Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Antykoks problem!


piotrekyrtum

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie dzis zastosowalem antykoks w celu odblokowania ewentualnie zapieczonych pierscieni, zaaplikowalem, poczekalem 15 minut nastepnie krecilem rozrusznikiem w celu pozbycia sie plynu z cylindrow na zewnatrz. przed aplikacja preparatu w cylindrach bylo czarno, teraz to sie rozpuscilo i mam pelno czarnych drobinek a takze malych platow tego nagaru. czy znacie jakis sposob aby pozbyc sie tych czastek ze srodka? moze nalac nafty lub benzyny i krecic rozrusznikiem aby to wyrzucilo na zewnatrz?? troche sie boje tak to zmontowac zeby te drobiny nie porysowaly mi scianek. Prosze o pilna pomoc bo mam wszytko na wieszchu w tej chwili.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po co ty ześ stosował to wogóle przecież jak dokładnie ci się ten nagar wyczyści to pierścieniami olej będzie leciał, ja bym w życiu tych specyfików do silnika nie nalał szkoda silnika, a miałeś jakieś objawy że to zrobiłeś ?? bo przejedziesz ok 500 km i znowu będzie nagar to normalne byś lepiej mu dobry olej wlał dobre paliwo i wszystko i już by było dobrze, a teraz tylko możesz patrzeć jak będziesz musiał olej dolewać. :) Mój kumpel zrobił co ty bo myślał że mu to mocy doda a skończyło się na wymianie pierścieni więc tylko sobie koszta narobił :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpal i raczej nic mu nie bedzie pójdzie w wydech:wink: nagar cylindra nie porysuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nalałem bo bierze mi olej, być może przez zapieczone pierścienie, ten preperat ma za zadanie odblokowywanie takich pierścieni.

Tak czy tak już złożyłem wszystko, ciężko do było odpalić ale jest już ok :)

---------- Post dopisany at 19:49 ---------- Poprzedni post napisany at 19:48 ----------

Odpal i raczej nic mu nie bedzie pójdzie w wydech:wink: nagar cylindra nie porysuje.

Dzięki, o taką odpowiedź mi chodziło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile tego wlałeś? Możesz pojeździć z dzień dwa i zabieg powtórzyć. Zobaczymy czy i ile to coś da

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile tego wlałeś? Możesz pojeździć z dzień dwa i zabieg powtórzyć. Zobaczymy czy i ile to coś da

Nic nie da :grin: Te silniki tak piją oliwę że na dłuższą trasę trzeba brać ze sobą 1L oleju a wszystko przez odmę :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja ten wątek na pamięć znam :D

---------- Post dopisany at 12:19 ---------- Poprzedni post napisany at 12:15 ----------

Ile tego wlałeś? Możesz pojeździć z dzień dwa i zabieg powtórzyć. Zobaczymy czy i ile to coś da

Według instrukcji, tj. gdzieś 20ml na cylinder.Ale nagar odchodził płatami. Tylko później przy kreceniu rozrusznikiem wylatywał syf z otworów, poza drugim cylindrem, dlaczego tak??

Myśle że może spłyneło wszystko przez pierścień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile tego wlałeś? Możesz pojeździć z dzień dwa i zabieg powtórzyć. Zobaczymy czy i ile to coś da

Nic nie da :grin: Te silniki tak piją oliwę że na dłuższą trasę trzeba brać ze sobą 1L oleju a wszystko przez odmę :facepalm:

To się na Superolu opłaca jeździć 5L 60 zł ciągniki śmigają na tym to i ALT może da radę są różne wersje CB,CC-ten szlachetniejszy jest :grin:

---------- Post dopisany at 13:08 ---------- Poprzedni post napisany at 13:00 ----------

Pytanie do znawców tematu,czy po przerobieniu tej odmy w sposób podany przez kolegę:[b6 ALT] Propozycja rozwiązania "problemu" OLEJU w silniku 2.0 ALT

ów nieszczęsny problem znika na dobre.Więc czy to ogólnie jest dobry silnik i wart kupna bo zauważyłem że 2.0 są tańsze od 1.8 czy 1.9 i może warto kupić z tym motorem przerobić odmę i śmigać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja ten wątek na pamięć znam :D

---------- Post dopisany at 12:19 ---------- Poprzedni post napisany at 12:15 ----------

Ile tego wlałeś? Możesz pojeździć z dzień dwa i zabieg powtórzyć. Zobaczymy czy i ile to coś da

Według instrukcji, tj. gdzieś 20ml na cylinder.Ale nagar odchodził płatami. Tylko później przy kreceniu rozrusznikiem wylatywał syf z otworów, poza drugim cylindrem, dlaczego tak??

Myśle że może spłyneło wszystko przez pierścień.

Możliwe. Pojeździj trochę i gdzieś pojutrze powtórz zabieg, przejedź się i wymień olej. Możesz walić mu śmiało, ja wlałem mu tą puszke prawie na raz:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja ten wątek na pamięć znam :D

---------- Post dopisany at 12:19 ---------- Poprzedni post napisany at 12:15 ----------

Ile tego wlałeś? Możesz pojeździć z dzień dwa i zabieg powtórzyć. Zobaczymy czy i ile to coś da

Według instrukcji, tj. gdzieś 20ml na cylinder.Ale nagar odchodził płatami. Tylko później przy kreceniu rozrusznikiem wylatywał syf z otworów, poza drugim cylindrem, dlaczego tak??

Myśle że może spłyneło wszystko przez pierścień.

Możliwe. Pojeździj trochę i gdzieś pojutrze powtórz zabieg, przejedź się i wymień olej. Możesz walić mu śmiało, ja wlałem mu tą puszke prawie na raz:decayed:

Wolałbym na razie oleju nie zmieniać bo ma nowy od miesiąca

---------- Post dopisany at 13:49 ---------- Poprzedni post napisany at 13:45 ----------

Ile tego wlałeś? Możesz pojeździć z dzień dwa i zabieg powtórzyć. Zobaczymy czy i ile to coś da

Nic nie da :grin: Te silniki tak piją oliwę że na dłuższą trasę trzeba brać ze sobą 1L oleju a wszystko przez odmę :facepalm:

To się na Superolu opłaca jeździć 5L 60 zł ciągniki śmigają na tym to i ALT może da radę są różne wersje CB,CC-ten szlachetniejszy jest :grin:

---------- Post dopisany at 13:08 ---------- Poprzedni post napisany at 13:00 ----------

Pytanie do znawców tematu,czy po przerobieniu tej odmy w sposób podany przez kolegę:[b6 ALT] Propozycja rozwiązania "problemu" OLEJU w silniku 2.0 ALT

ów nieszczęsny problem znika na dobre.Więc czy to ogólnie jest dobry silnik i wart kupna bo zauważyłem że 2.0 są tańsze od 1.8 czy 1.9 i może warto kupić z tym motorem przerobić odmę i śmigać?

Silnik ogólnie jest dobry i mało awaryjny, ale problemu znikającego oleju sie nie pozbędziesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie przemyślałeś sprawy. Ja to robiłem jak miałem już olej do wymiany. Jaki masz wlany teraz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że wypowiedzi bez przekonania jakoś więc daruję sobie 2.0 ALT.Najlepsze to jednak stare 1.8 1.8T i 1.9.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do grudnia jeździł na Motulu 5W30, do końca był serwisowany na tym oleju. Po zmianie nie zauważyłem większej różnicy.

---------- Post dopisany at 14:17 ---------- Poprzedni post napisany at 14:13 ----------

I Ile go wciąga? Nie wiesz na jakim jeździł do tej pory?

Średnio 0,5l na 1000km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mobil 1 5W50

Ten olej to szit bo mi on ubywał w 1.8t a motua 5w40 nic nie ubywa i silnik pracuje ciszej .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...