Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zwor, poczatku, wtrysku


miron123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów mam pytanie odnośnie Zaworu poczatku wtrysku .Kiedy silnik jest zimny odpala praktycznie od szczała , przy rozgrzanym silniku są małe problemy musze dłużej zakrecic zeby odpalił , kiedy szybciej puszcze kluczyk niz na zimnym to chodził bedzie na dwa baniaki musze zgasić motor i odpalić na nowo i wtedy jest ok.Czy ten zawór moze zato odpowiadac czy cos innego, spalanie mam ok 5L 100km Czy mozna samemu wymienic ten zawó w domowych warunkach czy mechanik to musi zrobic.Za podpowiedz ślicznie dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów mam pytanie odnośnie Zaworu poczatku wtrysku .Kiedy silnik jest zimny odpala praktycznie od szczała , przy rozgrzanym silniku są małe problemy musze dłużej zakrecic zeby odpalił , kiedy szybciej puszcze kluczyk niz na zimnym to chodził bedzie na dwa baniaki musze zgasić motor i odpalić na nowo i wtedy jest ok.Czy ten zawór moze zato odpowiadac czy cos innego, spalanie mam ok 5L 100km Czy mozna samemu wymienic ten zawó w domowych warunkach czy mechanik to musi zrobic.Za podpowiedz ślicznie dziękuje

Spalanie 5 l to minimalne średnio 6 połyka taka jest prawda. Napisz lepiej jakie kolory spalin daje z komina jak odpali normalnie i jak zagada niby na dwa gary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów mam pytanie odnośnie Zaworu poczatku wtrysku .Kiedy silnik jest zimny odpala praktycznie od szczała , przy rozgrzanym silniku są małe problemy musze dłużej zakrecic zeby odpalił , kiedy szybciej puszcze kluczyk niz na zimnym to chodził bedzie na dwa baniaki musze zgasić motor i odpalić na nowo i wtedy jest ok.Czy ten zawór moze zato odpowiadac czy cos innego, spalanie mam ok 5L 100km Czy mozna samemu wymienic ten zawó w domowych warunkach czy mechanik to musi zrobic.Za podpowiedz ślicznie dziękuje

kolego jaki silnik? nic w opisie nie masz to co ci poradzic mamy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spaliny normalne jak chodzi na dwa baniaki ,a co do spalania tak mi wychodzi na tarasie bo w miescie to i 6 weznie

---------- Post dopisany at 16:32 ---------- Poprzedni post napisany at 16:31 ----------

7

Jak chodzi na dwa baniaki to spaliny musza byc bialoszare i gryzące w oczy. W temperaturach takich jak teraz sprawny silnik zachowuje sie tak - odpalasz i na wolnych obrotach nie dymi nic po ok minucie zaczyna lekko para leciec bo swiece przestaja grzac. Na poczatku obroty lekko podniesione przez ok 5 sekund i spadaja do normy. Przy pracy na 2 baniakach musi chyba bolidem telepac na wszystkie strony i dymic jak lokomotywa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega moze i ma racie ze bedzie dymil ale jak mi odpali na dwa baniaki to zaraz gasze go trwa to nie dluzej niz 3 do 5 sekund albo sam zgasnie .Nie dopuszczam dotego zeby silnik wyskoczyl zramy,chodi mi oto wczym tkwi przyczyna czy wina pompy czy tegozaworu poczontku wtrysku.Auto jezdzi miema problemow ma kopa tylko ten dziwny rozruch wtym tkwi problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nagraj moze video i wrzuc,dzis przy +6 odpalalem po nocy swojego ahu bez grzania swiec i zapalil rowno,wrzuc auto na vaga,moze kat wtrysku masz rozjechany i stad te problemy,moze elektrozawor sie przycinac,moze juz pompa nie domaga,rozrusznik nie kreci dobrze,przyczyn moze byc tysiace zrob diagnostyke vagiem.

kiedys znajomy pokazal mi sztuczke w tdi tez mial problemy na goracym silniku z zapalaniem w golfie IV ,na rozgrzanej pompie polal ja zimna woda i silnik palil na tyk,pompa padla za 2 miesiace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko sprawdzone wagiem kat dobry zero bledow, zimny pali bez problemow,dopiero jak sie nagrzeje zgasze postoi piec dziesiec minut wteczas mus zakrecic z cztery razy walem zeby odpalil normalnie, bojak zakreci dwa razy wteczas odpali na dwa baniaki

---------- Post dopisany at 21:51 ---------- Poprzedni post napisany at 21:48 ----------

musze chyba tez sprubowac ta sztuczke tez wczesniej muwili mi zeby sprubowac tak zrobic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega z pracy w octavi z silnikiem 1z mial tak ze na cieplym ni cholera krecil jak glupi,rozrusznik nie krecil juz dobrze i mapa sie posypala w ecu po lekkim pomodzeniu w mapie ecu auto jak nowe i pare kucykow wiecej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak złapie błąd ale tu chodzi oto żeby zasygnalizować dla sterownika max. dawkę rozruchową paliwa to że masz wgrane nowe mapy to nie znaczy że jest z nimi wszystko ok ostatnio przerabiałem temat z mapami w audi a4 b7 po wgraniu nowego softu pali od strzała na ciepłym a było ciężko go uruchomić a w sterowniku zero błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bedzie zadnych problemow po za tym ze blad bedzie wisial w kompie,takze sprobuj odpiac czujnik temp. cieczy i zobacz,jesli nie pomoze to jedyne co jeszcze przychodzi mi do glowy to trzeba by sprawdzic vagiem na goracym silniku jaka temperature paliwa ci pompa pokazuje,moze byc jeszcze walniety czujnik paliwa w pompie i tez stad te problemy,na cieplym pokaze ze ma -30 ropa i ecu głupieje wtedy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponowałbym zlogować statycznie grupę 013 i 004 w zwykłym trybie czyli Meas. Blocks jak i 004 w trybie Basic Settings (zarówno podczas normalnej pracy silnika jak i w trakcie kiedy masz wrażenie, że pracuje tylko na dwa garki) - to przynajmniej pokaże czy jest tak jak opisujesz i czy faktycznie dwa gary wtedy nie palą a jeśli tak to które i jaki jest procent wsterowania elektrozaworu N108 w pompie wtryskowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...