Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zacisk żeliwny czy aluminiowy?


Dragon30

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie bo tłoczek minie odbija i czeka mnie wymiana zacisku. Czy na zdjęciu poniżej jest zacisk aluminiowy czy żeliwny?

2013_01_31_14_48_59.jpg

2013_01_31_14_33_46.jpg

2013_01_31_14_48_27.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to czeka mnie wymiana alu,mam LUCASA, czy są jakieś lepsze niż LUCAS?

Masz Lucasa ..Jak nie cieknie to moze byś sobie go zregenerował (moze tłoczek z korodował i ciężko pracuje wystarczy zestaw naprawczy z tłoczkiem wymienić ) i koszty mniejsze były by albo kolega z forum "DEVASTATION " moze on ma na zbyciu ...zajmuje sie takimi sprawami jak hamulce , po pytaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już były regenerowane właśnie i dalej to samo. Dziś podniosłem auto w górę i się obracają koła ale ciężkawo. Nie ma mowy żeby koło rozpędzić żeby nawet jedno okrążenie samo zrobiło. Zatrzymuje się w sumie od razu. Były regenerowane przy zmianie klocków tarcz i łożysk jakieś 1000 km temu. Potem byłem na reklamacji na tarcie właśnie i znów regenerowali. Sprawdzali ręczny itd. Jak cofam to jest takie wrażenie jakbym na lekko zaciagnietym ręcznym jechał. Tak popiskują klocki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na czym polegała ta regeneracja ?

w/g mnie wyciagneli tylko tłoczek, poskrobali i poskładali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gumki uzupełniające napewno zmienili a reszta nie wiem. Na paragonie mam 2x zestaw naprawczy... ale na paragonie to wszystko mogli napisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozbierali całkowicie zacisku

problem polega na zatartym trzpieniu od mechanizmu ręcznego

trzeba to całkowicie rozebrac, wyczyscic, przesmarowac i poskładac nowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozbierali całkowicie zacisku

problem polega na zatartym trzpieniu od mechanizmu ręcznego

trzeba to całkowicie rozebrac, wyczyscic, przesmarowac i poskładac nowo

masz jakiś instruktaż do regeneracji tego trzpienia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

całkowicie rozebrac, wyczyscic, przesmarowac i poskładac nowo

O ten instruktaż chodzi? spoko telegraficzny skrót, hehe. Spróbuje na weekendzie zajrzec ( o ile żona się nie zdecyduje rodzić) o efektach powiadomie. Może jakieś fotostory wstawie i rozbuduje Twój instruktaż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz miec długie szczypce do pierścieni Seegeera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozbierali całkowicie zacisku

problem polega na zatartym trzpieniu od mechanizmu ręcznego

trzeba to całkowicie rozebrac, wyczyscic, przesmarowac i poskładac nowo

masz jakiś instruktaż do regeneracji tego trzpienia ?

Moze to Ci pomoze .....

Audi 80 Klub Polska :: [ALL] Regeneracja tylnych zaciskw hamulcowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...