Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik gaśnie gdy wrzucam 2 bieg max obrotów i puszczam gaz, problem z odpaleniem. A4


GroM1990

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem. Mianowicie startuję z pierwszego biegu gaz do podłogi wrzucam 2 bieg max obrotów i puszczam gaz nagle samochód gaśnie. Muszę się troche nakręcić żeby odpalił. Jakby pompa za mało paliwa podawała. W normalnej jeździe jest wszystko w pożądku. Filtry wszystkie wymienione. Co może być nie tak?. Nie bardzo mogę dać logi bo nie mam garażu. Z góry dziekuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak jeździsz powoli to jest ok??

---------- Post dopisany at 21:27 ---------- Poprzedni post napisany at 21:25 ----------

przewody mogą być gdzieś pęknięte przy pompie bo kiedyś miałem taką sytuację i prześwietlałem wszystko, odkręciłem przewód główny od pompy i okazało się że opaska przecięła go od spodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo w silniku ajm - szukalem z mechanikiem na wszystkie sposoby wszystko bylo niby ok - objaw ustapił po wlaniu motor doctor - moze to zbieg okolicznosci albo ten doctor faktycznie uzdrowil moja furmanke ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pojedź gdzieś na komputer(KTS,VAG...obojetnie) aby zobaczyc czy w ogole beda jakies błedy zapisane... ten silnik gasnie całkowicie jakby go z gluczyka wyłaczył czy zaczyna jakby nierówno pracowac i gasnie...??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak jeżdzę powoli to wszystko jest ok. No wlasnie gasnie calkowicie i jest problem z odpaleniem. Musze trzymac gaz na max żeby go odpalić tak jakby nie dostawał ropki. Dzisiaj albo jutro podłączę pod komputer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na problem z wydajnością zasilania w paliwo, kiedy ostatnio wymieniałeś filtr paliwa ?

Może przytkany smok w zbiorniku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podlacz go na krotko i zobacz, czy bedzie taki sam objaw. No i przede wszystkim popraw temat tego watku, bo tu wiekszosc ma problem ze swoja A4 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak mam temat nazwac bo nie mam pomysłów.

:facepalm::doh:

Przeczytaj regulamin forum, to bedziesz juz wiedzial :whistling:

19. Pytania i wypowiedzi formujemy w ten sposób, aby temat oddał poprawnie zawartość Twojej wiadomości oraz sens tego, co chcesz przekazać. Napisz tak żeby inny użytkownicy nie tracili czasu na zastanawianie się o co Tobie chodzi. Pamiętaj, że pomoże to w przyszłości innym użytkownikom na szybkie znalezienie informacji ich interesujących. Nie zadajemy pytań typu: „Mam problem", „Czy wiecie ?" itd.

UWAGA!!!

Posty z tematami typu: „Mam problem", „Czy wiecie ?" itd. mogą być natychmiast usuwane lub przenoszone w odpowiednie miejsce przez Zarząd Klubu. Jeżeli sytuacja będzie się powtarzała, użytkownik może otrzymać OSTRZEŻENIE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy:

00625 - Vehicle Speed Signal

27-00 - Implausible Signal

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent - turbina była czyszczona 2 msc temu i było wszystko w pożądku.

2 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

00991 - Interior Lights

28-00 - Short to B+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie wszystkie rurki są nowe. Wymieniałem jak czyściłem turbinę. W tym tyg. sprobuję podłączyc na krótko. Może cos sie przytkało. Tylko dlaczego przy normalnej jeździe wszystko jest w pożądku.;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...