Krzysiek29 A4 Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Panowie no problem jest taki jak daje ostro gazu powyżej 3 tyś turbo się wiesza i jest całkowity opad z mocy wstępnie już wiem że jest podkręcone na maxa nie wiem jakim sposobem ale to fakt wytłumaczono mi to w ten sposób że ciągnie do samego końca ile tylko da rade ale nie jest w stanie odpuścić nie bardzo ogarniam takie tłumaczenie:slina: i dostałem rade taką: z reguły takie rzeczy się wyciąga i zawozi do regeneracji pytanie tylko czy to konieczne?????bynajmniej już???A na drugie regeneracja to koszt jakiegoś tysiąca to nie lepiej kupić jakieś wydajniejsze do mojego BLB jak by się dało w tych lub za nie wielką dopłatą??????? Nie wiem co myśleć jakieś sugestie????
Krzysiek29 A4 Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Opublikowano 28 Lutego 2013 nie mam DPF ---------- Post dopisany at 20:20 ---------- Poprzedni post napisany at 20:17 ---------- ale dalej nic nie kumam zasrane kierownice????????????
Dev Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 turbo ma kierownice VTG i sa zasyfione dlatego masz przeładowanie i silnika wpada w tryb awaryjny http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ7OO_NEo9ypwZens9jATHU5w6f8WPmgdfhDmHFFZEKWi27w_mx
Krzysiek29 A4 Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Opublikowano 28 Lutego 2013 dokładnie dokładnie kontrolka od silnika się zapala od kopa da się to wyczyścić czy rzeczywiście regeneracja??
Dev Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 wyjąc, wyczyscic, poskłądac przy okazji wywal kata
Krzysiek29 A4 Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Opublikowano 28 Lutego 2013 katalizator mogę zastąpić tłumikiem drgań tą plecionką wywalić go i nic się działo nie będzie to pomoże żeby uniknąć kolejnych zabrudzeń turbiny?
Dev Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 wywal go tylko ze srodka, puche zostaw na miejscu
Krzysiek29 A4 Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Opublikowano 28 Lutego 2013 to go trzeba rozciąć chyba a jak się go po spawa to juz nie będzie taki wytrzymały chyba wiem że jak się tłumiki spawało to leciały dziury moment
Krzysiek29 A4 Opublikowano 1 Marca 2013 Autor Opublikowano 1 Marca 2013 a tak możesz mi wyjaśnić po co mam wyrzucić katalizator?co to daje?
VTG Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Wywalenie kata spowoduje lepsze wstawanie turbo bardziej gwałtownie będzie wstawało i nieco niżej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się