lukjar7 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Witam, wyciałem kata w swoim drugim samochodzie golfie 4 1.4 16v i teraz pomiedzy 2.5 tys a 3 mam taki wstretny dzwiek, takie buczenie, dodam ze dzieje sie to tylko przy narastaniu obrotów. podczas tego jak obroty wzrsotna i trzymam go w tym zakresie to nie buczy, czyzby taki efekt braku kata ten dzwiek mnie dobija bo jest taki wstretny co poradzicie ?
marewel Opublikowano 28 Czerwca 2008 Opublikowano 28 Czerwca 2008 masz wstawiona jakas rurke,strumienice czy pusta puszke?
voxan69 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Ja rozciąłem kata, wybebeszyłem go i w środek wspawałem rurkę. Wygląda jak ori i nie ma żadnego rezonansu :th:
lukjar7 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2008 Ja rozciąłem kata, wybebeszyłem go i w środek wspawałem rurkę. Wygląda jak ori i nie ma żadnego rezonansu :th: wiesz Ty masz diesla to chyba troche cos innego, ja doczytałem sie ze gosc z el-tec napisał cos takiego: Witam serdecznie!Najtańszym sposobem rozwiązania problemu jest montaż strumienicy, która faktycznie działa jako tłumik (75 lub 90zł). U Pana katalizator ceramiczny działał jako tłumik, teraz efekt jego wybicia jest tragiczny - rozprężanie się spalin w pustej puszcze po katalizatorze - co obok brzęczenia także nie polepsza aż tak osiągów jak tłumik przelotowy (około 350zł)... Oczywiście jesteśmy w stanie wykonać dla Pana zarówno tłumik jak i strumienicę do Pańskiego Probe. Oczywiście, zapraszam na oględziny.Jeśli jest wstawiona rurka - trzeba zobaczyć jaka rurka o jakiej średnicy i jak wstawiona, czy szczelnie pospawana itp. Jesli z rurką ok, i nie ma rozprężenia spalin w pustym koatalizatorze - możliwe, że to pierwsze rozprężenie spalin następuje w tłumiku środkowym,który wcale do tego nie jest przystosowany - i on hałasuje... Może być mnóstwo możliwości - powodów Pańskiego niezadowolenia, które "okażą się" podczas oględzin. Wszystkie potrzebne elementy z reguły mamy w firmie "od ręki" czyli wychodzi na to ze musze strumiennice wspawac
marewel Opublikowano 28 Czerwca 2008 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Strumienica ale nie luskowa bo ona spowoduje jeszcze wiekszy rezonans,sa strumienice wyciszajace.
lukjar7 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2008 Strumienica ale nie luskowa bo ona spowoduje jeszcze wiekszy rezonans,sa strumienice wyciszajace. jakis link z allegro np ?
voxan69 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Opublikowano 28 Czerwca 2008 lukjar7 ja nie napisałem, że zrobiłem to moim dieselku - czy na forum nie można mieć innego auta jak w podpisie ?
lukjar7 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2008 lukjar7 ja nie napisałem, że zrobiłem to moim dieselku - czy na forum nie można mieć innego auta jak w podpisie ? nie napisałeś w jakim autko to pomyslalem ze w chlastunie z podpisu, to mowicie zainwestować w strumiennice ktora to wyciszy czy moze w jakiś przelotowy tłumik srodkowy i koncowy, bo dodam ze srodkowy jest juz do wymiany
pre_pl Opublikowano 29 Czerwca 2008 Opublikowano 29 Czerwca 2008 lukjar, a dlaczego wywaliłeś tego kata ? Tak trochę zejdę lekko z tematu jeśli pozwolisz....
marewel Opublikowano 29 Czerwca 2008 Opublikowano 29 Czerwca 2008 Msasz tlumiki do wymiany i dziwisz sie dlaczego jest rezonans
lukjar7 Opublikowano 29 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2008 lukjar, a dlaczego wywaliłeś tego kata ? Tak trochę zejdę lekko z tematu jeśli pozwolisz.... bo wydawało mi sie ze jest zapchany,[br]Dopisany: 29 Czerwiec 2008, 14:30 _________________________________________________ Msasz tlumiki do wymiany i dziwisz sie dlaczego jest rezonans moze i mam ale jutro kat pojdzie na swoje miejsce.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się