Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż samopoziomowania do Audi A4 Fotostory - update do dynamicznego.


bidzio1

Rekomendowane odpowiedzi

To wytłumacz.

Bo moim zdaniem jak światła idą najpierw do góry to oślepią z naprzeciwka. A wróżonych miejscach się zostawia samochód.

Z fabrycznym samopoziomowaniem niema przecież pokrętła z tego co się orientuje.

Pozwolisz , że posłużę się przykładem ...

05d7322262e10a48e3b17dcb4821dc5d.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzyj filmik na 1 stronie autora tematu widać jak światła przy włączaniu idą do góry i się poziomują.Tak wygląda jak by miał pokrętło regulacji wysokości podłączone.

Edytowane przez robert 3024
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo to regulacja dynamiczna! ktorej fabrycznie nie bylo w a4....... wszystko zalezy jaka zalozyles u siebie, nie zmiania to faktu ze albo pokretlo albo smopoziom.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to była pierwsza próba dynamicznego. Powinno być tak że najpierw w dół potem do góry. Później zostało to poprawione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, zamontowałem u siebie samopoziom statyczny i mam problem taki, że zamiast poziomować to ustala automatycznie na poziom "0" i tak zostaje mimo obciążenia samochodu. Instalacja ori, dobrze podłączona, sterownik poziomowania mam ori - 4B0 907 357, 2x czujnik ori 4B0 907 503. W VAGu zczytuje wartości z czujnków i zmieniają się jak bujam autem. Nie ma żadnych błędów. Silniczki dobre bo ja pokrętle działają, a przy samopoziomie, gdy odłącze jeden czujnik, wywala błąd i silniczki zjeżdżają na sam dół. Miał ktoś coś podobnego? Bo już nie mam pomysłu ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem ze regulator manualny jest wypiety z układu.

Oczywiście, tylko mam zrobione że w razie co mam możliwość go wpiąć z powrotem. Ale no wiadomo - albo to albo to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po obciążeniu trzeba czekać około pół minuty na ruch lamp. Sprawdzałeś to? Kodowanie masz dobre?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm.. aż 30 sek chyba nie wyczekałem, jutro sprawdzę dokładnie:) Kodowanie dobre, adaptacja też zrobiona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety nie jest to ruch odrazu dosyć trzeba poczekać. Wkoncu statyczne.

Jak by ktoś miał chęć montować dynamiczne to mam silniczki po 50zl komplet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącze się do tematu. Ma może ktoś jakiś schemat lub zdjęcie jak wygląda mocowanie tylnego czujnika poziomowania w audi a6 c5 quattro przedlift? A dokładniej sposób i miejsce mocowania tego czujnika.

Z góry dziękuje za wszelką pomoc :)

Edytowane przez tomiii3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazłem taka oto wiazke na allegro moze sie komus przyda http://allegro.pl/audi-a4-b5-wiazka-instalacja-xenon-xenonow-ksenon-i6676403262.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idzie zamontować czujnik tylny od quattro do ośki, czy będzie to duża rzeźba? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proszę bardzo, porównaj rysunki

tył b5Q.pdf

tył b5bez Q.pdf

Dnia 9.01.2017 o 00:14, tomiii3 napisał:

Podłącze się do tematu. Ma może ktoś jakiś schemat lub zdjęcie jak wygląda mocowanie tylnego czujnika poziomowania w audi a6 c5 quattro przedlift? A dokładniej sposób i miejsce mocowania tego czujnika.

Z góry dziękuje za wszelką pomoc :)

proszę bardzo

c5 bezQ.pdf

c5 Q.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 9.09.2016 o 23:34, Arturoo napisał:

Podmień silniczki stronami

Silniczki nie tyle co podmienione co zamienione - kupiłem od bidzio1  ze Skody, ale normalnie pasują. Przerobiłem lampy na bix z Intemo, wrzuciłem silniczki od Michała i jest to samo, czyli po włączeniu swiateł ruch robi tylko jedna lampa (prawa) a lewa w miejscu... Co może być dalej nietak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A próbowałeś z kimś kto mógłby spojrzeć na silniczek?
Weź wyjmij lampę, odepnij silniczek z mocowania, ale podepnij kable by sprawdzić czy wina jest po stronie elektrycznej czy mechanicznej.
Jeśli bez lampy ruszy znaczy coś trzyma lampę. Jeśli nie to sprawdzenia instalacja od silnika do modułu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę potwierdzić, że w liczniku od a4 b5  8D0 920 980 K  (2lift z cyfrowym zegarkiem) , po podpięciu na 32pin w zielonej kostce również mamy info na fisie o usterce ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...