Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpie po deszczu


Klejk

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie... mam dziwny problem... autko chodzi wsumie dobrze nie mam z nim wiekszych problemow... ale juz ktorys raz z kolei zauwazylem cos dziwnego... jak popada deszcze i jest mokro na drogach... auto podczas ostrego przyspieszania ( gaz w podloge ) zaczyna dosyc mocno poszarpywac... co jak przeladowanie ale to nie to bo na Vagu zero bledow... a szarpniecia sa slabsze :P ( wiem jak to jest przerabialem juz dlugo temat przeladowan )

podczas stopniowego przyspieszania tego nie ma... no powiedzmy ze nie ma, tez mu sie zdazy :P

jak sucho to nie ma takich rzeczy... tzn . jest takie delikatnie... nie to zeby przeszkadzalo... ale jest taki delikatne... ale po rozmowie z kolega z forum :) nie musze chyba mowic z kim... napewno sie tu wypowie...

podczas suchych dni mowil ze to poprostu jest odcinka spowodowana przez kompa... zeby nie przeladowac auta... cos z tym stylu... :) jezeli nie do konca o to chodzi to mnie poprawi ;)

ale glownie temat sie rozchodzi co moze mu preszkadzac duza wilgotnosci... ??

przeciez przwodow wysokiego napiecia tu nie ma zeby iskra uciekala :/

jakies pomysly?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez przwodow wysokiego napiecia tu nie ma zeby iskra uciekala :/

Mylisz się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 1.8turbo? gdzie kazda cewka jest osobno, bezposrednio na swiecy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokazcie mi gdzie w moim silniku sa przewody wysokiego napiecia to je wymienie.. bo ja ich pod maska nie znalazlem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewodów nie ma , są fajki pod cewkami i moduł zaplonowy na filtrze powietrza - zaczął bym od niego , a najlepiej było by podpiąć Vaga :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale vag nic nie pokazuje wlasnie :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaglądnij do obudowy ecu czy jest sucho :whistling:

---------- Post dopisany at 08:59 ---------- Poprzedni post napisany at 08:57 ----------

Jak nie to w Twoim roczniku jest chyba modół zapłonowy na obudowie filtra i to on może świrować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm... Ale modul by swirowal tylko jak jest duza wilgotnosc na zewnatrz a tak jest ok? Jak sucho?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm... Ale modul by swirowal tylko jak jest duza wilgotnosc na zewnatrz a tak jest ok? Jak sucho?

W jednym aucie miałem tak że w deszczowe dni podczas jazdy potrafił nawet zgasnąć i nie odpalać przez np 30 min. Po wymianie modułu zapłonowego wszystko mu przeszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że VAG błędów nie pokazuje to nie znaczy, że cos nie swiruje - te stare sterowniki to oporne sa i musi sie coś wysrac konkretnie żeby pokazało - posprawdzaj jak jest mokro czy cewki są ok - czy nie ma wypadajacych zapłonów i może jeszcze na czujniki spalania stukowego popatrz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapewne ktoras z cewek ci sie wysrala jak nic. beru ori w ic kosztuje kolo 130 zl po znizkach. chodz to bylo rok temu teraz nie wiem. kup sobie podrobe np z maxgear 50 zl po znizce ja mam od roku takowa i zapierdziela super do tego mam gaz jeszcze. kup jedna albo podmien od kogos i na kazda swiece az problem ustanie. modulu zaplonowego ci na vag nie pokaze to nie ta technologia jeszcze:grin: fajek nie wymieniaj narazie pozatym watpie zeby sie rozlecialy chyba ze masz nalatane pincet tysiecy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebicie nie musi byc na kablu. Jak cewka jest pojedyncza na każdą świecę, to też może być przebicie na cewce. I dlatego pisałem, że się mylisz pisząc, że jak nie ma przewodów Wn, to nie może być przebicia, bo jak najbardziej może być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiles to co i napisalem?

taaaa filterekl suchutki

Zaglądnij do obudowy ecu czy jest sucho :whistling:

---------- Post dopisany at 08:59 ---------- Poprzedni post napisany at 08:57 ----------

Jak nie to w Twoim roczniku jest chyba modół zapłonowy na obudowie filtra i to on może świrować

w obudownie ECU tez nie ma znaku zeby byla wilgoc

no dobra deszczu u nas juz nie ma przyszedl snieg i autko jezdzi normalnie... takze podmianki badz inne mysli narazie musze odlozyc bo nie bede wiedzial kiedy sie cos poprawilo :)

---------- Post dopisany 03-06-2013 at 10:51 ---------- Poprzedni post napisany 06-02-2013 at 09:17 ----------

dawno tu już.nie zagladalem.. ale zrobiłem to wkońcu :) tak jak.kolega pisał cewka padala aż wkońcu padła :)

także temat do.zamkniecia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem to samo. Zbliżone objawy, z tym że nie było wilgoci. Po prostu zaczął szarpać. Mechanior przy wymianie świec i przewodów stwierdził, że:

- jeden z przewodów przy dojściu do świecy jest uszkodzony.

- cewka a właściwie jeden z jej "rogów" był upalony w połowie (zdjęcie podrzucę wieczorem)

Wszystko było pięknie aż do zeszłego (deszczowego) weekendu. Po krótkiej jeździe (ok 20 km) zgasiłem go i na chwile wszedłem do sklepu. Po powrocie nie chciał odpalić (dopiero jak wyłączyłem manualnie gaz - załapał). Miałem tak dwa razy. Dodatkowo przy jeździe powyżej 130 km/h delikatnie co jakiś czas szarpnął. Trochę mnie to wszystko niepokoi, żeby nie powiedzieć inaczej :kwasny:.

muszę sprawdzić filtr i te czujniki spalania stukowego (nie wiem gdzie są te ostatnie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...