Jump to content
0
piotrekyrtum

Antykoks problem!

Recommended Posts

Panowie dzis zastosowalem antykoks w celu odblokowania ewentualnie zapieczonych pierscieni, zaaplikowalem, poczekalem 15 minut nastepnie krecilem rozrusznikiem w celu pozbycia sie plynu z cylindrow na zewnatrz. przed aplikacja preparatu w cylindrach bylo czarno, teraz to sie rozpuscilo i mam pelno czarnych drobinek a takze malych platow tego nagaru. czy znacie jakis sposob aby pozbyc sie tych czastek ze srodka? moze nalac nafty lub benzyny i krecic rozrusznikiem aby to wyrzucilo na zewnatrz?? troche sie boje tak to zmontowac zeby te drobiny nie porysowaly mi scianek. Prosze o pilna pomoc bo mam wszytko na wieszchu w tej chwili.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

a po co ty ześ stosował to wogóle przecież jak dokładnie ci się ten nagar wyczyści to pierścieniami olej będzie leciał, ja bym w życiu tych specyfików do silnika nie nalał szkoda silnika, a miałeś jakieś objawy że to zrobiłeś ?? bo przejedziesz ok 500 km i znowu będzie nagar to normalne byś lepiej mu dobry olej wlał dobre paliwo i wszystko i już by było dobrze, a teraz tylko możesz patrzeć jak będziesz musiał olej dolewać. :) Mój kumpel zrobił co ty bo myślał że mu to mocy doda a skończyło się na wymianie pierścieni więc tylko sobie koszta narobił :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odpal i raczej nic mu nie bedzie pójdzie w wydech:wink: nagar cylindra nie porysuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nalałem bo bierze mi olej, być może przez zapieczone pierścienie, ten preperat ma za zadanie odblokowywanie takich pierścieni.

Tak czy tak już złożyłem wszystko, ciężko do było odpalić ale jest już ok :)

---------- Post dopisany at 19:49 ---------- Poprzedni post napisany at 19:48 ----------

Odpal i raczej nic mu nie bedzie pójdzie w wydech:wink: nagar cylindra nie porysuje.

Dzięki, o taką odpowiedź mi chodziło :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te silniki biorą olej bo to jest ich wada wrodzona... dolej nafty i kręć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ile tego wlałeś? Możesz pojeździć z dzień dwa i zabieg powtórzyć. Zobaczymy czy i ile to coś da

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ile tego wlałeś? Możesz pojeździć z dzień dwa i zabieg powtórzyć. Zobaczymy czy i ile to coś da

Nic nie da :grin: Te silniki tak piją oliwę że na dłuższą trasę trzeba brać ze sobą 1L oleju a wszystko przez odmę :facepalm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego ja ten wątek na pamięć znam :D

---------- Post dopisany at 12:19 ---------- Poprzedni post napisany at 12:15 ----------

Ile tego wlałeś? Możesz pojeździć z dzień dwa i zabieg powtórzyć. Zobaczymy czy i ile to coś da

Według instrukcji, tj. gdzieś 20ml na cylinder.Ale nagar odchodził płatami. Tylko później przy kreceniu rozrusznikiem wylatywał syf z otworów, poza drugim cylindrem, dlaczego tak??

Myśle że może spłyneło wszystko przez pierścień.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ile tego wlałeś? Możesz pojeździć z dzień dwa i zabieg powtórzyć. Zobaczymy czy i ile to coś da

Nic nie da :grin: Te silniki tak piją oliwę że na dłuższą trasę trzeba brać ze sobą 1L oleju a wszystko przez odmę :facepalm:

To się na Superolu opłaca jeździć 5L 60 zł ciągniki śmigają na tym to i ALT może da radę są różne wersje CB,CC-ten szlachetniejszy jest :grin:

---------- Post dopisany at 13:08 ---------- Poprzedni post napisany at 13:00 ----------

Pytanie do znawców tematu,czy po przerobieniu tej odmy w sposób podany przez kolegę:[b6 ALT] Propozycja rozwiązania "problemu" OLEJU w silniku 2.0 ALT

ów nieszczęsny problem znika na dobre.Więc czy to ogólnie jest dobry silnik i wart kupna bo zauważyłem że 2.0 są tańsze od 1.8 czy 1.9 i może warto kupić z tym motorem przerobić odmę i śmigać?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiesz nie kupil bym auta z silnikiem ALT nawet po przerobionej odmie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego ja ten wątek na pamięć znam :D

---------- Post dopisany at 12:19 ---------- Poprzedni post napisany at 12:15 ----------

Ile tego wlałeś? Możesz pojeździć z dzień dwa i zabieg powtórzyć. Zobaczymy czy i ile to coś da

Według instrukcji, tj. gdzieś 20ml na cylinder.Ale nagar odchodził płatami. Tylko później przy kreceniu rozrusznikiem wylatywał syf z otworów, poza drugim cylindrem, dlaczego tak??

Myśle że może spłyneło wszystko przez pierścień.

Możliwe. Pojeździj trochę i gdzieś pojutrze powtórz zabieg, przejedź się i wymień olej. Możesz walić mu śmiało, ja wlałem mu tą puszke prawie na raz:decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego ja ten wątek na pamięć znam :D

---------- Post dopisany at 12:19 ---------- Poprzedni post napisany at 12:15 ----------

Ile tego wlałeś? Możesz pojeździć z dzień dwa i zabieg powtórzyć. Zobaczymy czy i ile to coś da

Według instrukcji, tj. gdzieś 20ml na cylinder.Ale nagar odchodził płatami. Tylko później przy kreceniu rozrusznikiem wylatywał syf z otworów, poza drugim cylindrem, dlaczego tak??

Myśle że może spłyneło wszystko przez pierścień.

Możliwe. Pojeździj trochę i gdzieś pojutrze powtórz zabieg, przejedź się i wymień olej. Możesz walić mu śmiało, ja wlałem mu tą puszke prawie na raz:decayed:

Wolałbym na razie oleju nie zmieniać bo ma nowy od miesiąca

---------- Post dopisany at 13:49 ---------- Poprzedni post napisany at 13:45 ----------

Ile tego wlałeś? Możesz pojeździć z dzień dwa i zabieg powtórzyć. Zobaczymy czy i ile to coś da

Nic nie da :grin: Te silniki tak piją oliwę że na dłuższą trasę trzeba brać ze sobą 1L oleju a wszystko przez odmę :facepalm:

To się na Superolu opłaca jeździć 5L 60 zł ciągniki śmigają na tym to i ALT może da radę są różne wersje CB,CC-ten szlachetniejszy jest :grin:

---------- Post dopisany at 13:08 ---------- Poprzedni post napisany at 13:00 ----------

Pytanie do znawców tematu,czy po przerobieniu tej odmy w sposób podany przez kolegę:[b6 ALT] Propozycja rozwiązania "problemu" OLEJU w silniku 2.0 ALT

ów nieszczęsny problem znika na dobre.Więc czy to ogólnie jest dobry silnik i wart kupna bo zauważyłem że 2.0 są tańsze od 1.8 czy 1.9 i może warto kupić z tym motorem przerobić odmę i śmigać?

Silnik ogólnie jest dobry i mało awaryjny, ale problemu znikającego oleju sie nie pozbędziesz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nie przemyślałeś sprawy. Ja to robiłem jak miałem już olej do wymiany. Jaki masz wlany teraz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I Ile go wciąga? Nie wiesz na jakim jeździł do tej pory?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzę że wypowiedzi bez przekonania jakoś więc daruję sobie 2.0 ALT.Najlepsze to jednak stare 1.8 1.8T i 1.9.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do grudnia jeździł na Motulu 5W30, do końca był serwisowany na tym oleju. Po zmianie nie zauważyłem większej różnicy.

---------- Post dopisany at 14:17 ---------- Poprzedni post napisany at 14:13 ----------

I Ile go wciąga? Nie wiesz na jakim jeździł do tej pory?

Średnio 0,5l na 1000km

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mobil 1 5W50

Ten olej to szit bo mi on ubywał w 1.8t a motua 5w40 nic nie ubywa i silnik pracuje ciszej .

Share this post


Link to post
Share on other sites

X-CESS kolego tylko i wyłącznie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Do grudnia jeździł na Motulu 5W30, do końca był serwisowany na tym oleju. Po zmianie nie zauważyłem większej różnicy.

---------- Post dopisany at 14:17 ---------- Poprzedni post napisany at 14:13 ----------

I Ile go wciąga? Nie wiesz na jakim jeździł do tej pory?

Średnio 0,5l na 1000km

mi wciąga też 0,5L ... ale na 15000km

---------- Post dopisany at 21:31 ---------- Poprzedni post napisany at 21:30 ----------

Do grudnia jeździł na Motulu 5W30, do końca był serwisowany na tym oleju. Po zmianie nie zauważyłem większej różnicy.

---------- Post dopisany at 14:17 ---------- Poprzedni post napisany at 14:13 ----------

I Ile go wciąga? Nie wiesz na jakim jeździł do tej pory?

Średnio 0,5l na 1000km

mi wciąga też 0,5L ... ale na 15000km

Leję motula 10W40

Share this post


Link to post
Share on other sites

A można tego antykoksa wlać do oleju tzn na stronie piszą że niby można na 15 minut wtedy jako płukanka by to zadziałało :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mobil 1 5W50

Ten olej to szit bo mi on ubywał w 1.8t a motua 5w40 nic nie ubywa i silnik pracuje ciszej .

Mobil 1 5W50 to jeden z nielicznych prawdziwych syntetyków . To dobry olej który trzyma parametry w bardzo wysokiej temperaturze .

Co do ubywania oliwy to akurat tej powinno ubywać najmniej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...