Bastek Opublikowano 29 Czerwca 2008 Opublikowano 29 Czerwca 2008 Witam klubowiczów Wiem że temat był wałkowany wiele razy ale chodzi mi o taką rzecz. Czy przy wymianie wałków rozrządu należy wymienić całą hydraulikę, czy tylko same wałki, bo w zasadzie to wałki są felerne reszta podzespołów jest ok. (przynajmniej tak mi się wydaje) Co o tym sądzicie?
biedruch Opublikowano 29 Czerwca 2008 Opublikowano 29 Czerwca 2008 wymieniasz wszystko bo probem zaczyna się od lewej (padniętej) hydrauliki, nie od wałków - więc jeśli wałki są nie teges to hydraulika również! powodzenia
pre_pl Opublikowano 29 Czerwca 2008 Opublikowano 29 Czerwca 2008 wałki felerne lub nie... zastanów się dlaczego się mogą wycierać Poza tym z reguły to najpierw się wymienia hydraulikę, potem ewentualnie wałki
kudalty66 Opublikowano 29 Czerwca 2008 Opublikowano 29 Czerwca 2008 dokladnie, tak jak powiedzieli koledzy powyzej, koszt walkow jest ogromny wiec nie warto zakladac na nie starej hydrauliki, ja kupowalem caly komplet ORI z serwisu, a z wlasnego doswiadczenia powiem ze jezli chcesz to robic to poszukaj naprawde zaufanego mechanika bo potem zaczynaja sie schody ,pozdrawiam
Bastek Opublikowano 29 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2008 W zasadzie to już sam nie wiem czy ładować się w koszty i wszystko wymieniać teraz czy poczekać aż silnik zacznie naprawdę bardzo szwankować. Jak do tej pory pracuje bez zarzutów pali na dotyk nie kopci tylko chodzi o to klekotanie słychać metaliczny dźwięk podczas pracy i strasznie mnie to denerwuje. A poza tym czy dalsza jazda nie narazi mnie na inne dodatkowe koszty?
pre_pl Opublikowano 29 Czerwca 2008 Opublikowano 29 Czerwca 2008 tylko chodzi o to klekotanie słychać metaliczny dźwięk podczas pracy i strasznie mnie to denerwuje no i właśnie następnym etapem będą wałki Także raczej zrób to....
kudalty66 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Opublikowano 30 Czerwca 2008 W zasadzie to już sam nie wiem czy ładować się w koszty i wszystko wymieniać teraz czy poczekać aż silnik zacznie naprawdę bardzo szwankować. Jak do tej pory pracuje bez zarzutów pali na dotyk nie kopci tylko chodzi o to klekotanie słychać metaliczny dźwięk podczas pracy i strasznie mnie to denerwuje. A poza tym czy dalsza jazda nie narazi mnie kolego w najgorszym wypadku jedna lub kilka dzwigienek ci wyleci i wkreci sie tam gdzie nie trzeba, moj tez klekotal potem przestal, ale jak otworzylismy to juz krzywki wylecialy z az 5 zaworow, jedna znalezlismy przelanana na pół w misce, takze fart ze nigdzie sie nie wkrecilo, takze ja bym na Twoim miejscu od razu to zrobil, unikajac potem niepotrzebnych kosztow, jak zalozysz nowa hydraulike moze uratujesz walki, oczywiscie odma tez do wymiany obowiazkowo, no i z wlasnego doswiadczenia potrzebne beda nowe pokładki pod wtryski, powodzenia życzę :th:
Bastek Opublikowano 30 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2008 A czy przy takiej operacji zdejmowane są głowice i jakie mogą być orientacyjne koszty robocizny?
kudalty66 Opublikowano 1 Lipca 2008 Opublikowano 1 Lipca 2008 A czy przy takiej operacji zdejmowane są głowice i jakie mogą być orientacyjne koszty robocizny? u mnie glowic nie zciągano, wylacznie rozebranie gory, wyciagniecie walkow, wymiania hydrauliki i odmy, zeszlo im okolo 3 dni lacznie ze zdjeciem miski olejowej i znalezieniem brakujacych kawaleczkow polamalych dzwigienek , koszt roboty to dla mnie byl tysiac zeta, plus koszt uszczelek, mam na mysli uszczelki po dekle zaworowe, nowe podkladki pod wtryski i przelewy, no i odma ok 200 zeta w serwisie, ale na wlasnym przykladzie moge powiedziec ze dobrze poszukac sprawdzonego mechanika bo ja ze swoim mialem niemale przygody, pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się