kryha80 0 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 witam mam problem z silnikiem na wysokich obrotach traci moc jak by turbo nie dzialalo a na niskich obrotach dziala turbo czy ktos wie co to morze byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaweq 1 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Wczoraj juz o to pytales i poleciało w kosz... http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_tdi130-t35737.0.html Nie bądź uparty tylko poszukaj bo wiele razy było na Forum o braku mocy w TDI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 pewno się coś popsuło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryha80 0 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 niemoge znaleac na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gzrybol 0 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Proponuje zrobic logi, sprawdzic czy to nie N-75 lub przepływka a moze wężyk którys spadł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Czy po wyłączeniu samochodu działa ok ponownie ? Jakieś niepokojące odgłosy ? Kopcenie ? szukaj pod kątem : notlauf, tryb awaryjny. Niekoniecznie oczywiście będzie u Ciebie to samo.. Ale objawy na to wskazują. Również może to być przepływomierz, albo sto innych rzeczy - choć nie sądzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Zacznij od podłączenia VAG'a. Tak zaczyna się 90% postów związanych z Twoim problemem. Następnie trzeba sczytać błędy ze sterownika silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przema 0 Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Sprawdź furkę VAG-iem,miałem ten sam problem.Podłączyłem KTS-200/pożyczony z zaprzyjaźnionego warsztatu/ i odrazu pokazał się błąd<za małe ciśnienie doładowania....>Mój typ padł na kierownice w turbinie ale przy dokładnym osłuchaniu i obejżeniu silnika stwierdziłem........że spadł przewód z interkulera! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryha80 0 Opublikowano 26 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 panowiekgdzie moge kupic program do komputera VGA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA 0 Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag-b24.0/ poszukać troszke się nie chce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryha80 0 Opublikowano 26 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się