Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Prośba o analizę logów samej turbiny


jarek3251

Rekomendowane odpowiedzi

zastanawia mnie ta przepłykwa czy ona w dobrym stanie jest jak na tych wykresach czy żeby coś powiedzieć trzeba logi dynamiczne robić?

Robic -wstaw i obadamy co i jak.

Dodatkowo jak przepalujesz auto w probie dynamicznej zaloguj jeszcze raz statycznie 013 i wstaw.

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze panowie trochę to trwało ale zrobiłem logi dynamiczne mam nadzieje ze dobrze wstawiam zarazie tylko te o które prosiliście czyli dynamiczne i statyczne jeszcze raz ponieważ dolałem specyfiku stp i chyba będą zmiany z tego jeszcze co zaobserwowałem to przepływka co nie tak daje a była czyszczona i turbo nie gwiżdże tak jak powinno ale wypowiedzcie sie wy bardzie obeznani w temacie

statyczny 000 mb

f8fd4cc7522ec3cem.jpg

statyczny 003

197fdd91df01355em.jpg

statyczny 004 mb

25ea663f9e7fea1em.jpg

statyczny mb 008

1bd7ff8058ac0637m.jpg

statyczny 010 mb

2106a6bc389a8846m.jpg

statyczny 013

0d640b6d78d6e04bm.jpg

i dynamiczne ale tylko te o które prosiliście resztę mam ale nie wiem które wrzucać

dynamiczny 003

1cc192ab8b232bebm.jpg

dynamiczny 004

b55a4557f8be8556m.jpg

dynamiczny 011

13431d7c372543b1m.jpg

dynamiczny 008

fc2777a848ef0442m.jpg

to narazie na tyle powiedzcie co nie tak jest ja dodam ze filtry wymienione dolewany środek stp do czyszczenia wtrysków kat wtrysku był poprawiany zimny, pali ok ciepły tez tylko mocy nie ma straszny dziadek jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma 011 a po nim mozna turbine ocenic ,przeplywka niedomaga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś problem z otwarciem tych plików, jakby ich tam nie bylo. :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś problem z otwarciem tych plików, jakby ich tam nie bylo. :no:

przed chwila sprawdziłem i wszystkie mi sie otworzyły ładnie i pięknie sprawdzicie koledzy jeszcze raz bardzo proszę jak nie uda wam sie otworzyć to wstawię je inaczej jeszcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie przepływomierz zostaw w spokoju.

Turbo nie potrafi utrzymac zadanego cisnienia powodem moze byc :

- nieszczelnosc w dolocie

- uszkodzone węzyki ukladu podcisnienia

- swirujacy N75

- niedomkniety zawór upustowy

posprawdzaj(ew. wymieniaj) i zaloguj ponownie 011 dyn

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie przepływomierz zostaw w spokoju.

Turbo nie potrafi utrzymac zadanego cisnienia powodem moze byc :

- nieszczelnosc w dolocie

- uszkodzone węzyki ukladu podcisnienia

- swirujacy N75

- niedomkniety zawór upustowy

posprawdzaj(ew. wymieniaj) i zaloguj ponownie 011 dyn

Pozdr

kolego sprawdzałem wezyki i sam n 75 - chodzi jak należy węzyki w porządku a ten zawór upustowy to nie wiem gdzie jest i jak go sprawdzić czy jest zamkniety????????. jesli chodzi natomaist o nieszczelność w dolocie to organoleptycznie nic nie widac a jak to sprawdzić inaczej to nie wiem?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ten zawór upustowy to nie wiem gdzie jest i jak go sprawdzić czy jest zamkniety????????. j

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_doprowadzenia_cisnienia_doladowania_do_normy-t30627.0.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka kuleje, ale moze być to zalezne od cisnienia doładowania, chociaz zdarzało sie tez tak, że po zmianie przepływki cisnienie wracało do normy, takze jesli masz mozliwosc to spróbuj podmienic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo mało pompuje wiec przeplywka malo pokazuje.... odwrotna sytuacja jest po prostu niemozliwa...

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka kuleje, ale moze być to zalezne od cisnienia doładowania, chociaz zdarzało sie tez tak, że po zmianie przepływki cisnienie wracało do normy, takze jesli masz mozliwosc to spróbuj podmienic

możliwość podmiany bede miał pewnie dopiero pod koniec tygodnia jak braciak wroci passatem z norwegii a z ta turbina pokombinował bym juz ale nie mam jak sprawdzic doładowania bo oddałem koledze laptopa wiec sytuacja narazie patowa :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo mało pompuje wiec przeplywka malo pokazuje.... odwrotna sytuacja jest po prostu niemozliwa...

Pozdr

a jednak, miałem taką sytuacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie zrobiłem tak jak mi podaliście w tym linku czyli skróciłem o obrót tez trzpień od zaworu tylko zastanawia mnie to czy coś to pomoże dlatego ze jak zdjąłem ten drążek z tej prowadnicy zaworu to bez skracania on był i tak na tyle krotki ze musiał bym gruszkę pociągnąć żeby go z powrotem nałożyć wiec wychodzi na to iż zawór był zamknięty????? co myślicie o tym?????[br]Dopisany: 21 Lipiec 2008, 17:55 _________________________________________________to nikt nie wie czy tak ma być czy moze to juz koniec turbo??????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakladajac ze zawór upustowy sie domyka..ja bym jeszcze dokladnie sprawdzil szczelnosc dolotu i podmienil N75 z innego auta....

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to tak panowie zawór upustowy sie zamyka bo odkręciłem rurę idąca do wydechu i widziałem na własne oczy ten zawór, jest zamknięty a n75 tez sprawdzałem i co dalej?????? probowałem dziś wyjąć turbo w celu oględzin ale to nie takie proste nie miałem odpowiednich kluczy żeby odkręcić go od kolektora wydechowego z tego co mogłem zajrzeć w te dziury od ssania powietrza i od strony wydechu to nie widać tam żadnych uszczerbków łopatek. kurde już nie wiem co to może być z tym?????? ludzie pomóżcie !!!!!!!!! :notworthy:

a dodam ze żadnych nieszczelności nie ma na 1000% bo sprawdzałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dorwe laptopa i zrobie logi grupy 011[br]Dopisany: 22 Lipiec 2008, 14:15 _________________________________________________

to tak panowie zawór upustowy sie zamyka bo odkręciłem rurę idąca do wydechu i widziałem na własne oczy ten zawór, jest zamknięty a n75 tez sprawdzałem i co dalej?????? probowałem dziś wyjąć turbo w celu oględzin ale to nie takie proste nie miałem odpowiednich kluczy żeby odkręcić go od kolektora wydechowego z tego co mogłem zajrzeć w te dziury od ssania powietrza i od strony wydechu to nie widać tam żadnych uszczerbków łopatek. kurde już nie wiem co to może być z tym?????? ludzie pomóżcie !!!!!!!!! :notworthy:

a dodam ze żadnych nieszczelności nie ma na 1000% bo sprawdzałem

zrobine tak jak wyrzej panowie i tak wyglada ta turbina!!! oto logi grupy 011

8315c0f53b8d5ee1m.jpg

a tak wygląda turbawka z odłaczonym przewodem sterujacym zaworem upustowym

60b9554adc31ad40m.jpg

co wy o tym myslicie bo mie to to k**wa nie podoba ze tak wolno sie rozkreca ta turbina czyżby to był jej koniec????[br]Dopisany: 01 Sierpień 2008, 18:49 _________________________________________________aha dodam ze przewody dolotowe sprawdziłem erg tez i jest szczelne ( przynajmniej na nieduzym ciścieniu bo takie tylko mogłem wytworzyć własnymi płucami :> a katalizatora nie ma!

bardzo prosze o szybkie odpowiedzi bo jak by co to do jutra wieczorem mam laptopa i moge cos z tym zrobic jak sie da?????[br]Dopisany: 01 Sierpień 2008, 19:33 _________________________________________________no panowie nikt nic nie pomoze ??????[br]Dopisany: 01 Sierpień 2008, 21:30 _________________________________________________no chłopaki !!!!!!! zerknijcie chociaż na te logi!!!! i powiedzcie co myślicie!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no, to co chcesz teraz od tej turbiny przeciez ci ładuje jak należy ,jednak pomogło przestawienie o obrót sztangi , bo ładowanie sie poprawiło, zrob tez logi na imm i bedzie juz wszystko jasne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...