Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[b5,5 AVF q++] Project B5 S-line


Kowi87

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko ! Mam pytanie odnośnie tych progów od S4. Odstawiłem właśnie autko do lakiernika i listwy drzwiowe poszły już OUT nakładki progowe już zamówione wraz z mocowaniami i teraz pytanie co jest mi jeszcze potrzebne żeby to wyglądało jak trzeba ????? Dodam ze listw w drzwiach nie będzie wcale a audi jeszcze przed lift. Szukałem trochę po forum ale już sam nie wiem dokładnie teraz co i jak ????

ogarnij sobie jakiś klej do plastików PUR, bo najlepiej by było podspawać troche te progi po rogach(zwykły spawacz plastików tego Ci nie ogarnie), musisz kupić mocowanie w tylnym nadkolu do progów od S4, reszte walisz na klej, jak masz listwy progowe od S4 to dobrze, jak nie to tniesz swoje wiec przydał by sie dremel z odpowiednia tarczą, trzeba dosć precyzyjnie to podciąć, błotniki musisz zaspawać z przodu:wink: i to w zasadzie tyle

A gdybym po prostu wywalił swoje stare listwy progowe i założył te od eski czy lepiej tego nie ruszać ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jak masz listwy ori z S4 to podmień je:wink: jak myślisz ze kupisz kiedys i z czasem zmienisz to daruj sobie i rób tak jak ja, później tego nie zrobisz:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Listw od eSki jako tako nie mam zamierzałem dopiero kupić albo przynajmniej znaleźć bo patrzyłem na allegro ale coś krucho jest

no to daruj sobie bo nie doczekasz sie, czasem ktos wystawia cały komplet z progami, ale ceny sa też przyjemne:thumbdown: a jak juz zamontujesz progi to niewiem czy dasz rade podłozyć listwy, seryjne trzeba będzie zerwać, a pasowanie progów nie majac ori listw jest raczej nie na miejscu, bo progi zamontujesz na klej do szyb raczej:whistling: tak wiec jakakolwiek poprawka później odpadnie:whistling: docinasz te swoje ori listwy i tez jest OK, nie wiem jak w przedlifcie jest, ale w polifcie jest alu wstawka i ona jest bazą do licowania progu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ja tej alu wstawki nie mam ale jak wytnie się ze tak powiem profesjonalnie to wydaje mnie się ze powinno być.

Czyli podsumowując wystarczy ori nakładkę przyciąć po długości tak żeby próg się zgrał i KOKOLINO.

Z góry dzięki za te info ale pytam bo mnie nie ma przy pracach bo auto mam u lakiernika a ja na chwile obecna za granica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli ogarniesz jakis klej do tego plastiku to bedziesz mógł zrobić mniej wiecej tak

DSC00298.jpg

wtedy ładnie kleisz powstałą szczeline przy przednim błotniku, naspawujesz botnik i to sie fajnie licuje, jeśłi natomiast nie ogarniesz plastiku bedziesz musiał jak najbardziej docianać próg do błotnika, przez to trzeba bardziej dociąć listwe progową, aż tak

M.jpg

przesuniecie jest spore, ale dzięki temu dociety próg przylega na błotniku w miare jako tako:wink: jak sie juz wie że takie cuda są do ogarniecia to sie to zrobi ładnie, mi to wszystko wyszło w trakcie roboty:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ja tej alu wstawki nie mam ale jak wytnie się ze tak powiem profesjonalnie to wydaje mnie się ze powinno być.

Czyli podsumowując wystarczy ori nakładkę przyciąć po długości tak żeby próg się zgrał i KOKOLINO.

Z góry dzięki za te info ale pytam bo mnie nie ma przy pracach bo auto mam u lakiernika a ja na chwile obecna za granica

lepiej pokaz gosciowi te zdjecia i powiedz że plastik sie nie spawa normalnymi metodami, tak wiec niech maskuje szczeline błotnikiem o ile też bawi sie blacharką poza lakierowaniem:wink:

Od strony tylnej krawedzi niech nie ucina tego prostokątu wystajacego, jego trzeba wypełnić jakims klejem i ładnie wygładzić, iaczej bedziesz miał szczeline jak to utnie:whistling:

---------- Post dopisany at 16:17 ---------- Poprzedni post napisany at 16:16 ----------

dokładnie mowa o tym

6564db16.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK spoko mam z nim kontakt tak ze wszystko mu wyjaśnię a gościu jest kumaty i blacharka tez się dużo bawi to da sobie rade narazie robi mi kolo zderzaków to mam czas na kompletowanie części progi już znalazłem szukam jeszcze tylko tych tylnych mocowań...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda czasu na szukanie, bierz numery z wątku i daj mu niech zamówi w moto:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowi mierzyłes może ile masz jeszcze mm zapasu zeby flat nie wystawał? bo muszę trochę policzyć:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowi mierzyłes może ile masz jeszcze mm zapasu zeby flat nie wystawał? bo muszę trochę policzyć:wink:

U mnie w obecnym zestawieniu jest na równo z tyłu, przód schowany z centymetr:wink: z tyłu od wewnatrz jest centymetr do wachacza, ale to Quattro, przy et45 z tyłu to koło nie wchodzi, tzn trze:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ee to sie zmieści u Ciebie plus ze im niżej tym bardziej koło się chowa.Błotnik z przodu ruszałeś czy masz rant?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no zmieści zmieści, cały sezon przejeździłem przecież:decayed: a z przodu setup nie wymagał zaginania rantu:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no zmieści zmieści, cały sezon przejeździłem przecież:decayed: a z przodu setup nie wymagał zaginania rantu:wink:

Kowi, może podpowiesz czym poza maszynką do nadkoli mogę zaklepać te nadkola? w drodze do nysy w zeszłym roku kijem baseballowym zaginaliśmy u mnie jedno nadkole :grin: jak zaklepię, to zamalować lakierem wystarczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sie boisz kijem to pakiet gazet tez da rade i opuscić na lawarku:wink: a jak nie to zapukaj do Mrogala, moze cos poradzi:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sie boisz kijem to pakiet gazet tez da rade i opuscić na lawarku:wink: a jak nie to zapukaj do Mrogala, moze cos poradzi:wink:

:thumbup1: muszę jeszcze skonsultować to z kumplem lakiernikiem może coś doradzi. Do Papa Smerfa już pisałem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro juz mi wątek odkopaliscie to

co robić:facepalm:

DSC04439d_zps9e26f99b.jpg

DSC04439dd_zps66ef0641.jpg

fota.jpg

czy moze zostać

DSC04438_zpsf4097727.jpg

Co do RS, podobaja mi sie te koła tylko są dostepne w 8" i 9,5" i dupiaste et38:whistling: i tak sie zastanawiam jak to z tyłu podejdzie, LM maja 8 i 9", szkoda że nie ma 8,5:whistling: a chciałem cos z rantem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...