Enigma79 0 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Witam pytanie jak w temacie.Ostatnio mam ten błąd,czy może on być tym spowodowany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polny 0 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Poszarpany może być sam oplot wężyka a on sam może być szczelny.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enigma79 0 Opublikowano 8 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Może być szczelny,nie wiadomo.Zakładam że nie bo coś musiało go doprowadzić do takiego stanu.Albo coś wlazło pod maskę i sobie chrupało wężyk albo nie wiem co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Najlepiej wywal cały n18 i egr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polny 0 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Wymień w ciemno cały i po sprawie. To są przecież grosze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 zobacz tu :Golf III 1.9 TDI błąd 00575 - rozwiązany ! : Diagnostyka - Najwieksze forum uzytkownikow aut Volkswagen Golf - Zważywszy, że Enigma79 ma silnik AFN a nie 1Z jak w linku ze strony forum Golfa to prawdopodobieństwo, że przyczyną błędu jest N75 jest znikome a nieszczelność na wężyku idącym do zaworu EGR z pewnością zwłaszcza jeśli będzie niedoładowanie a nie przeładowanie turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASATO 2 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 kolego pod oznaczeniem 00575 kryją się 2 błędy: - Intake Manifold Pressure: Control Limit Not Reached - Intake Manifold Pressure: Control Limit Exceeded jeśli masz ten pierwszy to tak jak kolega Sztomel napisał wyżej, będzie niedoładowanie i przyczyną tego może być właśnie ta nieszczelność na wężyku idącym do EGR. jeśli natomiast ten drugi - control limit exceeded to przyczyny szukaj gdzie indziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enigma79 0 Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 U mnie jest,był taki błąd---ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica doregulowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się