Sztomel Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 Virus1984, jak logujesz dynamicznie to pamiętaj, że pedał gazu ma być wciśnięty do oporu a nie tylko muskany, mimo to turbo pompuje na full więc nie wężyki podciśnienia ani nie N75 tylko czyszczenie zmiennej geometrii turbo Cię czeka.
kqba Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 Ja robiłem takie czyszczenie niedawno u siebie. Też turbo się blokowało. Zeszło mi z tym cały dzień, ale rozebrałem turbo na części i szlifowałem do czysta. Poniżej fotka po rozpołowieniu (przebieg 255tys.). Najtrudniej odkręcić kolektor wydechowy, a w zasadzie jedną śrubę. Dobrze by było mieć łamane klucze nasadowe.
devnak Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Witam Panowie, mam ten sam problem, turbo w czasie jazdy mi się parę razy juz wyłączyło, wystarczy wtedy zgasic i zapalić auto i jest ok tylko mam do Was pytanie, czy można z tym na razie jezdzić ( mi nie przeszkadza w sumie to że czasem się wyłączy) czy też trzeba to robić bo np takie zawieszanie się turbiny wpływa na jej większe zużycie lub na zdrowie silnika, bardzo proszę aby ktoś kto się na tym zna, podpowiedział mi czy jest to pilna sprawa do roboty...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się