Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak poprawić audio ?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Miałem fabrycznie zamontowane 2 głośniki z przodu + 2 wysokotonowe.

Wymieniłem z pół roku temu ori 13stki na 13stki z PowerBassa na MDFie ( wiem wiem, powinienem wrzucić odrazu 16stki).

Nie jestem audiofilem, po prostu chciałbym to trochę ulepszyć.

I tu rodzi się pytanie, co wstawić do auta, żeby w miarę możliwośći jak najniższym kosztem polepszyć jakość dźwięku?

Mam poprowadzone kable do bagażnika z bezpiecznikiem, więc może bym to jakoś mógł wykorzystać?

Co polecacie? Jakiś wzmacniacz, skrzynię, głośniki na tył?

Proszę o wyrozumiałość, a nie teksty w stylu "po co Ci wzmaczniacz do takich głośników".

Nie znam się.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie napisałeś jaką masz gotówkę na audio, jakie masz teraz radyjko, czego oczekujesz od zestawu. jakiej muzy słuchasz. Jak masz nie więcej niż 400zł to zainwestuj w porządne głośniki w przednie drzwi + wygłuszenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radyjko mam kiepskie, jakieś JVC leciwe. Wygłuszenie mam zrobione na przednie drzwi i wolałbym tego nie ruszać. Po 1sze nie mam warunków, żeby dobierać się do tych głośników i rezać na 16, szczególnie, że mamy zimę.

Wolałbym "dodać" coś do tego co już mam. Nie mam niestety określonych funduszy, liczę na wasze propozycję - a tak jak napisałem, jak najtaniej.

Liczę na Was, że nie polecicie mi przecież jakiegoś b.taniego chłamu.

Muzyki słucham bardzo różnej. Na pewno nie jest to techno, aczkolwiek wszystkiego po trochu. Od popu - zazwyczaj, do kawałków takich jak Levels - Avicii.

Ogólnie zależy mi na tym, żeby polepszyć bas, ogólnie siłe dźwięku (głośność). Przy okazji jeśli mogłoby coś "grać" również z tyłu, żeby był lepszy balans dźwięku, bo póki co, to wyraźnie czuć, że gra mi tylko z przodu. ( dla porównania ori głośniki w astrze z 2001r grają lepiej jest ich 6 bodajże).