solto1 Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 Stage 1 14-12-2011 Seria AVF + sam chip Stage 2 25-02-2013 AVF + turbo BRD + FMIC + cat out(wydech na dwie rury-swap) + egr out (programowo bo fizycznie jest) Jako ciekawostkę mogę powiedzieć że różnica między run 2 a run 3 na wykresie wynika z korekty wałka rozrządu - napinacz "uginał się " do wartości 3,6 na wolnych obrotach . Po delikatnym muśnięciu rozrządu (wartości w logach 0.0 do 0.5 ) i po zchamowaniu bez ruszania programu w serii wypluł 6 koni więcej. Jednak skorygowany rozrząd daje radę do około 3500 obr potem znowu napinacz "mięknie " do ok. 3,5 i prawdopodobnie jak twierdzi tuner w efekcie końcowym ucieka ok. 6-7 km i Nm.
MAGIC87 Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 Dobry wynik:wink: troche faluje na poczatku
pocas Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 Dobry wynik? Skok o 10 KM względem chipa to dobry wynik?:>
MAGIC87 Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 No taa... bo kazdy silnik jest idealny... i kazdemu na BRD pozwala na przekroczenie 200 KM:wink: jakby nie patrzec to prawie 10 letnie auto, i dwa ze pompki pewnie na wiecej nie pozwoliły
solto1 Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Opublikowano 27 Lutego 2013 Powiem wam że jeździ się nieźle , aczkolwiek brakuje trochę tego " dołu " z oryginalnej turbiny ale trzeba się po prostu trochę przestawić na inny styl jazdy. Wiadomo każdy jak planuje takie mody to ma nadzieje że wyjdzie 200/400 ale cóż. Auto odpycha się całkiem przyzwoicie , i bez dymnie. Gdyby jeszcze skorygować o te trzy stopnie rozrząd to pewnie by było ze 193-4 km i400 nm , ale z koleji w dolnych partiach obrotów by się znacznie pogorszyło bo wałek był by w minusie więc tak zostawiliśmy. Generalnie silnik jest dość zdrowy bo na blacie ma 270 tyś , ale poprzedni właściciel po przebiegu ok 100 tyś. w serwisie wymieniał silnik oprócz głowicy. Mam jeszcze pytanko , a mianowicie czy może ktoś załatwić historię serwisową na piśmie , bo jak byłem w serwisie to powiedzieli mi że nie mogą mi dać bo to własność firmy.
juby_p Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 historii na piśmie ci nikt nie da może jedynie centrala VW, a jak ktoś da ryzykuje zwolnieniem z pracy A wałek rorzadu to masz w dobrym stanie?
solto1 Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Opublikowano 28 Lutego 2013 W sumie to wałka nie oglądałem, ale raczej wykluczam jego zły stan. Ufam tunerowi że to napinacz się już trochę urobił.
juby_p Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 tuner bez zdjęcia dekla nie prześwietli ci silnika, a napinacz swoja drogą
koterni Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 solto1 marnie wyszło,sprawdź kondycje silnika bo coś nie domaga no chyba że przebieg już z 600.000 to cudów nie będzie
solto1 Opublikowano 1 Marca 2013 Autor Opublikowano 1 Marca 2013 Silnik zdrowy, suchy , chodzi ładnie i równo , zmiany oleju robię co 15 tyś i od zmiany do zmiany nie dolewam ani grama a przebieg udokumentowany. Gdyby z silnikiem było coś nie tak to na samym chipie nie osiągnoł by takiego wyniku a i seria była niezła.
P-U-M-A Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 Kurde jakimś ekspertem nie jestem ale strasznie pofalowany masz ten wykres. To co powoduje że mocy nie ma w górnej części obrotów to problem napinacza rozrządu jeżeli synchro tak wariuje jak piszesz. Zmień napinacz i rolkę, synchro ustaw około -2 i korekta będzie lepiej:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się