MATI766 Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 Witam nie dawno kupiłem Audi z niemcowni przyjechała na drugi dzień pękł pasek klinowy na wolnych obrotach jak go odpaliłem , dobra odplątałem go na szczęście się nie wkręcił w rozrząd założyłem nowy przejechałem z 500 km i pękł następny napinacz ori minimalnie idzie pod ukosem ale to jet ledwo co zauważalne nic nie jest zatarte tamten stary pasek był cały sparciały popękany . Nie wiem albo mi się zdawało albo przesłyszało że on pękł po tym jak załączyła się klima ten mały pasek od klimy spadł na osłonę ;/
MATI766 Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Opublikowano 17 Lutego 2013 Dodaję zdjęcia tych strzępów i napinacza tylko nie zrobiłem tych zdjęć prosto i trochę do d*py widać na moje oko jest minimalnie pochylony pionowo w dół
grucha1 Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 ja mam inny rodzaj napinacza taki na 3 śróby mocowany i tez mialem taki problem, napinacz chodzil na 3/4 paska, wymieniłem go i było to samo więc zeszlifowałem z mocowania/łapy napinacza troszkę materiału i mam spokój, napinacz chodzi po całym pasku. Powiedz kolego czy czasem nic ci tam nie piszczy, bo to nie musi być wina napinacza a na przykład sprzegiełka alternatora,
MATI766 Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Opublikowano 17 Lutego 2013 Nie no ogólnie nic nie piszczało mam rozwalony napinacz na klimie ale ten 4pk niema nic wspólnego z rozwaleniem 5pk , pasek na napinaczu chodzi prosto nie na 3/4 nie mam pojęcia, założyłem pasek nowy nigdy nie używany leżał 4 lata bo został mi po Passacie mogło być tak że już był stary ?
radioo11 Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 po takim stanie paska to tylko napinacz jesli reszta rolek nie zatarta.
MATI766 Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Opublikowano 17 Lutego 2013 Wywaliłem alter wyciągnąłem napinacz jutro wsadzam nowy ina i zobaczymy dzięki wszystkim za informacje
grucha1 Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 jednak stawiasz na sprzegiełko alternatora?
goldi Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 napinacz do wymiany i sprawdz sprzęgiełko alternatora
MATI766 Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Opublikowano 17 Lutego 2013 nieee chodzi mi o napinacz tylko do jego wyciągnięcia muszę tez alternator wydybać na wierzch
kuba1115 Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 Witam, dziś przytrafił mi się pewien problem rolka prawdopodnie od pompy oleju przestała się obracać i zniszczyła pasek klinowy, jaka może być przyczyna. Jestem za granicą i muszę to jakoś naprawić. Proszę o pomoc Silnik 2.0 140 KM B7
MASATO Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 kolego to nie pompa oleju z tego zdjęcia to wygląda że chodzi Ci to rolkę napinającą pasek klinowy. wymień ten napinacz i po problemie
Fido Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 Rolka od pompy oleju ? Pompa jest wewnątrz silnika. Może chodziło ci o pompę wspomagania ale to, co zaznaczone na zdjęciu to zapewne rolka napinacza. Jeśli stoi to łożysko zatarte. Wymienić na nową rolkę i po problemie. Edit.Prośba o usunięcie mojego postu.Kolega pisał w tym samym momencie i był szybszy. Odpowiedź się zdublowała.
kuba1115 Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 Bardzo dziękuję za odpowiedź. Jutro biorę się do wymiany. P.S. Czy do wymiany rolki napinacza będę musiał zdejmować zderzak?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się