Dragon30 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Mam pytanie bo tłoczek minie odbija i czeka mnie wymiana zacisku. Czy na zdjęciu poniżej jest zacisk aluminiowy czy żeliwny?
OLIVER Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Alu...... Tak wygląda żeliwny... ZACISK HAMULCOWY AUDI A4 B5 TYŁ TYLNY LEWY ŻELIWNY (2967082406) - motoAllegro
Dragon30 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2013 no to czeka mnie wymiana alu,mam LUCASA, czy są jakieś lepsze niż LUCAS?
OLIVER Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 no to czeka mnie wymiana alu,mam LUCASA, czy są jakieś lepsze niż LUCAS? Masz Lucasa ..Jak nie cieknie to moze byś sobie go zregenerował (moze tłoczek z korodował i ciężko pracuje wystarczy zestaw naprawczy z tłoczkiem wymienić ) i koszty mniejsze były by albo kolega z forum "DEVASTATION " moze on ma na zbyciu ...zajmuje sie takimi sprawami jak hamulce , po pytaj
Dragon30 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2013 Już były regenerowane właśnie i dalej to samo. Dziś podniosłem auto w górę i się obracają koła ale ciężkawo. Nie ma mowy żeby koło rozpędzić żeby nawet jedno okrążenie samo zrobiło. Zatrzymuje się w sumie od razu. Były regenerowane przy zmianie klocków tarcz i łożysk jakieś 1000 km temu. Potem byłem na reklamacji na tarcie właśnie i znów regenerowali. Sprawdzali ręczny itd. Jak cofam to jest takie wrażenie jakbym na lekko zaciagnietym ręcznym jechał. Tak popiskują klocki
Dev Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 na czym polegała ta regeneracja ? w/g mnie wyciagneli tylko tłoczek, poskrobali i poskładali
Dragon30 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2013 Gumki uzupełniające napewno zmienili a reszta nie wiem. Na paragonie mam 2x zestaw naprawczy... ale na paragonie to wszystko mogli napisać.
Dev Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 nie rozbierali całkowicie zacisku problem polega na zatartym trzpieniu od mechanizmu ręcznego trzeba to całkowicie rozebrac, wyczyscic, przesmarowac i poskładac nowo
Dragon30 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2013 nie rozbierali całkowicie zaciskuproblem polega na zatartym trzpieniu od mechanizmu ręcznego trzeba to całkowicie rozebrac, wyczyscic, przesmarowac i poskładac nowo masz jakiś instruktaż do regeneracji tego trzpienia ?
Dragon30 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2013 całkowicie rozebrac, wyczyscic, przesmarowac i poskładac nowo O ten instruktaż chodzi? spoko telegraficzny skrót, hehe. Spróbuje na weekendzie zajrzec ( o ile żona się nie zdecyduje rodzić) o efektach powiadomie. Może jakieś fotostory wstawie i rozbuduje Twój instruktaż.
Dev Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 musisz miec długie szczypce do pierścieni Seegeera
OLIVER Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 nie rozbierali całkowicie zaciskuproblem polega na zatartym trzpieniu od mechanizmu ręcznego trzeba to całkowicie rozebrac, wyczyscic, przesmarowac i poskładac nowo masz jakiś instruktaż do regeneracji tego trzpienia ? Moze to Ci pomoze ..... Audi 80 Klub Polska :: [ALL] Regeneracja tylnych zaciskw hamulcowych.
Dragon30 Opublikowano 2 Lutego 2013 Autor Opublikowano 2 Lutego 2013 podziękować, ale pada... nici z regeneracji
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się