trzmi3lu 3 Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Witam!!! A4 B6 Avant 1.8T Quattro 163KM i rozgladam sie za nową skrzynią bo moja juz chyba długo nie po działa(synchronizator 2 biegu chyba sie juz konczy). Skrzynia jest 5 biegowa o oznaczeniu GDU 0537 czy jest jakis zamiennik tej skrzyni i jakie koszty za uzywke, na allegro nie znalazłem skrzynie z takim oznaczeniem. Dziekuje z góry za pomoc pozdrawiam ---------- Post dopisany 20-02-2013 at 23:31 ---------- Poprzedni post napisany 18-02-2013 at 15:52 ---------- Czy nikt nie ma takiej skrzyni ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilku213 1 Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Ciężka sprawa coś znaleźć...szybciej by znalazł automat z przekładka za około 3tysie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzmi3lu 3 Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Automat odpada. A jaka jest róznica pomiedzy moją a np. FTZ czy FPT ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vdm 3 Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 a pytałeś ile remont będzie kosztował? może się bardziej opłaca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzmi3lu 3 Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Z tego co wiekszosc mowi to nie opłaca sie tego remontowac, bo taniej uzywke kupic, tyle ze problem jest zeby wogole zidentyfikowac co to za skrzynia i ew. czym ją moznba zamienic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromchit 40 Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Może ta tabelka coś Ci pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jano04 0 Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Czyli kolego masz pecha do Twojego auta tylko skrzynka GDU,niestety.Można by było zastosować inną gdyby wszystkie przełożenia się zgadzały ale niestety różnią się.Założenie innej skrzyni spowoduje zniszczenie dyfra lub skrzyni dlatego rzdze szukać GDU.Ja właśnie jestem po takim zabiegu chciałem naprawiać swoją ale było to nieopłacalne .Za robote mechanik chciał 600pln +części które niewiadomo ile by kosztowały do tego wyjecie i włożenie skrzyni 500-600 .Najgorsze to to że niewiadomo ile by kosztowały części podobnież nie są tanie.Dlatego zdecydowałem się na używkę zapłaciłem za nią 700stówek i miałem szczęście bo zdobyłem ją na miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzmi3lu 3 Opublikowano 26 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Jesli mozna wiedziec skad masz takie informacje i czy tez posiadasz taką skrzynie? Dowiadywałem sie u pewnego kolesia odd skrzyn to powiedział ze skrzynia o oznaczeniu FPT powinna podejsc (ma takie same przełozenia). FPT - prod. od 2001 do 2002 a GDU -prod. od 2002 do 2003. Na 100% pewnosci nie mam pisze to co mi powiedział, ale z tego co widac w tabeli to jednak przełozenia sie róznią ale raczej chodzi tu o o przełozenie na danym biegu a nie wzgledem osi. pozdraiwam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jano04 0 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Przerabiałem temat w swojej 2.8q .Jeśli przełożenia na poszczególnych biegach się różnią to względem osi też.Skrzynia GDU nie ma zamiennika i tu jest ten pech.Popatrz w ETKE i pokarz ją mechanikowi.Reasumując, przełożenia skrzyni biegów i tylnego dyfra muszą grać ze sobą w 100% inaczej będzie buuum. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Odkopie stary temat. Napęd quattro nie jest sztywny wiec zmienia się przełożenie 30% do 70% i odwrotnie zależnie od przyczepności. Skoro tak jest to porównując przełożenia podobnych skrzyń np GDU i FTZ różnią się tylko 4 i 5 biegiem. Moim zdaniem różnica polega tylko na wyższych biegach, jadąc np 100km/h w jedej bedzie 3000 obr.a w drugiej 2900 Poprawcie mnie jeżeli się mylę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się