Garet Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Witam, z diagnostyki vag wyszlo ze uszkodzona jest sonda lambda. Szukam i nie mogę znaleźć jaką sondę kupić. W sklepie zaproponował mi sprzedawca NGK czteroprzewodową za 145zł więc chyba nie dużo, nie pytałem ile Watt ma grzałka. W różnych ogłoszeniach czytałem o mocy 18W. Proszę o porady bo w tym silniku jestem jeszcze zielony
OLIVER Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Garet napisał(a): Witam, z diagnostyki vag wyszlo ze uszkodzona jest sonda lambda. Szukam i nie mogę znaleźć jaką sondę kupić. W sklepie zaproponował mi sprzedawca NGK czteroprzewodową za 145zł więc chyba nie dużo, nie pytałem ile Watt ma grzałka. W różnych ogłoszeniach czytałem o mocy 18W. Proszę o porady bo w tym silniku jestem jeszcze zielony Tu masz ori numer i szukaj zamiennika pod ten numer ... Cena ori w ASO jest po walająca ponad 855z ł
Garet Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Opublikowano 15 Lutego 2013 przy okazji, jest tylko jedna sonda, ta w katalizatorze?
pioteros Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 tak jedna, ta ngk ktora ci zaproponowal sprzedawca to pewnie uniwersalna wiec bedziesz musial dorobic wtyczke, chociaz nie koniecznie bedzie dobra ja mam sonde na sprzedaz, BERU OZH 153 http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-152/nowa-sonda-beru-1-8t-apu-ajl-dedykowana-ori-255144/ ale dla pewnosci sprawdz w jakims sklepie czy co czy bedzie pasic na bank, jak jestes zainteresowany oczywiscie
Garet Opublikowano 16 Lutego 2013 Autor Opublikowano 16 Lutego 2013 Ciekawe czy ta sonda moze być powodem ze auto nie ma wogole mocy. Ale slyszalem ze jezdzac na gazie to normalne ze wywala ten błąd.
pioteros Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 Może, ale sprawdź błędy i zloguj wpierw auto to będziesz pewny co mu dolega Wystukane z Pegasusa