miron78 Opublikowano 13 Lutego 2011 Autor Opublikowano 13 Lutego 2011 7% marży - RRSO na poziomie 16% trzeba liczyć najmniej
Miszka82 Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 7% marży - RRSO na poziomie 16% trzeba liczyć najmniej myślę jakieś 14,5 - 16
krolu Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Miszka widzę daje lepsze warunki :naughty:
Miszka82 Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Miszka widzę daje lepsze warunki :naughty: ale esy nie gwarantuję :polew: :polew: :polew: :polew:
miron78 Opublikowano 13 Lutego 2011 Autor Opublikowano 13 Lutego 2011 7% marży - RRSO na poziomie 16% trzeba liczyć najmniej myślę jakieś 14,5 - 16 no raczej 16 o rekordach typu 34% nie wspominając [br]Dopisany: 13 Luty 2011, 20:56_________________________________________________ Miszka widzę daje lepsze warunki :naughty: jest mniejszy to i wymagania i potrzeby ma mniejsze [br]Dopisany: 13 Luty 2011, 20:57_________________________________________________Krolu - prywatnie dostaniesz u mnie na 11%
krolu Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 jest mniejszy to i wymagania i potrzeby ma mniejsze [br]Dopisany: 13 Luty 2011, 20:57_________________________________________________Krolu - prywatnie dostaniesz u mnie na 11% no tak on zbiera tylko na b6... ty na b8 :kox:
Miszka82 Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 7% marży - RRSO na poziomie 16% trzeba liczyć najmniej myślę jakieś 14,5 - 16 no raczej 16 o rekordach typu 34% nie wspominając [br]Dopisany: 13 Luty 2011, 20:56_________________________________________________ Miszka widzę daje lepsze warunki :naughty: jest mniejszy to i wymagania i potrzeby ma mniejsze [br]Dopisany: 13 Luty 2011, 20:57_________________________________________________Krolu - prywatnie dostaniesz u mnie na 11% taa prywatnie.........ale jakby co sie nie znamy spadam pany, Esa w B6 to fajna furka optycznie ale ten motor 4.2 opłaty itp to juz to Mironowe B7 lepsze :sick3:
krolu Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 7% marży - RRSO na poziomie 16% trzeba liczyć najmniej myślę jakieś 14,5 - 16 no raczej 16 o rekordach typu 34% nie wspominając [br]Dopisany: 13 Luty 2011, 20:56_________________________________________________ Miszka widzę daje lepsze warunki :naughty: jest mniejszy to i wymagania i potrzeby ma mniejsze [br]Dopisany: 13 Luty 2011, 20:57_________________________________________________Krolu - prywatnie dostaniesz u mnie na 11% taa prywatnie.........ale jakby co sie nie znamy spadam pany, Esa w B6 to fajna furka optycznie ale ten motor 4.2 opłaty itp to juz to Mironowe B7 lepsze :sick3: Miszka raz sie żyje i to jest właśnie ten czas w którym mrzesz sobie kupić V8 ... jak sobie kupisz po 40 to zaraz powiedzą, że kryzys wieku średniego masz...
Miszka82 Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 7% marży - RRSO na poziomie 16% trzeba liczyć najmniej myślę jakieś 14,5 - 16 no raczej 16 o rekordach typu 34% nie wspominając [br]Dopisany: 13 Luty 2011, 20:56_________________________________________________ Miszka widzę daje lepsze warunki :naughty: jest mniejszy to i wymagania i potrzeby ma mniejsze [br]Dopisany: 13 Luty 2011, 20:57_________________________________________________Krolu - prywatnie dostaniesz u mnie na 11% taa prywatnie.........ale jakby co sie nie znamy spadam pany, Esa w B6 to fajna furka optycznie ale ten motor 4.2 opłaty itp to juz to Mironowe B7 lepsze :sick3: Miszka raz sie żyje i to jest właśnie ten czas w którym mrzesz sobie kupić V8 ... jak sobie kupisz po 40 to zaraz powiedzą, że kryzys wieku średniego masz... kocham Cię :polew: :polew: :polew: :polew: ok spadam
krolu Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 kocham Cię :polew: :polew: :polew: :polew: ok spadam ja ciebie tez - kupisz mi ta ese ?
gregory Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 choć auto to z góry inwestycja spisana na straty :gwizdanie: Tak samo jak miłość czasami, a mimo to piszesz się na to :gwizdanie: ale ten motor 4.2 ja jebie duży troszkę + wiek właściciela to by go nieźle skroili na OC
Miszka82 Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 choć auto to z góry inwestycja spisana na straty :gwizdanie: Tak samo jak miłość czasami, a mimo to piszesz się na to :gwizdanie: ale ten motor 4.2 ja jebie duży troszkę + wiek właściciela to by go nieźle skroili na OC i pierwsze i drugie szczera prawda......życie jest trudne
krolu Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 i pierwsze i drugie szczera prawda......życie jest trudne no ale nie dla nas :
Miszka82 Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 i pierwsze i drugie szczera prawda......życie jest trudne no ale nie dla nas : alternatywą dla S4 B6 może być porezane 1.8T bądź 1.9 TDI
gregory Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Lepiej S4 B5, a jak buda za stara to b6 1.8T i wkładać 2.7 Ale drugi przykład to już nieco swapek
krolu Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 i pierwsze i drugie szczera prawda......życie jest trudne no ale nie dla nas : alternatywą dla S4 B6 może być porezane 1.8T bądź 1.9 TDI powiem ci, ze 1,8T nie jedzie - nie ma tego pierdolniecia mimo ze TDi ma mniejsza moc... trzeba by miec z 250 koni a wtedy ciagle sie cos jebie w tym silniku :gwizdanie: :gwizdanie: a TDi + soft równa się spokój - takie moje zdanie które wynikło z obserwacji...
gregory Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 i pierwsze i drugie szczera prawda......życie jest trudne no ale nie dla nas : alternatywą dla S4 B6 może być porezane 1.8T bądź 1.9 TDI powiem ci, ze 1,8T nie jedzie - nie ma tego pierdolniecia mimo ze TDi ma mniejsza moc... trzeba by miec z 250 koni a wtedy ciagle sie cos jebie w tym silniku :gwizdanie: :gwizdanie: a TDi + soft równa się spokój - takie moje zdanie które wynikło z obserwacji... Nie miałeś ani 250KM, ani 1.8T, ani chociaż chipa w swoim TDI, skąd ty możesz to synek wiedzieć :gwizdanie:
krolu Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 i pierwsze i drugie szczera prawda......życie jest trudne no ale nie dla nas : alternatywą dla S4 B6 może być porezane 1.8T bądź 1.9 TDI powiem ci, ze 1,8T nie jedzie - nie ma tego pierdolniecia mimo ze TDi ma mniejsza moc... trzeba by miec z 250 koni a wtedy ciagle sie cos jebie w tym silniku :gwizdanie: :gwizdanie: a TDi + soft równa się spokój - takie moje zdanie które wynikło z obserwacji... Nie ani 250KM, ani 1.8T, ani chociaż chipa w swoim TDI, skąd ty możesz to synek wiedzieć :gwizdanie: przeczytaj co napisałem jeszcze raz to się dowiesz...
Miszka82 Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 i pierwsze i drugie szczera prawda......życie jest trudne no ale nie dla nas : alternatywą dla S4 B6 może być porezane 1.8T bądź 1.9 TDI powiem ci, ze 1,8T nie jedzie - nie ma tego pierdolniecia mimo ze TDi ma mniejsza moc... trzeba by miec z 250 koni a wtedy ciagle sie cos jebie w tym silniku :gwizdanie: :gwizdanie: a TDi + soft równa się spokój - takie moje zdanie które wynikło z obserwacji... ja jeżdżąc ostatnio pierwszy raz dieslem na wyłączność...na dłużej Yarisem 1.4 D4D była frajda i jak każdy diesel tak "ciągnie" (bez skojarzeń geje) to bierę diesla
gregory Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Czysto teoretyczne rozważania człowieka który czegoś nie przeżył, a powtarza zasłyszane. To tak jakby ktoś mówił, seks to za***ista przyjemność, ale ja tak tylko słyszałem od kumpla :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się