HOBBITAN Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Panowie mam problem z turbinką. Otóż z kanału smarowania wycieka olej do części napędowej spalin a dokładnie kierownicy, co po czasie doprowadza do zapieczenia się łopatek. Jest to bardzo częsta przyczyna. Wszyscy czyszczą a nikt nie sprawdza szczelności. Regeneracja to koszt rzędu 0d 500 do nawet 1000 zł. Natomiast znalazłam same środki jak na fotce. Co o tym myślicie? Wydaje mi sie że nie warto regenerować skoro można mieć w tej cenie nowe turbo.
Lukasz_N Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Kolego olej leci bo uszczelnienia powiedzialy papa. Regenracja polega na wymianie caleg srodka tzn. wszelkie lozyska, usczelnienia, nowe sruby, no i oczywiscie czyszczenie wszystkiego. Do tego wywazenie wirnikow. Mozesz kupic zestaw naprawczy i probowac sam, ale jak nie masz zbyt wiele pojecia, to lepiej zlecic to fachowcom. Plusem regeneracji jest to, ze masz gwarancje. Poza tym wszelkie oferowane na roznych aukcjach turbo, okreslane jako nowe, w gruncie rzeczy i tak sa po regeneracji, ktora robi sie w taki sam spososb. Koszt rzeczywiscie nowego fabrycznie trubo jest kilkukrotnie wiekszy, poza tym takich rzeczy juz sie nie produkuje zbyt wiele. Wszystko opiera sie na systemie regeneracji.
HOBBITAN Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Opublikowano 14 Lutego 2013 Kolego olej leci bo uszczelnienia powiedzialy papa. Regenracja polega na wymianie caleg srodka tzn. wszelkie lozyska, usczelnienia, nowe sruby, no i oczywiscie czyszczenie wszystkiego. Do tego wywazenie wirnikow. Mozesz kupic zestaw naprawczy i probowac sam, ale jak nie masz zbyt wiele pojecia, to lepiej zlecic to fachowcom. Plusem regeneracji jest to, ze masz gwarancje. Poza tym wszelkie oferowane na roznych aukcjach turbo, okreslane jako nowe, w gruncie rzeczy i tak sa po regeneracji, ktora robi sie w taki sam spososb. Koszt rzeczywiście nowego fabrycznie turbo jest kilkukrotnie większy, poza tym takich rzeczy juz sie nie produkuje zbyt wiele. Wszystko opiera się na systemie regeneracji. Znam dokładnie budowę sprężarki i zapewne sam bym to zrobił jednak to nie takie proste, ponieważ trzeba wyważyć wirnik a tego nie zrobisz bez maszyny podczas symulacji pracy turbiny. Dlatego chyba lepiej zakupić już gotowy i wyważony środek.
Tommy Gun Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 A nie lepiej załadować od razu turbo od AWX ??
HOBBITAN Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Opublikowano 14 Lutego 2013 A nie lepiej załadować od razu turbo od AWX ?? O top musisz mnie oświecić co to da i czy piszesz o środku czy o całej sprężarce?
Lukasz_N Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Znam dokładnie budowę sprężarki i zapewne sam bym to zrobił jednak to nie takie proste, ponieważ trzeba wyważyć wirnik a tego nie zrobisz bez maszyny podczas symulacji pracy turbiny. Dlatego chyba lepiej zakupić już gotowy i wyważony środek. O tym przeciez pisze. Dlatego lepiej zlecic to komus, kto ma wiedze i przyrzady. Drugi aspekt jest taki, ze jak dasz cale turbo firmie, to otrzymujesz gwarancje. A taki srodek musisz sam przelozyc i w razie jakichkolwiek problemow sprzedawca moze sie wypiac, ze montaz nieprawidlowy itd. Wybor nalezy do Ciebie. Co do wsadzenia trubo AWX to cel jest taki, jak zawsze gdy wklada sie wieksze turbo, czyli przyrost mocy. Wiaze sie to jednak z wymiana nie tylko samej turbosprezarki, ale takze kliku innych rzeczy np. kolektora. Poza tym samo trubo niewiele da, trzeba do tego program zrobic. Zabawa jest troche drozsza niz regeneracja obecnej suszarki.
HOBBITAN Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Opublikowano 14 Lutego 2013 Znam dokładnie budowę sprężarki i zapewne sam bym to zrobił jednak to nie takie proste, ponieważ trzeba wyważyć wirnik a tego nie zrobisz bez maszyny podczas symulacji pracy turbiny. Dlatego chyba lepiej zakupić już gotowy i wyważony środek. O tym przeciez pisze. Dlatego lepiej zlecic to komus, kto ma wiedze i przyrzady. Drugi aspekt jest taki, ze jak dasz cale turbo firmie, to otrzymujesz gwarancje. A taki srodek musisz sam przelozyc i w razie jakichkolwiek problemow sprzedawca moze sie wypiac, ze montaz nieprawidlowy itd. Wybor nalezy do Ciebie. Co do wsadzenia trubo AWX to cel jest taki, jak zawsze gdy wklada sie wieksze turbo, czyli przyrost mocy. Wiaze sie to jednak z wymiana nie tylko samej turbosprezarki, ale takze kliku innych rzeczy np. kolektora. Poza tym samo trubo niewiele da, trzeba do tego program zrobic. Zabawa jest troche drozsza niz regeneracja obecnej suszarki. sam mam warsztat samochodowy wiec o montarz sie nie boje robiłem to już wiele razy. Mysle poprostu że czas skonczyć z dorabianiem warsztatów zajmujących sie regeneracją. Jak mi sie zapiecze ponownie turbina zrobie fotorelacje z wymiany środka. Pozdrawiam
Lukasz_N Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Nie chodzi mi o to, ze sam cos zle zrobisz, ale np przysla Ci jakies gowno niewywazone i Ci sie wirnik rozleci. Potem beda Ci wciskac kit, ze to przez zly montaz i gwarancja tego nie obejmuje. Wybor nalezy do Ciebie, Wkladaj i zdaj relacje jakie efekty.
grzegorzmen Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 do turba od AWX-a potrzebujesz tylko przejściówkę na agrawkę , i bez programu masz ze 110- 120/125KM jak silnik w dobrej kondycji. A zawsze masz lepsza bazę do modzenia
HOBBITAN Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Opublikowano 14 Lutego 2013 Nie chodzi mi o to, ze sam cos zle zrobisz, ale np przysla Ci jakies gowno niewywazone i Ci sie wirnik rozleci. Potem beda Ci wciskac kit, ze to przez zly montaz i gwarancja tego nie obejmuje. Wybor nalezy do Ciebie, Wkladaj i zdaj relacje jakie efekty. Ok jak ponownie stanie turbo zrobie przekładke zobaczymy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się