd Jaki jest najlepszy domowy sposób do sprawdźenia n75 domowym Sposobem o ile taki istnieje. Z góry dzięki pozdrawiam
rafaele84 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2013 Witam Dzis zmieniłem termostat i mogłem zrobic wiarygodne logi BS . BS 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Pogonilem dzis troche auto na normalnej temperaturze i na 5 biegu po wyzej 120km wyłaczylo mi turbo prawie za kazdym razem jak robiłem taki test na autostradzie:( zauwazylem ze od 2800obr w zwyz turina ciagnie jak szalona i jej nie wyłancza do tego momentu to muł i włąsnie na niskich obrotach i wysokim biegu przestaje czesto ciagnac.( Jutro sie biore za sprawdzenie tego N75. Pozdrawiam Z gory dzieki za pomoc:) Rafal
spanky Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Egr zaslepiony , brak podcisnien na sprezarce
silenthunter Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Brak podciśnienia spanky byłeś szybszy
rafaele84 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2013 Dzieki za szybka odpowiedz. Wiec co w moim ptrzypadku najlepiej teraz zrobic z tym fantem. Wymienic EGR? Zalozyc sprezarke po regeneracji? Bo jutro juz bede cos z tym dzialal , osłabia mnie tak przymulone autko..:]( Pozdrawiam z gory dzieki za informacje ---------- Post dopisany at 00:41 ---------- Poprzedni post napisany at 00:33 ---------- czy moze cos z tym zaworem N75 po wyłaczeniu turbiny mam zawsze ten blad 17964- Charge pressure Control: Negative Deviation
Sztomel Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 brak podcisnien na sprezarce a ja tam widzę sporą nieszczelność w dolocie więc szukaj dziury na wężach pomiędzy turbo a kolektorem ssącym. Z braku podciśnienia to przy 3 tyś. obrotów ciśnienie rzeczywiste już dawno doszłoby do wartości zadanej.
rafaele84 Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Opublikowano 1 Lutego 2013 Zrobiłem szybki test dziś rano sciagnalem 3 wezyki z podcisnien 2 z EGR jeden z turbiny i żadnych reakcji auto achowuje sie tak samo jak do tej pory przymulone do 2600 pozniej ciągnie. Więc cos z tym podcianieniem jest.
Sztomel Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 Jak już ściągnąłeś wężyk z gruchy turbo to trzeba było odpalić silnik i sprawdzić palcem czy na końcu wężyka jest wyczuwalne podciśnienie.
rafaele84 Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Opublikowano 1 Lutego 2013 Witam zrobiłem tak jak mówiłes i palcem nie dało sie wyczuc zadnego zasysania dopiero z ciekawosci przyłlozyłem jezykiem i delikatne zasanie było odczuwalne. Nie wiem jak tam powinna byc wartosc. U mnie jest lecz bardzo słaba. pozdrawiam
Sztomel Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 Zakładam, że podczas tej próby wcześniej założyłeś 2 pozostałe wężyki od EGR na swoje miejsce. Jak chcesz się przekonać jak silnie powinno zasysać palec na końcu tego wężyka to przyłóż sobie koniec palca do trójnika na wężu idącym od pompy podciśnienia do serwa hamulców po wcześniejszym oczywiście zdjęciu wężyka z tego króćca, który dalej idzie na poszczególne elektrozawory (zakładam, że pompa podciśnienia w pompie tandem będzie dawała właściwe podciśnienie i wąż od niej do serwa również bo na twardy pedał hamulca się nie skarżysz). Jeśli poczujesz różnicę pomiędzy zasysaniem na tym króćcu a wężykiem od gruchy to wypinaj kolejno od tego króćca węże w stronę elektrozaworów aż ustalisz gdzie podciśnienie się gubi a szybko znajdziesz odcinek wężyka lub elektrozawór, który powoduje znaczny spadek podciśnienia. Faktycznie w 011 BS widać, że wartość ciśnienia nie zmienia się czy to w trybie OFF czy ON co świadczy o braku podciśnienia ale z drugiej strony gdyby tylko i wyłącznie to byłoby przyczyną to porównując wartości w logach dynamicznych grup 003 i 011 przepływka nie mierzyłaby tak wysokiej wartości powietrza i dawki paliwa gdyby dolot był szczelny a widać to już od 3100 obrotów gdzie jest spore niedoładowanie.
rafaele84 Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Opublikowano 1 Lutego 2013 Wiatm ponownie Sprawa jest juz rozwiazana. Na szczescie 2 małe wezyki tuz kolo trojnika miały nieszczelnosc. Po załozeniu nowych turbina ciagnie jak trzeba:) Zostało mi dosc czasu by wyczyscic EGR wraz z kolektorem. Wiec autko odsiwerzone mozna smigac. Dziekuje wszytkim za pomoc w rozkminieniu sprawy:) POzdrawiam Ponizej logi juz po w/w zabiegach. 003 BS - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 BS - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 Dynamiczne- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się