Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Czerwony Szatan - Ksiadz i S4 :-)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak, wyglądały na sprawne. Otwierały się i zamykały.

Auto już prawie złożone, czekam na napinacz, dzisiaj już powinno jeździć ;-)

Dam znać co i jak.

Opublikowano

To że wyglądają na sprawne , otwierają i zamykają się nie oznacza ze takie są , wystzrczy że sprężyna jest zmęczona , przylgnia tłoczka zużyta itp. i raz się zamknie szczelnie , a za drugim razem nie :wink:

Opublikowano

Kuźwa, części nie przyjechały i d*pa. Jutro będę składał :-/

---------- Post dopisany 23-04-2014 at 14:06 ---------- Poprzedni post napisany 22-04-2014 at 18:31 ----------

No, w końcu mam:

memuhypa.jpg

Czyli trzeba złożyć do kupy ;-P

---------- Post dopisany at 19:08 ---------- Poprzedni post napisany at 14:06 ----------

No to wystartował...

yhesy3a3.jpg

Grzechotka taka że masakra... Ale to pewnie przez to że cały olej ściekł.

Zobaczymy jutro rano odpalanie, co się będzie działo.

Opublikowano

Kto odpala od strzała suchy silnik :facepalm: Sam sie pan prosisz o połamanie ślizgów . Bylo odpiąć cewki zakręcić kilka obrotów żeby zassał oliwe i dopiero odpał .

Opublikowano

Nie inaczej :facepalm:

Opublikowano

No widzisz, nie pomyślałem... :facepalm:

Człowiek się uczy całe życie :grin:

---------- Post dopisany at 21:42 ---------- Poprzedni post napisany at 20:34 ----------

Dev, to musi być coś z klockiem bo jak go wyjąłem i zakręciłem kołem to nie było tego dzwięku. Poza tym podczas jazdy wystarczy lekko hamulec nacisnąć i dzwięk znika. Dlatego się zdziwiłem że w klocku i tarczy tej klasy dzieje się takie coś. Jakby w klocku było coś, jakiś twardszy materiał. Ale o dziwo na tarczy nie ma śladu ani z zewnątrz ani od środka.

Mogę jeszcze przełożyć te klocki stronami jak piszesz i sprawdzę.

Opublikowano

Pisk to nic innego jak drgania wysokiej częstotliwości.

Klocek lata Ci w jarzmie

Opublikowano

Hmmm, a jak się tego najlepiej pozbyć?

Opublikowano

Posmaruj smarem :decayed:- Zartowałem , są takie preparaty do malowania zewnętrznej strony klocka , ale tu niech sie Dev wypowie w temacie.

Opublikowano

I d*pa, tyle roboty na marne.

Grzechotka jak była tak jest...i to całkiem fajna z rana była. Nawet filmik nagrałem, ale wrzucę później.

Opublikowano

Kurka to nie zazdroszczę, a jaki masz przebieg ? robiłeś coś wcześniej z rozrządem ?

Opublikowano

Przebieg to tylko 52 tyś. mil.

Nic wcześniej nie robione.

Opublikowano

może te zaworki jeszcze troche czasu potrzebują po wymianie, obczytałeś dokładnie wątek na audizine, wymieniłeś dokładnie ten sam komplet elementów ?

Opublikowano

Nie no, powinno być gitara od razu. Może faktycznie coś u mnie w rozrządzie szwankuje. Jakiś napinacz czy cuś :-/

Opublikowano

ja przy przebiegu ok 100, robiłem nastawiacze rozrządu + cały rozrząd bo sie okazało, że ślizgacze też pęknięte lekko było no i troche luzów było, więc podjąłem decyzję o wymianie całości :/

Opublikowano

Dobra, Dev, jako Guru "hamulcowy", proszę wypowiedz się i doradz.

Zmieniłem nawet stronami klocki. Było cicho przez dzień, po czym zaczęło znowu piszczeć po stronie kierowcy. O co kaman?

Opublikowano

Rusz głową Czereśniaku, skoro przekladales klocki i dalej sa piski znakiem tego jest problem z zaciskiem a konkretnie mowiac z jarzmem. Jest już wyklepane albo mocno zapyziałe. Co masz tam za klocki ???

Opublikowano

Buahahaha... Czereśniaku???:polew::polew:

Klocki FERODO DS, tarcze ZIMMERMANN.

Opublikowano

Przecież to zawsze piszczy, jestes jeszcze zdziwiony ???

Skoro piszcza znakiem tego hamuje nie ma co sobie d.... zawracać.

Opublikowano

Jaaa, tu nie chodzi że piszczy, jak hamuje. Tu chodzi o to że popiskuje mi jedna strona podczas jazdy. Im szybciej jadę to pisk jest szybszy, wolniej to pisk jest rzadziej, wiadomo. Nacisnę pedał hamulca podczas jazdy i te popiskiwanie znika.

Nie jeden myśli że mogę być pier...nięty ale skoro wydaje się troszkę kasy na autko to chciało by się wszystko dobrze.

Już Winczako pisałem, niedawno poleciał mi tylni stabilizator, dokładnie jeden ogranicznik przy gumie. Zaczął skrzypieć przy wjazdach na hopki najbardziej. Masakra. A sam go kupiłem, upgrade z RS4. Chce się dobrzea tu d*pa.

---------- Post dopisany 26-04-2014 at 09:09 ---------- Poprzedni post napisany 25-04-2014 at 22:36 ----------

No to filmiki z odpalania auta po zmianie zaworków.

Pierwsze odpalenie z rana:

I tu po pracy, wieczorem:

Czyli kompletnie nic sié nie zmienilo.:facepalm:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...