grzes283 36 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Witam. Szykuje się do wymiany klocków i tarcz w moim aucie. Niestety pomijając firmę, nie znam też rozmiarów. Niby po VINie mozna dojść, lecz nie wiem jak. Niebardzo chce iść na łatwiznę i dać mechanikowi - niech on szuka właściwych, wolę raczej sam wszystko kupić. Poprzedni właściciel wspominał coś, że mam większe hamulce, gdyż jest to wersja s-line. Nie wiem, czy to ma coś wspólnego, dlatego pytam Was. Oczywiście, hamulce nie są po zadnym swapie. Jeśli to coś pomoże, to jest to A4B6 avant 1.9TDI AVF 2002r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scubi206 2 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Raczej hamulce będą jednak standardowe 288 mm, polecam tarcze i klocki ATE choć te hamulce to moim zdaniem słaby punkt A4 B6 Sam mam 288 mm i szukam czegoś większego, przynajmniej 312 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Jak juz ATE to tylko klocki, tarcz nie polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 W Passacie B5 FL są 288, moję są jakby ciut większe. Śmiem twierdzić, że to mogą być 300, tym bardziej, że koleś od którego kupowałem auto kilkakrotnie zaznaczał fakt seryjnie większych hamulców - być może o tą różnicę mu chodziło. Czekam dalej, może ktoś VIN by rozszyfrował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scubi206 2 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 więc pozostaje zmierzyć tarczę Może być jeszcze 312 lub 320 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 nic innego nie bedzie jak 288/25 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amaradaar 5 Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 288mm zimmermann i klocki ferodo ale jak już zmieniać to na większe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
athek 0 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 288 mm ja polecam tarcze Bosch i klocki Textara u mnie smiga swietnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 11 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Panowie, dzięki Waszym podpowiedzią a moimi domyśleniami postanowiłem dzisiaj zmierzyć tarcze. I wychodzi 300mm na przodzie - tyłu nie ruszałem. Czyli tak jak podejrzewałem. Sprawdziłem też w ETCE i również 300mm - czyli koleś miał rację. Ale dzięki za sugestię, zmusiły mnie do działania. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Nie było 300mm na przodzie w B6 czy B7. Podaj Vin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 albo 288albo 312mm zrób zdjecie wlepki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 11 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Wauzzz8e33a1061028e5onc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 napisz pozadnie ten VIN bo to jaka wyduma jest ---------- Post dopisany at 20:46 ---------- Poprzedni post napisany at 20:43 ---------- Z fabryki wyjechał na 288 1LB. Na przyszłość pisz dokąłdnie VIN WAUZZZ8E33A106102 Mierzyłeś tarcze pewnie na aucie dlatego Ci wyszło 300mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 11 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Dokladnie. Mierzylem na aucie, wiec jest granica bledu. Kierowalem sie glownie tym, co mi sprzedawca mowil i danymi z etki. Niestety zly wybor. Dzieki za naprostowanie Panowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 zapytaj sie tego cymbała gdzie on znalazł 300mm w tej "jego" ETCE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d4widoV 1 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 zapytaj sie tego cymbała gdzie on znalazł 300mm w tej "jego" ETCE ETKA wersja Trial :-D albo shareware Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 No nie wiem kolego, tak mi powiedzial.... ---------- Post dopisany 13-02-2013 at 19:20 ---------- Poprzedni post napisany 12-02-2013 at 05:52 ---------- Sprawa rozwiązana, przód 288 i tak jak Panowie pisaliście 300 na przód nie było. Teraz kwestia innego kompletu. Może jeszcze poradzicie, jaki rozsądny zestaw na przód wybrać. Myślałem nad 320, chyba będzie ok, wizualnie i technicznie. Chyba, że sugerujecie coś innego. Jak to przedstawia się cenowo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się