Virus1984 Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 statyczne Log (0 - n/a) Log (1 - 000,001,003) Log (2 - 004,007,013) Log (3 - 011) Log (4 - 000,000) Log (5 - 003) Log (6 - 014,018,023) dynamiczne mam nadzieje ze dobrze zrobione Log (0 - 000,001,003) Log (1 - 004,008,010) Log (2 - 011) Nowy oryginalny przeplywomierz i nowy oryginalny N75 nic nie pomagaja słabo sie zbiera do 2000 tys czasami wstaje wczesniej czasami pozniej , podczas gaszenia silnika lekkie szarpniecie jak odepne przeplywomierz wszystko jest ok ale nie wierze ze to przeplywka bo jest nowa ma pare dni oprocz tego jak zimny lekko poszarpuje silnikiem okolo 1100 do 1300 czasami jest czasami nie prosze kolegow o pomoc i z góry dziekuje ---------- Post dopisany at 21:36 ---------- Poprzedni post napisany at 20:35 ---------- zrobilem jeszcze grupe 010 statyczny Log (0 - 010) i 011 BS Log (1 - 011)
Tommy Gun Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 Kierownice w turbo za niedługo wylecą przez wydech. Nie przeskakuje Ci w tryb awaryjny ??
Virus1984 Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Opublikowano 10 Lutego 2013 Przeskakuje kolego okolo 4000 tys obrotow
kkam Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 sprawdź jeszcze czy dochodzi podciśnienie do N75. Prawdopodobnie turbina do czyszczenia
Virus1984 Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Opublikowano 10 Lutego 2013 Tez tak mysle ale wole sie upewnic tylko czy te wszystkie objawy to od turbo ? ---------- Post dopisany at 22:00 ---------- Poprzedni post napisany at 21:54 ---------- a cisnienie raczej dochodzi do n75 bo jak robilem testa na vagu to niby sztanga cos tam robila napeno nie tak jak powinna ale cos tam sie dzialo
kkam Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 po logu BS 11 widać, że łopatki nie pracują w turbinie. Dodatkowo w logu dynamicznym 11 widać, że masz mega przeładowanie. Wszystkie objawy są od turbo. Teraz musisz tylko sprawdzić czy problem jest w samej turbinie czy w jej sterowaniu - czyli czy przewody podciśnienia nie są poprzecierane.
Virus1984 Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Opublikowano 10 Lutego 2013 sprawdzalem przewody niby wszystkie sa cale wymienilem n75 i myslalem ze przejdzie ale nie przeszlo a moze byc jeszcze jakis zaworek czy to juz raczej wykluczone ? ---------- Post dopisany at 23:47 ---------- Poprzedni post napisany at 22:16 ---------- Panowie a jak wedlug was wyglada EGR ? na tych logach
silenthunter Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 Jeżeli podciśnienie działa prawidłowo to kierownice stoją dęba,co do EGR zrób 003 BS, i na Twoim miejscu delikatnie obchodziłbym się z gazem do czasu usunięcia problemu
Virus1984 Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Opublikowano 14 Lutego 2013 Tak wasnie robie dzieki kolego ---------- Post dopisany 14-02-2013 at 22:44 ---------- Poprzedni post napisany 11-02-2013 at 16:15 ---------- Panowie turbina wyczyszczona sztanga chodzi jak nowa ale problem nie ustal nie przyspiesza jak nalezy po dodaniu gazu w podloge dostaje kopa po paru sekundach gdzie lezy problem ?
Virus1984 Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Opublikowano 15 Lutego 2013 Jutro zrobie dodam ze juz nie lapie trybu awaryjnego ale nic sie nie zmienilo z dynamika jazdy czyli przyspieszaniem ---------- Post dopisany at 22:59 ---------- Poprzedni post napisany at 22:58 ---------- niedlugo wymienie wszystko a problem i tak nie ustanie ---------- Post dopisany at 23:03 ---------- Poprzedni post napisany at 22:59 ---------- Jeszcze jedno pytanie czy jest opcja ze przewody od przeplywomierza sa niedobre znaczy popekane albo przelamane gdyz po odpieciu przeplywki wszystko wraca do normy znaczy przyspieszenie nie mowie o normalnej jezdzie ---------- Post dopisany 15-02-2013 at 17:46 ---------- Poprzedni post napisany 14-02-2013 at 23:03 ---------- Problem rozwiazanay okazalo sie ze zawor N18 ktory sie nie psuje jednak sie zepsul wstawilem za niego drugi N75 i samochod zbiera sie jak nalezy przestal kopcic i spadlo spalanie niedlugo dla pewnosci wstawie nowe Logi Dziekuje wszystkim za pomoc ---------- Post dopisany at 17:47 ---------- Poprzedni post napisany at 17:46 ---------- Aha i juz nie rzuca silnikiem podczas jego gaszenia tyle problemow o jeden zje...bany zawor ---------- Post dopisany at 19:49 ---------- Poprzedni post napisany at 17:47 ---------- Panowie czy turbina i EGR chodzi jak trzeba na statycznych ? Log (0 - 010) Log (1 - 011)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się