Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik podczas jazdy zgasł - NASTAWNIK błąd 17969 P1561 Quantity Adjuster Deviation


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie ruszyłem dziś spod sklepu, silnik był jeszcze chłodny wskaźnik od tem. silnika ledwo drgnął i podczas jazdy silnik zgasł podczas zwalniania (pedał przyspieszenia puszczony, auto na biegu) zapaliłem i jadę dalej kontrolka od świecy żarowej pare razy mrygnęła i zgasła, na kolejnych światłach już było ok. Podłączyłem VAGa i miałem taki błąd, skasowałem i już nie powrócił. Zapalałem jeszcze kilkakrotnie silnik i gasiłem i błąd nie powrócił. Od czego ten błąd:

2013_02_13_11_15_48.jpg

Opublikowano

Ten blad oznacza przerwe w obwodzie sterowania nastawnikiem. Na pierwszy ogien posprawdzaj kostki i czy przewod nie jest gdzies przetarty.

Opublikowano

Podpowiesz gdzie go szukać?

---------- Post dopisany at 16:22 ---------- Poprzedni post napisany at 14:57 ----------

Już wiem gdzie go szukać. Jutro posprawdzam

Opublikowano

pali sie kontrolka świec żarowych jeśli nie to nie odpalisz auta

Opublikowano
pali sie kontrolka świec żarowych jeśli nie to nie odpalisz auta

Zapala się przy odpaleniu potem gaśnie i jest ok. Powyzszy problem miałem dziś pierwszy raz i jednorazowo . Póki co jest normalnie

---------- Post dopisany 15-02-2013 at 17:45 ---------- Poprzedni post napisany 13-02-2013 at 18:05 ----------

Wczoraj znów zgasl i błąd z tematu wątku powrócił. Oglądałem nastawnik i z boku nastawnik wychodzi z czarnej mini kopułki wiazka grupa i wchodzi po ok 30 cm w duży czarny moduł lub sterownik. Ten sterownik leży bezwladnie na przewodach i się majta góra-dół prawo-lewo,gdzie macie jego zamocowanego ?

Opublikowano

Chodzi Ci o ta wiazke i ta skrzynke ?

afn.jpg

komp.jpg

Opublikowano

Nie chodzi mi o skrzynkę z przekazaźnikami i sterownikiem silnika. Od tej mini skrzyneczki z nastawnika na 4 torxy biegnie wiązka i wchodzi w czarną prostokątną skrzynkę o wymiarach ok 6cm x 9 cm i ona mi tak lata bezwladnie

Opublikowano

Wyglada mi to na jakiegos boxa wstawionego. Pewnie w srodku jest jakis problem z polaczeniem i zanika napiecie na nastawniku i dlatego gasnie.

Opublikowano

co to za skrzyneczka? do tej skrzyneczki idzie przewód od nastawnika

2013_02_15_11_54_53_nastawnik.jpg

2013_02_15_11_55_25_nastawnik.jpg

2013_02_15_11_55_38_nastawnik.jpg

Opublikowano

jakiś box, wywal i próbuj zapalić

Opublikowano
Wyglada mi to na jakiegos boxa wstawionego. Pewnie w srodku jest jakis problem z polaczeniem i zanika napiecie na nastawniku i dlatego gasnie.

Tak jak wczesniej pisalem, masz tam wstawionego jakiegos box'a. To ustrojstwo nie dziala jak powinno i przez to nastawnik nie jest wysterowany i stad ten problem z gasnieciem. Wyrzuc to, polacz tak jak powinno byc w oryginale i powinno pomoc.

Opublikowano

auto mam 3 rok i nie było z tym problemu, zgasł 2 razy w przeciągu tygodnia, w weekend zrobiłem 400 km i ani razu nie zgasł, ciekawe od czego ten box, po coś tam ktoś to wstawił

Opublikowano
Wyglada mi to na jakiegos boxa wstawionego. Pewnie w srodku jest jakis problem z polaczeniem i zanika napiecie na nastawniku i dlatego gasnie.

Tak jak wczesniej pisalem, masz tam wstawionego jakiegos box'a. To ustrojstwo nie dziala jak powinno i przez to nastawnik nie jest wysterowany i stad ten problem z gasnieciem. Wyrzuc to, polacz tak jak powinno byc w oryginale i powinno pomoc.

dziś znów zgasł, powiedzcie jak jest to tzn nastawnik połączony w oryginale

Opublikowano

po prostu nie ma tej czarnej kostki oznaczonej na czerwono u ciebie tzn boxa tylko pompa jest bezpośrednio spięta przez kostkę z wiązka idącą do sterownika silnika

Opublikowano

Ale pewny jesteś że tego boxa w oryginale nie ma? Czyli wypiąć boxa i połączyć część wiązki sprzed boxa z tą za boxem- aby tylko kolory przewodów się zgadzały.

---------- Post dopisany 28-02-2013 at 15:43 ---------- Poprzedni post napisany 27-02-2013 at 22:10 ----------

co nieco poszukałem i znalazłem temat na elektrodzie. pl odnośnie tego magicznego boxa

Audi A3 1,9TDI 1997 - kody błędów - elektroda.pl

ten box podnosi moc

Opublikowano

teoretycznie wiem ale popatrzyłem dziś troszkę pod maskę,poruszałem tym boxem, wiązkami idącymi do i od boxa i popukałem w niego w czasie pracy silnika i błąd nie wystąpił. Drugim problemem jaki zauważyłem jest fakt że to wszystko wygląda jak oryginał wiązka i box tzn jak to byłoby tam od nowości, te kostki, wtyczki itd są jakby fabryczne. Box nie ma żadnych oznaczeń.

Wchodzi do niego 6 może 7 przewodów (co najlepsze wszystkie czarne) a wygląda to tak:

2013_02_28_17_47_05.jpg

a z boxa wychodzi też ok 6-7 przewodów:

2013_02_28_17_46_37.jpg

---------- Post dopisany at 18:49 ---------- Poprzedni post napisany at 18:32 ----------

czy łączyc przewody pinami wywalając box?

Opublikowano

acha już jasne chyba wszystko

---------- Post dopisany 01-03-2013 at 17:19 ---------- Poprzedni post napisany 28-02-2013 at 22:00 ----------

box wyjęty, zapaliłem auto i mam takie odczucie jakby głośniej i bardziej twardo pracował, napewno nie muszę po wyjęciu boxa nic regulować?

dorzucam parę fotek, zwróćcie uwagę że na wtyczce i gniaździe boxa są oznaczenia i symbol Volkswagena

2013_03_01_17_00_15.jpg

2013_03_01_17_01_10.jpg

2013_03_01_17_01_45.jpg

2013_03_01_17_02_17.jpg

---------- Post dopisany at 17:32 ---------- Poprzedni post napisany at 17:19 ----------

tak się zastanawiam czy napewno jest to niepotrzebne i auto może bez tego śmigać skoro ma emblematy VW ?

napewno jest to box i jest niepotrzebny?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...