kita1992 Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Witam! Od jakiegoś czasu zauważylem spadek mocy w moim aucie, pojechalem na diagnostyke i mechanik powiedzial ze wszystko jest w porzadku, niema zadnych bledow i nic nie wskazuje zeby bylo cos nie tak tylko problem w tym ze czuje jak auto teraz chodzi a jak wczesniej. W aucie jest nowa przepływka BOSH oraz drugi potencjomert gazu. Dodam ze v-max teraz to ledwo 180km\h a wczeniej to 210 km\h to spokojnie sie rozpedzal. Mechanik stwierdzil ze moze to byc wina katalizatora z tym ze wolal bym sie jakos upewnic bo nie chce go wycinac. Moze ktos z was mial podobny przypadek i mi podpowie o co chodzi?
thomyk Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Jaki przebieg może pompki się kończa. Wcale tego nie musi być widac na vagu Zimą powinno autko ci śmigac lepiej jeszcze
kita1992 Opublikowano 7 Lutego 2013 Autor Opublikowano 7 Lutego 2013 przebieg 235 tys. i raczej wiarygodny poniewaz auto niedawno sprowadzone od 1 własciciela w niemczech, nie mowiac juz o ksiazce to widac po stanie auta, a pompowtryski sprawdzalem juz dwa razy i sa w dobrym stanie
piotrsob1 Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 A czy wyeliminowałeś jako przyczynę braku mocy jakość paliwa ? Ja od tego bym zaczął
wojtek26 Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Zrób logi bedzie wiadomo gdzie szukać przyczyny
pomich Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Proponuje zrób logi bloków wrzuć na forum i będzie wszystko jasne
piotrsob1 Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Zrób logi bedzie wiadomo gdzie szukać przyczyny , Na pewno z logów wyjdzie że paliwo niewiadomego pochodzenia
kita1992 Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Opublikowano 9 Lutego 2013 logi postaram sie dzisiaj zrobic, a paliwo lalem te lepsze i te gorsze i nie widze roznicy ---------- Post dopisany 09-02-2013 at 16:47 ---------- Poprzedni post napisany 08-02-2013 at 08:08 ---------- czy to moze byc posypany kat? jak to sprawdzic?
pomich Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Sprawdzić można prosto odkręć wydech od turbo krótka przejażdżka jak moc wróciła to kat do usunięcia
piotrsob1 Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Pisząc o jakości paliwa nie miałem na myśli tego czy jest ono standardowe, czy premium. Bardziej chodziło mi o jego żródło pochodzenia, a dokładniej czy zostało wyprodukowane w rafinerii jako olej napędowy, czy może jako opałowy, albo inny środek smarowy lub odczynnik chemiczny, który potem przeszedł "cudowną przemianę" na ON w łańcuszku pośredników paliwowych:decayed: Nawet nie przypuszczasz jak widzę, jakiego gó..a można zatankować pod światowo brzmiącym logo, które każdy Kowalski prowadzący stację może sobie powiesić , podpisując umowę franczyzową ze znaną firmą paliwową .
kita1992 Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Opublikowano 9 Lutego 2013 Nie wiem, tankuje na orlenie juz od dłużeszgo czasu a jezeli chodzi o tego kata to sprawdzilem tak jak kolega wyzej napisal i moze jest troche lepiej ale wydaje mi sie ze to jeszcze nie jest to co powinno byc a nie chce wycinac kata jak nie jestem pewny
piotrsob1 Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Jeżeli tankujesz na Orlenie, którego właścicielem jest PKN, to masz praktycznie gwarancję, że paliwo ma odpowiednią jakość. Zakitowany katalizator, to przeważnie wynik awarii turbiny, stopiony w dieslu to rzadkość . Zrób logi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się