Ja-bol Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Koledzy odwieczne pytanie, kupiłem autko niestety turbina na wymarciu. Czy szukać jakiejś używki czy robić regeneracje, jeśli regeneracja to polecicie jakiś zakład ? Przeglądałem podobne topiki jednak widzę że są z 2011 roku, tak że dość stare. Z góry dziękuje za wszelką pomoc, od tygodnia szukam używki ale ciężko strasznie a już bym pojeździł autkiem :/
grzes1150 Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Jak masz zwykłe k03 to bym ją oddał do regeneracji przy czym roztoczył bym stronę zimną i zapodał większe koło kompresji. Do tego wtryki i strojenie i na spokojnie będziesz miał 200KM
Ja-bol Opublikowano 25 Lutego 2013 Autor Opublikowano 25 Lutego 2013 APU elektronicznie sterowana przepustnica tak że spokojnie na seryjnych gratach 200KM po wirusie poleci. Jednak pytanie jest jeśli regeneracja to jaka sprawdzona firma.
maja99 Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Ja robiłem 2 turbiny w Radomiu ale do diesla i jestem bardzo zadowolony. Namiar: Regeneracja turbosprężarek Radom. Turbo Radom
grzes1150 Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 APU elektronicznie sterowana przepustnica tak że spokojnie na seryjnych gratach 200KM po wirusie poleci. Jednak pytanie jest jeśli regeneracja to jaka sprawdzona firma. Kto Ci takich bajek naopowiadał regeneracja: REG-MOT Turbosprężarki Mielec - Regeneracja turbosprężarek i sprężarek powietrza, Naprawa turbin, turbo
Ja-bol Opublikowano 25 Lutego 2013 Autor Opublikowano 25 Lutego 2013 Grześ znajomy i ręki sobie za to uciąć nie dam a o Mielcu różne opinie słyszałem :/
pioteros Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 nie wazne czy przepustnica na linke czy nie ważne jest turbo, wtryski wiekszy icek i dobry chips, i kazde 1.8t bedzie mialo taki sam potencjal
Ja-bol Opublikowano 25 Lutego 2013 Autor Opublikowano 25 Lutego 2013 nie wazne czy przepustnica na linke czy nieważne jest turbo, wtryski wiekszy icek i dobry chips, i kazde 1.8t bedzie mialo taki sam potencjal Ale ja się nie upieram tutaj przy swojej wiedzy bo się po prostu nie znam
pioteros Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 spoko ale mozesz zrobic jak kolega wyzej napisal, skoro turbo i tak idzie do rozbiorki, koło kompresji musisz zmienić na wieksze czyli wirnik ssacy, no i muszle zimną rozwiercic zeby nowy wirnik sie zmiescil i bedziesz miał troszke lepsze turbo
SebolA4 Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Jak masz zwykłe k03 to bym ją oddał do regeneracji przy czym roztoczył bym stronę zimną i zapodał większe koło kompresji. Do tego wtryki i strojenie i na spokojnie będziesz miał 200KM Odnośnie zdania kolegi grzes1150 Polecam firmę: Ream-Poland Sp. z o.o. 20-442 Lublin, ul. Abramowicka 5
tarq Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 bar-pol olesnica robilem tam dwie sztuki, chodza do dzis bezawaryjnie, polecam
ryba85 Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 Grześ znajomy i ręki sobie za to uciąć nie dam a o Mielcu różne opinie słyszałem :/ w mielcu nie regeneruja tylko czyszcza z zewnatrz.ja sie im dałem wyje....:kwasny:turbo po miesiacu sie zawieszało. ale jest tez druga firma w mielcu co dobrze robia.i to jest chyba ta firma co kolega wyzej podał linka.bo ta co w hu.. wala to jest TURBO-MOT chyba.juz nie pamietam.
quadysz Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 wiekszosc firm tylko czysci, za wymiane rdzenia zaplacisz ponad 2k, ja z kolei nie slyszalem nic zlego o MOTOREMO
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się