opti Opublikowano 24 Lipca 2017 Opublikowano 24 Lipca 2017 1 godzinę temu, GreGoriO napisał: Jaka manetka? O czym Ty mówisz. Druga sprawa kto wykonywał instalację? Czy to jest fabryka? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Halo ! Gregor , czy ty wiesz jak wygląda włącznik świateł w modelu A4 B5 ? bo o tym jest mowa cały czas, a nie B6 gdzie jest pokrętło/przełącznik 0/auto/pozycja/mijania itd. , w B5 jest manetka, prosta konstrukcja
GreGoriO Opublikowano 24 Lipca 2017 Opublikowano 24 Lipca 2017 No tak. Sorry. Teraz mnie uswiadomiłeś. Cały czas myślałem o b6Tak to jest jak się pisze na TPTLK. Nie widać dobrze gdzie wątek siedzi. Szczególnie gdy się wchodzi z ulubionych. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
booolek Opublikowano 24 Lipca 2017 Opublikowano 24 Lipca 2017 (edytowane) 12 godzin temu, opti napisał: Jak masz dostęp do kanału, to odkręć czujnik z tylnej belki i na włączonych światłach i zapłonie poruszaj nim "w ręku" lekkie ruchy, światła powinny ładnie pracować góra/dół Sprawdź w blokach pomiarowych w sterowniku 55 , czy zmienia się napięcie na czujnikach przód/tył , powinno się zmieniać nawet przy nacisku na błotnik z przodu , nawet jak wsiądziesz do auta będzie zauważalna zmiana Mam tak, że jak jadę po jakieś "nie równej drodze"/itp. to światła tak jakby "lekko pływały" góra/dół fajny efekt wieczorem, w komplecie z bixem hella miazga Prośba do Michała (autora tematu), jeżeli mógłby się wypowiedzieć, potwierdzić/zaprzeczyć czy na postoju auto powinno korygować na bieżąco (przy dynamicznym poziomowaniu) światła ? (przy obciążeniu bagażnika) U mnie podczas jazdy działa w 100% , natomiast na postoju tak jak opisuje Michał (booolek) również nie mam żadnych efektów.... (chociaż w vcds w blokach pomiarowych napięcia się zmieniają) Pisałem wcześniej że widzę vagiem zmiany parametrów na czujnikach jak wsiadam do bagażnika. Edytowane 24 Lipca 2017 przez booolek
booolek Opublikowano 24 Lipca 2017 Opublikowano 24 Lipca 2017 Muszę jeszcze sprawdzić jak auto zachowanie się na postoju po zapakowaniu bagażnika. Kiedy to auto dopiero odpaleniu i włączę światła na już zaladowanym aucie. Bo wcześniej to robiłem to tak że włączyłem światło odpaliłem auto i wskoczyłem do bagażnika i czekałem aż wiązka światła spadnie. A dzisiaj zobaczę że jeszcze zgasze auto i odpale ponownie i czy światła będą świecić wyżej jak pdrzed zgaszeniem auta czy jednak ustawią się w pozycji ustalonej w vagu podczas adaptacji.
Arturoo Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 A ja w ogóle nie widzę żadnych korekt wysokości po obciążeniu tyłu. Wczoraj specjalnie zapakowalem auto w bagażniku żeby mieć pewność, to światła ani trochę nie spadły w dół tylko świeciły w niebo . I gdzie tu szukać rozwiązania. Błędów żadnych , po uruchomieniu silnika światła normalnie spadają w dół i wracają do ustalonej pozycji a później to już zachowują się jakby nie było żadnego poziomowania. Pomocy.Prawidłowo działające dynamiczne tak się zachowują.
Arturoo Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 Pomyśl.. może zakres regulacji im sie skończył ?!
booolek Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 42 minuty temu, Arturoo napisał: Prawidłowo działające dynamiczne tak się zachowują. Jak mają , że świecą w kosmos ? To co to za poziomowanie skoro nie korygują wiązki świateł po obciążeniu tyłu ? 41 minut temu, Arturoo napisał: Pomyśl.. może zakres regulacji im sie skończył ?! jak mam to rozumieć ?skoro opadają w dól po odpaleniu i podnoszą się do góry to chyba jest pole manewru ???!!! Czy chodzi co o coś innego ?
Arturoo Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 Zakres góra dół jest ograniczony .Może powyżej tego zakresu zapakowałeś auto ? Może trzeba podregulować by dalej w dół mogły zejść ? Zrób takie kodowanie
GreGoriO Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 Mówimy o dwóch różnych rzeczach. Silniku lampy oraz zakresu czujnika. Na logikę, nie mogą być ze sobą powiązane bezpośrednio. Tym steruje układ, ktory przelicza ugięcie zawieszenia. Gdyby silniczek pracował poza zakresem.... po pierwsze były błąd od razu po odpaleniu, a po drugie układ odłączyłby silniczki lamp aby uniknąć uszkodzenia. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
booolek Opublikowano 26 Lipca 2017 Opublikowano 26 Lipca 2017 9 godzin temu, GreGoriO napisał: Mówimy o dwóch różnych rzeczach. Silniku lampy oraz zakresu czujnika. Na logikę, nie mogą być ze sobą powiązane bezpośrednio. Tym steruje układ, ktory przelicza ugięcie zawieszenia. Gdyby silniczek pracował poza zakresem.... po pierwsze były błąd od razu po odpaleniu, a po drugie układ odłączyłby silniczki lamp aby uniknąć uszkodzenia. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Czyli chcesz powiedzieć że twierdzenie kolega wyżej jest błędne?
Arturoo Opublikowano 26 Lipca 2017 Opublikowano 26 Lipca 2017 Mówimy o dwóch różnych rzeczach. Silniku lampy oraz zakresu czujnika. Na logikę, nie mogą być ze sobą powiązane bezpośrednio. Tym steruje układ, ktory przelicza ugięcie zawieszenia. Gdyby silniczek pracował poza zakresem.... po pierwsze były błąd od razu po odpaleniu, a po drugie układ odłączyłby silniczki lamp aby uniknąć uszkodzenia. Wysłane z iPhone za pomocą TapatalkZgoda ... można jednak tak ustawić lampy by niżej miały większe pole manewru skoro auto często lata załadowane .Sprężyny nie są już w zawiasie zużyte skoro takie duże rozbieżności są potrzebne w nastawach ?
booolek Opublikowano 26 Lipca 2017 Opublikowano 26 Lipca 2017 Raczej to nie jest to. Lampy lecą w dół i wracają do góry po odpaleniu auta -jest ok. Ale jak sam wejdę do bagażnika gdzie powiedzmy na odległości 15 metrów od ściany wiązka światem podniesie się o jakieś 15 cm To nie ma żadnej reakcji ,
booolek Opublikowano 26 Lipca 2017 Opublikowano 26 Lipca 2017 Auto puste A tu jak ja siedziałem normalnie za kierownicą.
Arturoo Opublikowano 27 Lipca 2017 Opublikowano 27 Lipca 2017 Raczej to nie jest to. Lampy lecą w dół i wracają do góry po odpaleniu auta -jest ok. Ale jak sam wejdę do bagażnika gdzie powiedzmy na odległości 15 metrów od ściany wiązka światem podniesie się o jakieś 15 cm To nie ma żadnej reakcji ,Wiązka musi zostać na tym samym poziomie. Nagraj to bo nie wiem , czy Cię dobrze rozumiem .Nie ma reakcji ? - nie robi sie korekta wysokości ?
booolek Opublikowano 27 Lipca 2017 Opublikowano 27 Lipca 2017 Odpalam auto i włączam lampy to spadają w dół i podnoszą się do góry -czyli poziomuja się i jest ok. Ale jak wejdę do bagażnika że wiązka światła podniesie się trochę do góry z racji obciążenia w bagażniku to .powinno skorygować do stanu który był po odpaleniu auta a tak nie robi. Czyli im większe obciążenie tym światła świecą wyżej.
horny devil Opublikowano 27 Lipca 2017 Opublikowano 27 Lipca 2017 31 minut temu, booolek napisał: Odpalam auto i włączam lampy to spadają w dół i podnoszą się do góry -czyli poziomuja się i jest ok. Ale jak wejdę do bagażnika że wiązka światła podniesie się trochę do góry z racji obciążenia w bagażniku to .powinno skorygować do stanu który był po odpaleniu auta a tak nie robi. Czyli im większe obciążenie tym światła świecą wyżej. A może masz statyczne poziomowanie. I działa tylko pod odpaleniu auta? Chociaż statyczne chyba też z czasem powinno skorygować
booolek Opublikowano 27 Lipca 2017 Opublikowano 27 Lipca 2017 30 minut temu, horny devil napisał: A może masz statyczne poziomowanie. I działa tylko pod odpaleniu auta? Chociaż statyczne chyba też z czasem powinno skorygować ?
GreGoriO Opublikowano 27 Lipca 2017 Opublikowano 27 Lipca 2017 To wszytko można sprawdzić. Podaj numer sterownika i będzie wiadomo Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się