Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż samopoziomowania do Audi A4 Fotostory - update do dynamicznego.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 godzinę temu, GreGoriO napisał:

Jaka manetka?
O czym Ty mówisz.
Druga sprawa kto wykonywał instalację?
Czy to jest fabryka?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Halo ! Gregor , czy ty wiesz jak wygląda włącznik świateł w modelu A4 B5 ? bo o tym jest mowa cały czas, a nie B6 gdzie jest pokrętło/przełącznik 0/auto/pozycja/mijania itd. ;) , w B5 jest manetka, prosta konstrukcja ;)

 

Opublikowano

No tak. Sorry. Teraz mnie uswiadomiłeś. Cały czas myślałem o b6

Tak to jest jak się pisze na TPTLK.

Nie widać dobrze gdzie wątek siedzi.

Szczególnie gdy się wchodzi z ulubionych.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

 

Opublikowano (edytowane)
12 godzin temu, opti napisał:

Jak masz dostęp do kanału, to odkręć czujnik z tylnej belki i na włączonych światłach i zapłonie poruszaj nim "w ręku" lekkie ruchy, światła powinny ładnie pracować góra/dół

Sprawdź w blokach pomiarowych w sterowniku 55 , czy zmienia się napięcie na czujnikach przód/tył , powinno się zmieniać nawet przy nacisku na błotnik z przodu , nawet jak wsiądziesz do auta będzie zauważalna zmiana

Mam tak, że jak jadę po jakieś "nie równej drodze"/itp. to światła tak jakby "lekko pływały" góra/dół fajny efekt wieczorem, w komplecie z bixem hella miazga ;)

Prośba do Michała (autora tematu), jeżeli mógłby się wypowiedzieć, potwierdzić/zaprzeczyć czy na postoju auto powinno korygować na bieżąco (przy dynamicznym poziomowaniu) światła ? (przy obciążeniu bagażnika)

U mnie podczas jazdy działa w 100% , natomiast na postoju tak jak opisuje Michał (booolek) również nie mam żadnych efektów.... :huh: (chociaż w vcds w blokach pomiarowych napięcia się zmieniają)

 

 

 

Pisałem wcześniej że widzę vagiem zmiany parametrów  na czujnikach jak wsiadam do bagażnika. 

Edytowane przez booolek
Opublikowano

Muszę jeszcze sprawdzić jak  auto zachowanie się na postoju po zapakowaniu  bagażnika. Kiedy to auto dopiero odpaleniu i włączę światła na już zaladowanym  aucie.

Bo wcześniej to robiłem to tak że włączyłem światło  odpaliłem auto i wskoczyłem do bagażnika i czekałem aż wiązka światła spadnie. A  dzisiaj zobaczę że jeszcze zgasze auto i odpale ponownie i czy światła będą świecić wyżej  jak pdrzed zgaszeniem auta czy jednak ustawią się w pozycji ustalonej w vagu podczas adaptacji. 

Opublikowano
A ja w ogóle nie widzę żadnych korekt wysokości  po obciążeniu tyłu. Wczoraj  specjalnie zapakowalem auto w bagażniku  żeby mieć pewność, to światła ani trochę nie spadły  w dół tylko świeciły w niebo .
I gdzie tu szukać rozwiązania. 
Błędów żadnych , po uruchomieniu silnika światła normalnie spadają w dół i wracają do ustalonej pozycji a później to już zachowują się jakby nie było żadnego poziomowania. 
Pomocy.


Prawidłowo działające dynamiczne tak się zachowują.
Opublikowano

Pomyśl.. może zakres regulacji im sie skończył ?!

Opublikowano
42 minuty temu, Arturoo napisał:

 


Prawidłowo działające dynamiczne tak się zachowują.

Jak mają , że świecą w kosmos ? To co to za poziomowanie skoro nie korygują wiązki świateł po obciążeniu tyłu ?

 

41 minut temu, Arturoo napisał:

Pomyśl.. może zakres regulacji im sie skończył ?!

jak mam to rozumieć ?skoro opadają w dól  po odpaleniu i podnoszą się do góry to chyba jest pole manewru ???!!! Czy chodzi co o coś innego  ?

Opublikowano

Zakres góra dół jest ograniczony .
Może powyżej tego zakresu zapakowałeś auto ? Może trzeba podregulować by dalej w dół mogły zejść ? Zrób takie kodowanie ;)

Opublikowano

Mówimy o dwóch różnych rzeczach.
Silniku lampy oraz zakresu czujnika.
Na logikę, nie mogą być ze sobą powiązane bezpośrednio.
Tym steruje układ, ktory przelicza ugięcie zawieszenia.
Gdyby silniczek pracował poza zakresem.... po pierwsze były błąd od razu po odpaleniu, a po drugie układ odłączyłby silniczki lamp aby uniknąć uszkodzenia.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
9 godzin temu, GreGoriO napisał:

Mówimy o dwóch różnych rzeczach.
Silniku lampy oraz zakresu czujnika.
Na logikę, nie mogą być ze sobą powiązane bezpośrednio.
Tym steruje układ, ktory przelicza ugięcie zawieszenia.
Gdyby silniczek pracował poza zakresem.... po pierwsze były błąd od razu po odpaleniu, a po drugie układ odłączyłby silniczki lamp aby uniknąć uszkodzenia.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Czyli chcesz powiedzieć że twierdzenie kolega wyżej jest błędne?

Opublikowano
Mówimy o dwóch różnych rzeczach.
Silniku lampy oraz zakresu czujnika.
Na logikę, nie mogą być ze sobą powiązane bezpośrednio.
Tym steruje układ, ktory przelicza ugięcie zawieszenia.
Gdyby silniczek pracował poza zakresem.... po pierwsze były błąd od razu po odpaleniu, a po drugie układ odłączyłby silniczki lamp aby uniknąć uszkodzenia.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Zgoda ... można jednak tak ustawić lampy by niżej miały większe pole manewru skoro auto często lata załadowane .

Sprężyny nie są już w zawiasie zużyte skoro takie duże rozbieżności są potrzebne w nastawach ?
Opublikowano

Raczej to nie jest to.

Lampy lecą w dół i wracają do góry po odpaleniu auta -jest ok.

Ale jak sam wejdę  do bagażnika gdzie powiedzmy na odległości 15 metrów od ściany  wiązka światem podniesie się o jakieś  15 cm To nie ma żadnej reakcji ,

Opublikowano

Auto puste

received_1842507012733209.jpeg

A tu jak ja siedziałem normalnie za kierownicą. 

received_1842506882733222.jpeg

Opublikowano
Raczej to nie jest to.
Lampy lecą w dół i wracają do góry po odpaleniu auta -jest ok.
Ale jak sam wejdę  do bagażnika gdzie powiedzmy na odległości 15 metrów od ściany  wiązka światem podniesie się o jakieś  15 cm To nie ma żadnej reakcji ,


Wiązka musi zostać na tym samym poziomie.

Nagraj to bo nie wiem , czy Cię dobrze rozumiem .

Nie ma reakcji ? - nie robi sie korekta wysokości ?
Opublikowano

Odpalam  auto i włączam  lampy  to spadają w dół i podnoszą się do góry -czyli poziomuja się i jest ok.

Ale jak wejdę do bagażnika  że wiązka światła podniesie się trochę do góry z racji obciążenia  w bagażniku  to .powinno skorygować  do stanu który był po odpaleniu auta a tak nie robi.

Czyli im większe obciążenie tym światła świecą  wyżej. 

Opublikowano
31 minut temu, booolek napisał:

Odpalam  auto i włączam  lampy  to spadają w dół i podnoszą się do góry -czyli poziomuja się i jest ok.

Ale jak wejdę do bagażnika  że wiązka światła podniesie się trochę do góry z racji obciążenia  w bagażniku  to .powinno skorygować  do stanu który był po odpaleniu auta a tak nie robi.

Czyli im większe obciążenie tym światła świecą  wyżej. 

A może masz statyczne poziomowanie. I działa tylko pod odpaleniu auta?
Chociaż statyczne chyba też z czasem powinno skorygować

Opublikowano
30 minut temu, horny devil napisał:

A może masz statyczne poziomowanie. I działa tylko pod odpaleniu auta?
Chociaż statyczne chyba też z czasem powinno skorygować

?

Opublikowano

To wszytko można sprawdzić. Podaj numer sterownika i będzie wiadomo


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Nie no jasne ze mam dynamiczny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...