jihaad Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 Zamontowalem zderzak przedlift ze spryskami oryginalnymi, dokupilem do tego allegrowa pompke wysokocisnieniowa i po zmontowaniu okazalo sie pryska tylko jeden. Pierwszy pomysl to zatkane dysze wiec wyrwalem glowice z dyszami i pogotowalem w wodzie z octem. Gdy glowica wrocila na miejsce nic sie nie zmienilo - wciaz wysuwaja sie obie glowice, ale pryska tylko prawa. Nastepny krok to proba cisnieniowa lewej glowicy. Z braku innych mozliwosci przylozylem wlot glowicy do koncowki myjki cisnieniowej i jak pieprzlo to wywalilo te kuliste dysze. Wniosek - glowica drozna. Wcisnalem ja do cylindra i pryska... ale teraz prawa przestala. Prawa rowniez przepchalem pod cisnieniem i nic. Potem zamienialem glowice miejscami i zawsze pryska tylko jedna. Po zuzyciu 40 litrow wody stwierdzam, ze obie glowice sa niesprawne (zawor otwierajacy cisnienie na dysze chodzi zbyt ciezko) lub obie glowice sa OK, ale pompka daje wystarczajace cisnienie do podniesienia glowic, ale za male dla otwarcia obu zaworow. Jakies inne pomysly? Wysyłane z mojego GT-I9070P za pomocą Tapatalk 2
bidzio1 Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 Jak masz to podłączone? Wysyłane z mojego LT22i za pomocą Tapatalk 2
seb2sjc Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 ja mysle ze pompka ma tutaj wine nie podaje dostatecznego cisnienia za mało BARów....
bidzio1 Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 Spróbuj podłączyć pompke bezpośrednio do akumulatora i zobacz czy dalej jest to samo. Ją miałem tak samo jak podłączyłem razem z pompka szyb. Pomogło jak podłączyłem na osobnym obwodzie. Wysyłane z mojego LT22i za pomocą Tapatalk 2
jihaad Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Opublikowano 17 Lutego 2013 Jesli chodzi o polaczenie wodne to fabryka, a elektryke mam podlaczona niezaleznie pod wyrezany wlacznik ori ASR i przekaznik czasowy. Zanim jednak ogarnalem elektryke, to zwyczajnie podlaczalem pod aku. Teraz jeszcze przyszlo mi do glowy - kierunek obrotow wirnika. Mozliwe, ze przy zlych obrotach da cisnienie ale za male? Jakos wczesniej o tym nie pomyslalem. Wysyłane z mojego GT-I9070P za pomocą Tapatalk 2
bidzio1 Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 Możliwe. Zamien plus z minusem i zobacz. Wysyłane z mojego LT22i za pomocą Tapatalk 2 ---------- Post dopisany 19-02-2013 at 23:25 ---------- Poprzedni post napisany 17-02-2013 at 22:26 ---------- Jak tam poradziłes sobie z tymi spryskami. Wysyłane z mojego LT22i za pomocą Tapatalk 2
jihaad Opublikowano 25 Lutego 2013 Autor Opublikowano 25 Lutego 2013 Niestety nie. Pompka tłoczy identycznie w obu kierunkach obrotu wirnika i wydaje się, że bez zwalenia zdezia nic z tego nie wyniknie. ---------- Post dopisany 25-02-2013 at 09:05 ---------- Poprzedni post napisany 20-02-2013 at 09:27 ---------- Na dzien dzisiejszy sytuacja wyglada tak, ze na zaplonie pryska zwykle jedna dysza, ale juz przy uruchomionym silniku dzialaja obie! Roznica jest w napieciu na pompce, co potwierdza teorie o zbyt niskim cisnieniu, albo... zbyt ciezko pracujacych spryskach. Moze czyms posmarowac prowadnice glowic? Olej silnikowy, towot? Wysyłane z mojego GT-I9070P za pomocą Tapatalk 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się