bidzio1 4 Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Ja juz nie mam a4 to ci nie powiem. Ale sprawdzę w passacie jakie mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oktawiusz5 0 Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 na tym sterowniku miałem kodowanie 50 nie wiem od czego to było myślę że na Passata lub na A6 powinno któreś z tych być kodowanie, A4 jest na pewno mniejsza ale zawieszenia te same i tak samo się zachowują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bidzio1 4 Opublikowano 22 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Zdjęcie zapożyczone z tematu kolegi wrclaguna http://imageshack.com/i/5txenon2p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oktawiusz5 0 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 wszystko dział tylko bym zmienił + z zacisku 75 na + po włączeniu swiateł, a to dlatego że jeśli odpalisz silnik i nie włączysz świateł to po włączeniu silnika światła się wyregulują bez ich włączenia. włączasz i nie ma efektu poziomowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bidzio1 4 Opublikowano 8 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 No tak jest oryginalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SWARSZCZYK 0 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Jakby ktoś szukał cięgna do czujnika samo poziomowania do ośki na tył, to cięgno jest takie samo w Touaregu na przednim wahaczu można go wykorzystać po lekkiej modyfikacji Audi ma jedną stronę nakładaną na kulkę a z drugiej przykręcaną do czujnika Touareg ma dwie strony przykręcane, ale po zmianie kulki przy belce lub zrobieniu otworu wiertłem 6 mm w uchwycie belki (wsporniku czujnika co jest przykręcany do belki) w Audi można go zamontować . w serwisie nie występuje samo cięgno do czujnika jak dla Audi tak i dla Touarega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evilz 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Panowie wymieniałem lampe na nie ori. Silniczek itp były działąjące i przełożyłem je ze starej. Po wymianie widniał błąd regulacji świateł. Zrobiłem adaptację vagiem (instrukcja z pierwszego postu) i błąd zniknął tylko teraz po włączeniu świateł nie działa samopoziomowanie... Silniczki sprawne na 100 %. Co poszło nie tak ? Czy powinienem jechać ustawić światła na stację diagnostyczną i dopiero później bawić się vagiem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bidzio1 4 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Na jakiej podstawie wnioskujesz ze nie działa? W b5 poziomowanie jest statyczne i działa ze sporym opóźnieniem od np. Załadunku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evilz 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Przed wymiana, po wlaczeniu swiatel bylo widac jak xenon pracuje. Podnosił sie w górę a pozniej ustawiał w pozycji zapamietanej. Dodam, że przeprowadzając adaptacje zgodnie z instrukcja z pierwszego postu nie slyszalem aby silniczki sie ustawialy. Natomiast jak byl blad w kompie po wlaczeniu swiatel bylo widac ze sie troche podnosza i opadaja na sam dol. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bidzio1 4 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 W przypadku poziomowania statycznego ten ruch przy uruchomieniu jest minimalny. A nieraz nawet go nie widać. Wejdź w vagu na xenon i zrób test wyjść i zobacz czy silniczki pracują. Sprawdź też w blokach pomiarowych czy Wogole czujniki pracują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evilz 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Dzięki za odpowiedź. Sprawdze na dniach. Zapomniałem dodać że chodzi o B6 nie o B5 chociaż mam nadzieje że działa to w podobny sposób. Jeszcze jedna kwestia którą chciałbym poruszyć to czy Polskim Vagiem da rade to samo przeprowadzić co Vag com ? W Polskim Vagu po wejściu w xenony i ustawienia pierwotne pojawiło się coś takiego : https://www.dropbox.com/sh/pe6t444ujvon4py/AACfVYLNmrMzcsVxy43y2l29a?dl=0 Ktoś może to rozszyfrować ? Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aby13 0 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 bardzo dobra robota.wszystko jak "krowie na miedzy" xD... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SWARSZCZYK 0 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 Silniczek prawy - sterownik 1 - 1 2 - 6 3 - 7 4 - 8 Silniczek lewy - sterownik 1 - 3 2- 4 3 - 5 4 - 2 W przypadku gdy silnik by działał odwrotnie należy zamienić piny 1 z 4 oraz 2 z 3 Wiec obydwa schematy mogą być prawidłowe. Kwestia zależna od modelu silniczka. chodzi tu o zmianę pinów w obu lampach czy w prawej zamieniamy 1 z 4 a w lewej 2 z 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bidzio1 4 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 W obu lampach tak samo trzeba zmienić oczywiście piny w kostkach przy silniczkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SWARSZCZYK 0 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 tak chodziło mi o piny silniczków, dzięki za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wypor 0 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Fajny tutorial. Już od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie taki mod. Mam 2 pytania: Instrukcja dotyczy lamp h7 + h7 i zestawu HID czy lampy dedykowanej pod D2S? Mam Avanta z 2000r. z lampami soczekowymi Valeo. Możliwe, abym nie miał regulacji elektrycznej? Nie mam przełącznika. Rozumiem, że jakbym się decydował to jeszcze musiał bym ten temat ogarnąć? Zgadza się? Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horny devil 0 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Fajny tutorial. Już od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie taki mod. Mam 2 pytania: Instrukcja dotyczy lamp h7 + h7 i zestawu HID czy lampy dedykowanej pod D2S? Mam Avanta z 2000r. z lampami soczekowymi Valeo. Możliwe, abym nie miał regulacji elektrycznej? Nie mam przełącznika. Rozumiem, że jakbym się decydował to jeszcze musiał bym ten temat ogarnąć? Zgadza się? Z góry dzięki Nie wydaje mi się by była opcja że nie miałeś sterowania wysokością świateł. Albo miałeś ksenon i po dzwonie ktoś tego założył zwykłe światła, Albo będziesz miał gdzieś pod tapicerką wtyczkę. Otwórz klapkę do wymiany żarówki i jeśli są silniczki to zobaczy czy nie masz przypadkiem czujników na wahaczu. Jeśli faktycznie nie ma silniczków to zobacz dokładnie czy masz ori reflektory. Jeśli faktycznie jest jak piszesz to jakiś mało spotykany model P.S. Czy twoje auto nie pochodzi ze Skandynawii?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wypor 0 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Fajny tutorial. Już od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie taki mod. Mam 2 pytania: Instrukcja dotyczy lamp h7 + h7 i zestawu HID czy lampy dedykowanej pod D2S? Mam Avanta z 2000r. z lampami soczekowymi Valeo. Możliwe, abym nie miał regulacji elektrycznej? Nie mam przełącznika. Rozumiem, że jakbym się decydował to jeszcze musiał bym ten temat ogarnąć? Zgadza się? Z góry dzięki Nie wydaje mi się by była opcja że nie miałeś sterowania wysokością świateł. Albo miałeś ksenon i po dzwonie ktoś tego założył zwykłe światła, Albo będziesz miał gdzieś pod tapicerką wtyczkę. Otwórz klapkę do wymiany żarówki i jeśli są silniczki to zobaczy czy nie masz przypadkiem czujników na wahaczu. Jeśli faktycznie nie ma silniczków to zobacz dokładnie czy masz ori reflektory. Jeśli faktycznie jest jak piszesz to jakiś mało spotykany model P.S. Czy twoje auto nie pochodzi ze Skandynawii?? Auto to Szwajcar. Silniczków w lampie nie ma. Czujników samopoziomowania też. Miejsca na przełącznik w kabinie brak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bidzio1 4 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Fajny tutorial. Już od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie taki mod. Mam 2 pytania: Instrukcja dotyczy lamp h7 + h7 i zestawu HID czy lampy dedykowanej pod D2S? Mam Avanta z 2000r. z lampami soczekowymi Valeo. Możliwe, abym nie miał regulacji elektrycznej? Nie mam przełącznika. Rozumiem, że jakbym się decydował to jeszcze musiał bym ten temat ogarnąć? Zgadza się? Z góry dzięki Możesz zastosować do h7 tez nie ma problemu. Bez regulacji elektrycznej najczęściej można spotkać modele ze Szwajcarii lub usa. Jeśli nie masz wcale instalacji to warto się pokusić o poziomowanie dynamiczne z tego względu ze i tak musisz kupować silniczki, musisz ciągnąć instalacje do lamp, wiec robota taka sama. A dynamiczne jest o wiele lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 (edytowane) A dynamiczne jest o wiele lepsze. Prawda Edytowane 24 Sierpnia 2015 przez Arturoo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się