Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Czerwony Szatan - Ksiadz i S4 :-)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak się to gowno rozszczelnia to obroty mogą wariowac.

Opublikowano

Zamówiłem by mieć w razie czego. U mnie te obroty wariują tylko podczas jazdy. Na postoju nic się nie dzieje.

Zdarzyło mi się natomiast kilka razy, na postoju jak przygazowałem obroty skoczyły na maksa gdzie ja już nogi na pedale nie miałem a one dalej się trzymały.

---------- Post dopisany 15-04-2014 at 08:03 ---------- Poprzedni post napisany 12-04-2014 at 19:36 ----------

Wczoraj wymieniłem zaworek. Kompletnie nic to nie zmieniło :-/

---------- Post dopisany at 08:03 ---------- Poprzedni post napisany at 08:03 ----------

Wczoraj wymieniłem zaworek. Kompletnie nic to nie zmieniło :-/

Opublikowano

Trzeba bylo wpierw sprobiwac go wyczyscic. Ja przejechalem 500 km i oleju nic nie ubylo. Sprobuje zastosowac jeszcze silikon do tych uszczelek co mam i narazie nie zaloze nowych. Zaworek za to przeczyszcze rozpuszczalnikiem i powietrzem.

Opublikowano

Ja piszę o obrotach, że nic nie pomogło. Uszczelki już mam, wymiana w czwartek.

Wczoraj patrzyłem na stronę JHM i tam też jest wspomniane o silikonie do tych uszczelek, żeby użyć do uszczelnienia.

Opublikowano

Ksiądz spr. czy masz kolektor ssący dociągnięty/szczelny ? akie masz korekty w ecu pb , najlepiej jak byś jakiś filmik zapodał z tym wieszaniem się obrotów .

Opublikowano

I mały update:

Wczoraj wymieniłem uszczelkę na jedną stronę:

yzy4yqe8.jpg

Dzisiaj zabawa z drugą stroną.

A później, zdjęcie kolektora i wymiana zaworków które mają uciszyć dzwię łańcucha podczas startu.

Tu ciekawy wątek:

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/587325-Warm-start-rattle-solved-on-my-car!

Moje części kosztowały 75 F.

a8enaza9.jpg

A tu stronka gdzie można kupić ciut taniej:

http://www.eurospares.co.uk/searchResult.asp?find=+&S=079103175C

Życzcie mi powodzenia ;-)

Opublikowano

Życzymy, Życzymy, przyznam szczerze, że ten wątek na audizine zrobił niezłe poruszenie :) Przepraszam, ale nie czytałem całego wątku - Tobie chrobocze na zimnym czy cieplym starcie ? Zamawiales te cześci co p3u z Audizine ?

Opublikowano

Hehe, nom, ciekawe jak u mnie będzie po...

Chrobocze na zimnym tylko, a to też nie zawsze co jest dziwne.

Części bezpośrednio z TPS czyli tutejszy dystrybutor ori VAGa.

Kilka fotek z pracy:

juzyvy4y.jpg

saze4u3a.jpg

amety5ur.jpg

ygu2u4yg.jpg

gugu7a5y.jpg

epavyte9.jpg

eguheryp.jpg

e2a8yry4.jpg

Ale jak się dobiorę do tego kolektora, z całą tą instalacją gazową, to masakra jakaś :-/

Opublikowano

hahah :D no tak to jest z tym autem, nie dość, że tam nie ma miejsca na nic pod maską to instalacja Gazowa przeszkadza w tego typu akcjach :) No nic czekam zatem na rezultat :)

---------- Post dopisany at 14:48 ---------- Poprzedni post napisany at 12:18 ----------

Ksiadz powiedz mi jeszcze ten zawór zwrotny oleju, to gdzie jest umiejscowiony ? Myślałem, że to element filtra oleju

Opublikowano

Dwa zaworki są gdzieś pod kolektorem za osłonką.

Na dzisiaj koniec, czas na grilka ;-P

ysase7u7.jpg

a2yvedyj.jpg

Kto to kuźwa poskłada? Buhahahha

Opublikowano

Adrian weź tego złoma utylizuj w końcu:grin::grin:

To jeździ czasami? :decayed:

Opublikowano

Moje gratulacje , ale muszę Cię zmartwić uszczelki pokryw zaworów masz nie kompletne ( ja popełniłem ten sam błąd ) brakuje w nich takich niby nie pozornych i nikomu nie potrzebnych gumowych rureczek o numerze 079103487A , można ich nie wymieniać , ale jak zostały ruszone i są twarde to już się nie uszczelnią i masz pewne że pojawi się olej w odmie i kolektorze ssącym

Tłumacz Google

Opublikowano

A to teraz do mnie o tym piszesz? Zabijem ;-P

I tak kupiłem więcej, bo wszystko z tego wątku na audizine.

Opublikowano

Jakoś wcześniej nie pomyślałem , ostatnio zagoniony jestem , możesz nie wymieniać jak pisałem wcześniej , ale mogą się pojawić niespodziewane bąki niebieskie z wydechu , ta uszczelka zapobiega wrzucaniu oleju do odmy .

Opublikowano

No dobra, a gdze to siedzi?

Może będą mieli na stanie to jutro zamówie i będę miał.

Opublikowano

One są montowane w pokrywach od wewnątrz , jak będziesz miał nowa w ręce i zdemontujesz pokrywę to na pewno ją namierzysz .

Pozdrawiam i smacznego jajka :wink:

Opublikowano

Wąski- waskivw, normalnie pisz gdzie jesteś, jak będę następnym razem w PL to zajadę... Masz kopniaka za dzisiaj ...i pifko... Za całokształt ;-P

Opublikowano

Będzin/Czeladź , pifka nie pijam , a kopniak ? zawsze lepiej późno niż wcale :wink:

Kolektor sprawdź jak pisałem i dobrze przykręć , uszczelki nowe żeby wszystko było szczelne .

Opublikowano

gyjanyvu.jpg

eneqyne3.jpg

W moim aucie wyglądało to w miarę normalnie, zaworki otwierały się i zamykały, więc nie wiem czy ta cała operacja pomoże w czymkolwiek.

Czekam jeszcze za filtrami i napinaczem bo on też nie wygląda najcirekawiej, przy okazji wymienię pasek.

Także fura wyjedzie dopiero we wtorek :-/

---------- Post dopisany at 19:10 ---------- Poprzedni post napisany at 15:46 ----------

A badał ktoś temat ekstra pompki do oleju do naszych aut?

https://www.cantonracingproducts.com/cgi-bin/commerce.cgi?preadd=action&key=24-270

Opublikowano

czyli reasumując zaworki które wymieniłeś były sprawne ? dzisiaj składasz auto do kupy ? daj znac jak odpali ;) co do pompki oleju to nie słyszałęm o tym, ja mianowicie zamontowałem dodatkową chłodnicę oleju TIP-a

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...