bidzio1 4 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Oczywiście że są. A znajdź ten przegob ale z ta uszczelka ;-) ---------- Post dopisany 26-04-2014 at 08:44 ---------- Poprzedni post napisany 27-12-2013 at 17:19 ---------- Odswierze troche temat, przygotowuje sie do wymiany poziomowania na dynamiczne na silnikach krokowych. Praktycznie juz z tym dzialam, wymieniony zostanie sterownik na taki z poczatkiem 4z7, oraz silniczki w lampach. Oraz oczywiscie instalacja przerobiona. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekA4 1 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Jestem ciekaw efektu:naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bidzio1 4 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 No instalacja położona. Czekam tylko na silniczki i zobaczymy. A tym czasem nowa kontrolka na fisie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin6 1 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Jak tą kontrolkę opanowałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bidzio1 4 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Kontrolka informuje o błędzie w układzie poziomowania, nie mam podłączonych silniczków. Ogólnie to mam licznik z a6 a samopoziomowanie tez jest jak w a6. Podłączyłem się pod pin 32 w zielonej kostce i wyświetla . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin6 1 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 To wiem od czego ta kontrolka. Myślałem, że w standardowym sterowniku i liczniku A4 też da się to uruchomić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bidzio1 4 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Sterownik 4b0 nie ma podlaczenia do licznika. ---------- Post dopisany 28-04-2014 at 00:21 ---------- Poprzedni post napisany 27-04-2014 at 11:49 ---------- Powiem krotko. Dziala :-) Montuje silniczki na stale w lampach i jutro zaprezentuje efekty. :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horny devil 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Zrob jakiegos tutka. Czy wszystko jak w oryginale?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bidzio1 4 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Wszystko jest inaczej niż w oryginale. Jeśli chodzi o instalacje elektryczna bo umiejscowienie elementów jest tak samo. Wszystko zbiore do kupy i zamieszczę co i jak. ---------- Post dopisany at 16:27 ---------- Poprzedni post napisany at 08:51 ---------- 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin6 1 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Fajnie, fajnie Tylko nie pokazałeś najważniejszego - jak to pracuje np. przy próbie obciążania przodu, tyłu itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bidzio1 4 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 To wieczorem. Elektrycznie powiem ze światło praktycznie stoi w miejscu jak ruszasz autem. Tzn w jednym miejscu patrząc na ścianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin6 1 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opisz jak możesz w dwóch zdaniach na czym polega ta przeróbka I ile kabli trzeba kłaść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLI_B5 3 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Dobrze zapierdziala z czego silniczki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bidzio1 4 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Bmw f10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Ile takie silniczki ? p&p są ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bidzio1 4 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 (edytowane) Na gniazdo pasuje. Trzeba tylko trochę kulkę zmniejszyć. ---------- Post dopisany 29-04-2014 at 00:46 ---------- Poprzedni post napisany 28-04-2014 at 20:57 ---------- https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=eUPH7uCn10M update pierwszy post! ---------- Post dopisany at 00:56 ---------- Poprzedni post napisany at 00:46 ---------- Aha kilka rzeczy które zauważyłem. Start najpierw daje lampy do góry później na dol. A np w passacie daje najpierw w dół później do góry... i co jeszcze zauważyłem to to że jak nacisne tył auta to opuszcza lampę czyli ok. Ale jak nacisne przód to opuszcza zamiast podnosić... ale być może to kwestia kodowania albo może wina silniczka. No niewiem będę robił porównanie z ori a6. ważne ze juz coś działa. Edytowane 1 Grudnia 2014 przez bidzio1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekA4 1 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Mega efekt:naughty:trzeba u siebie przyrezać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bidzio1 4 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Troszkę zmieniłem w kablach i efekt jest taki ze start jest prawidłowy czyli najpierw w dół potem do góry. Nacisk na przednią oś tez prawidłowa reakcja a tył zobaczę wieczorem bo jest zbyt jasno. Ale podejrzewam ze w razie czego może być tak że będzie trzeba odwrócić czujnik. Musze tylko się rozejrzeć za rysunkami jak to wygląda w a6 lub passacie. Jak czujnik jest ustawiony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Troszkę zmieniłem w kablach i efekt jest taki ze start jest prawidłowy czyli najpierw w dół potem do góry. Nacisk na przednią oś tez prawidłowa reakcja a tył zobaczę wieczorem bo jest zbyt jasno. Ale podejrzewam ze w razie czego może być tak że będzie trzeba odwrócić czujnik. Musze tylko się rozejrzeć za rysunkami jak to wygląda w a6 lub passacie. Jak czujnik jest ustawiony. a mówiłem? czekam na info co dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bidzio1 4 Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Jak co dalej? To już koniec działa prawidłowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się