tomaszstn Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Podpowiedzcie czy opłaca się ORI Audi 17 cali za 1600 zł z KW w bardzo dobrym stanie, proste i nie do malowania.Może kojarzycie z jakiego modelu te fele są? Podobno z A4 B8, tak twierdzi właściciel, ale nie mogę znaleźć nigdzie potwierdzenia. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/87954e2374972538.html Nie wiem czemu ale mi nie wyświetla zdjęcia więc Ci nie podpowiem ale widzę że też masz chrapkę na nowy visual [br]Dopisany: 05 Luty 2012, 22:51_________________________________________________Dobra wkleiłem linka do innej wyszukiwarki i zaskoczyło. Nie wiem czy B5 wyglądałaby dobrze na takich felach
miron78 Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Opublikowano 5 Lutego 2012 Podpowiedzcie czy opłaca się ORI Audi 17 cali za 1600 zł z KW w bardzo dobrym stanie, proste i nie do malowania.Może kojarzycie z jakiego modelu te fele są? Podobno z A4 B8, tak twierdzi właściciel, ale nie mogę znaleźć nigdzie potwierdzenia. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/87954e2374972538.html tak - to felgi z B8
Arturoo Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Pany jak Wam się widzi taka fela w mojej B5 opłaca się takie coś wsadzać i ile to warte? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=243036.0 [br]Dopisany: 05 Luty 2012, 22:55_________________________________________________ ok wiemy żeś swój chłop I tak trzymać Wdza że wy się mocie ku sobie Hamer czy Ty chcesz sprzedać auto czy oddać na złom Na złomie pewnie więcej dostanę No to igraj dalej z nami :gwizdanie: a za tydzień będziesz mógł szukać nowego Jak mnie dogonisz tym 1.8T, bo 2.5TDI zostaje w tyle :polew: Na pewno mi nie uciekniesz a Artur najwyżej dojedzie poźniej :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:
miron78 Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Opublikowano 5 Lutego 2012 Pamiętaj że B8 ma otwór centrujący 66,5
SebolA4 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Tak nawiązując do tematu to jeśli chodzi o 17 cali to w grę wchodzi opona 205 np na 45 czy 50, a w 18 zejść poniżej 225 jest ciężko (wiem, że są opony 205 na 18). Przy takich mocach jak moja fura lub podobne już czuć zamułe przy 225, czego przy 205 nie można powiedzieć bo to ORI szerokość w moim przypadku.Zawsze to opona 17 jest bardziej tania jak 18, profil wyższy co na naszych drogach ma znaczenie.[br]Dopisany: 05 Luty 2012, 22:59_________________________________________________ Pamiętaj że B8 ma otwór centrujący 66,5 To nie problem.Pierścienie można kupić po taniemu w Knurowie.Kiedyś brałem
tomaszstn Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Tak nawiązując do tematu to jeśli chodzi o 17 cali to w grę wchodzi opona 205 np na 45 czy 50, a w 18 zejść poniżej 225 jest ciężko (wiem, że są opony 205 na 18). Przy takich mocach jak moja fura lub podobne już czuć zamułe przy 225, czego przy 205 nie można powiedzieć bo to ORI szerokość w moim przypadku.Zawsze to opona 17 jest bardziej tania jak 18, profil wyższy co na naszych drogach ma znaczenie.[br]Dopisany: 05 Luty 2012, 22:59_________________________________________________ Pamiętaj że B8 ma otwór centrujący 66,5 To nie problem.Pierścienie można kupić po taniemu w Knurowie.Kiedyś brałem Opony 17" i 18" to prawie w jednej cenie , z szerokością można pokombinować praktycznie tylko w 17"[br]Dopisany: 05 Luty 2012, 23:02_________________________________________________ chociaż w 18" też jest : http://www.ceneo.pl/Opony_letnie;017P1-134892P2-135089P3-135184.htm[br]Dopisany: 05 Luty 2012, 23:04_________________________________________________ No a w 17" niewiele taniej http://www.ceneo.pl/Opony_letnie;017P0-134734-134792-134806P1-134892P2-135090P3-135182.htm
miron78 Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Opublikowano 5 Lutego 2012 Tak nawiązując do tematu to jeśli chodzi o 17 cali to w grę wchodzi opona 205 np na 45 czy 50, a w 18 zejść poniżej 225 jest ciężko (wiem, że są opony 205 na 18). Przy takich mocach jak moja fura lub podobne już czuć zamułe przy 225, czego przy 205 nie można powiedzieć bo to ORI szerokość w moim przypadku.Zawsze to opona 17 jest bardziej tania jak 18, profil wyższy co na naszych drogach ma znaczenie.[br]Dopisany: 05 Luty 2012, 22:59_________________________________________________ Pamiętaj że B8 ma otwór centrujący 66,5 To nie problem.Pierścienie można kupić po taniemu w Knurowie.Kiedyś brałem wiem - ale lepiej o tym wiedzieć
Arturoo Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Artur co Cię tak rozbawiło co? że dojadę później [br]Dopisany: 05 Luty 2012, 23:09_________________________________________________Tomasz 18 bierz
tomaszstn Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Pany takie kółko bym chciał http://www.ceneo.pl/13028891 Zafunduje ktoś [br]Dopisany: 05 Luty 2012, 23:10_________________________________________________albo takie: http://www.ceneo.pl/13027448
SebolA4 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Tak nawiązując do tematu to jeśli chodzi o 17 cali to w grę wchodzi opona 205 np na 45 czy 50, a w 18 zejść poniżej 225 jest ciężko (wiem, że są opony 205 na 18). Przy takich mocach jak moja fura lub podobne już czuć zamułe przy 225, czego przy 205 nie można powiedzieć bo to ORI szerokość w moim przypadku.Zawsze to opona 17 jest bardziej tania jak 18, profil wyższy co na naszych drogach ma znaczenie.[br]Dopisany: 05 Luty 2012, 22:59_________________________________________________ Pamiętaj że B8 ma otwór centrujący 66,5 To nie problem.Pierścienie można kupić po taniemu w Knurowie.Kiedyś brałem Opony 17" i 18" to prawie w jednej cenie , z szerokością można pokombinować praktycznie tylko w 17"[br]Dopisany: 05 Luty 2012, 23:02_________________________________________________ chociaż w 18" też jest : http://www.ceneo.pl/Opony_letnie;017P1-134892P2-135089P3-135184.htm W 17 calach i oponie 205/50 średnica koła to: 636,8 mm W 18 calach i oponie 225/45 średnica koła to: 659,7 mm czyli przy 1BA robi się większa koza.To też ma znaczenie. W 18 calach i oponie 205/45 w porównaniu do 205/55/16 znów na wysokości opony jest ponad 20mm różnicy. Ale to wszystko tak informacyjnie bo zaraz sobie wrogów narobię bo wszyscy chcą się zbliżyć chodź trochę do Mironowych rozmiarów letnich, a ja namawiam na 17. :> :> :>
Arturoo Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 nie kombinuj zrób jak Ci się radzi bierz taki wzór najwyżej jak Ci nie będzie pasować to weźmiesz moje ,a ja wrzucę sobie te Twoje ..................no trudno niech stracę :gwizdanie: [br]Dopisany: 05 Luty 2012, 23:14_________________________________________________ Pany takie kółko bym chciał http://www.ceneo.pl/13028891 Zafunduje ktoś [br]Dopisany: 05 Luty 2012, 23:10_________________________________________________albo takie: http://www.ceneo.pl/13027448 żaden wzór mi nie pasi bierz te z czerwonej B6
tomaszstn Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Artur co Cię tak rozbawiło co? że dojadę później [br]Dopisany: 05 Luty 2012, 23:09_________________________________________________Tomasz 18 bierz Wiem Artur wiem ale tylko Cię podpuszczałem :gwizdanie: ale 18" w B5 to dużo, w B6 w sam raz
tomaszstn Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Seba coś trochę pomieszałeś z tymi przelicznikami Chodziło mi że zamiast 225/45/17 można wsadzić 205/50/17 i zamiast 225/40/18 można wsadzić 205/45/18 wtedy miałbyś węższe ale średnica zew by się zgadzała
Arturoo Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Artur co Cię tak rozbawiło co? że dojadę później [br]Dopisany: 05 Luty 2012, 23:09_________________________________________________Tomasz 18 bierz Wiem Artur wiem ale tylko Cię podpuszczałem :gwizdanie: ale 18" w B5 to dużo, w B6 w sam raz curvus za dużo to jest 19 :!: 18 bedzie ok
stanley Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 kup bez napinki dobre 16" i nie będziesz żałował. Powiem, Ci szczerze, że ja czuję w ciul różnicy między 16 a 17" u siebie ( na korzyść 16) Jeśli miałby drugi raz kupować 17, to bym nie kupił Jeśli chcesz to mogę Ci opchnąć 17" Avusy, z nowymi oponami
tomaszstn Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 kup bez napinki dobre 16" i nie będziesz żałował. Powiem, Ci szczerze, że ja czuję w ciul różnicy między 16 a 17" u siebie ( na korzyść 16) Jeśli miałby drugi raz kupować 17, to bym nie kupił Jeśli chcesz to mogę Ci opchnąć 17" Avusy, z nowymi oponami Hał macz? Mi się ten wzór podoba http://allegro.pl/felgi-19-audi-z-oponami-michelin-system-pax-i2095344605.html
SebolA4 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Seba coś trochę pomieszałeś z tymi przelicznikami Chodziło mi że zamiast 225/45/17 można wsadzić 205/50/17 i zamiast 225/40/18 można wsadzić 205/45/18 wtedy miałbyś węższe ale średnica zew by się zgadzała Chciałem porównać 17 i 18 cali, a faktycznie 18 225/40 ma być a nie na 45.Ogólnie ja jestem za szerokością 205.Jak to bywa 16 cali to troszkę za mało lansiarskie :> i potrafi szybko się znudzić, a 17 cali to taki kompromis i te 205/50 pasuje dobrze i z wysokością profilu jest podobnie jak w 205/55 przy 16 calach.
tomaszstn Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 kup bez napinki dobre 16" i nie będziesz żałował. Powiem, Ci szczerze, że ja czuję w ciul różnicy między 16 a 17" u siebie ( na korzyść 16) Jeśli miałby drugi raz kupować 17, to bym nie kupił Jeśli chcesz to mogę Ci opchnąć 17" Avusy, z nowymi oponami I jeszcze jedno, różnica w komforcie? A jak prowadzenie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się