rafpia86 Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Witam mam a4 b7 2.o tdi. silnik legendarnym BLB, który Padł wsadziłem BKD teraz rozważam wymianę na BKE czyli 116 km jeden wałek. czy to możliwe i czy to ten najlepszy silnik do tego typu swapu co z osprzętem i działaniem tego silnika??
piotrsob1 Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Duże różnice w osprzęcie, dużo roboty mechanicznej a przede wszystkim elektrycznej, do wymiany wiązki silnika i ECU.
rafpia86 Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Opublikowano 9 Lutego 2013 tak tego sie spodziewałem ze ecu i wiązka silnika do wymiany myślałem o wymianie całego silnika z osprzętem, a poza tym nie czarujmy sie 1.9 tdi będzie łatwiej sprzedać.
Wihajster Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 ale co to znaczy ze padł??Co sie stało.I dlaczego po swapie na BKD dalej kombinujesz??
rafpia86 Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Opublikowano 9 Lutego 2013 hmmm padł bo śruba rolki od rozrządu pękła i rozwaliło flaki głowicy to zrobiłem swap na BKD a myślę o sprzedaży, a potencjalni kupcy wolą 1.9 tdi bo nie są tak awaryjne(bo ktoś im tam kiedyś powiedział ze 2.0 to syf) . ale takim ludziom niema co tłumaczyć ze silnik wymieniony bo to tylko odstrasza... co z tego ze jest papier na to ze silnik ma 100 tyś a auto ma 200 tys ich to nie interesuje bo 2.0 są do bani... wsadzając 1.9 tdi łatwiej sprzedam a mój 2.0 myślę ze bez problemu pogonie.
feti Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Z tego co się orientuję to blb jest 16v i musisz szukać silnika 16v, np. taki jak włożyłes bkd. Jesli chcesz włożyć 8v to będzie o wiele wiecej zabawy. Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Wihajster Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 czyli padł nie dlatego,że był zły tylko jakiś gamoń nie wymienił szpilki lub za mocno ją dokrecil co spowodowało jej zerwanie:whistling:Wracając do tematu jak masz dobry samochód i jesteś go pewnien uważam,że lepiej poczekac a klient sie znajdzie niż ładowac sie w koszta i robic kolejnego swapa.
rafpia86 Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Opublikowano 9 Lutego 2013 Wihajster teoretycznie masz racje ALE:) Jerzeli to tylko wymiana kompletnego silnika wiązki i CPU to nie jest to az tak wielka robota chodzi mi o chłodnice węże itp. bo ten silnik co mam z powodzeniem moge sprzedać a jego wartość jest wyższa niż BKE. ---------- Post dopisany at 00:48 ---------- Poprzedni post napisany at 00:43 ---------- poza tym który silnik wybrać 1.9 tdi BRB czy BKE
feti Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 BRB jest z DPF a BKE bez Jeśli miałbym między tymi dwoma wybierać to bym brał BKE.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się