Piotrek98igo Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 dla 130ps jest 9,9s moze masz bonusa wiec wynik bedzie lepszy:wink:
MAGIC87 Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 Mam sedana AVF i seria było ~9.5s, to chyba nie było tak źle, biorąc pod uwagę, że mokro na drodze. Jeszcze by się urwało z 0.2- 03.s . Ale to gdybanie tylko moje, będzie sucho to kolejny filmik nagram. czym mierzyłes? mi po samym sofcie w 2 osoby , przy temperaturze około 5 *C pokazywał 9.13- 9,2:wink: teraz realnie przy dobrym sklejeniu gumy moze 7,5 by dało sie ugrac
Chuck Norris Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 Puściłem filmik i stoperem mierzyłem . Ja jechałem sam, droga mokra, temp. chyba była 0*C, esp off, mogę wrzucić jutro filmik, ale nie wiem czy jest sens wrzucać jak jedzie seria. Jakbym miał 7.5s do 100 powtarzalne to nic by mi chyba już nie brakowało hehe
Chuck Norris Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Nagrywane kalkulatorem i niepotrzebnie muzyka leci w tle, ale nie myślałem, że będę upubliczniał . Przy okazji przepraszam za OT w Twoim wątku Micam .
Weekendowy Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Nagrywane kalkulatorem i niepotrzebnie muzyka leci w tle, ale nie myślałem, że będę upubliczniał . Chuck, Patrząc na filmik uważam, że jest jeszcze zapas w ... zmianie biegów - w trakcie zmiany obroty spadają o ponad 1000 obr/min. To dość sporo. Popracuj na synchronizacją gaz-sprzęgło to jeszcze trochę urwiesz.
Chuck Norris Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Mógłbym coś urwać wiadomo, nie ścigam się na 1/4 mili, więc nie jestem nauczyony bardzo szybko zmieniać biegi . Mam lato założone to może coś nagram znowu dla porównania. Bo ten filmik był na stali 15" zima . Zresztą diesel nie ma służyć do takich jazd, trzeba myśleć o jakiejś turbo benzynie .
KmK Opublikowano 1 Maja 2013 Opublikowano 1 Maja 2013 Mógłbym coś urwać wiadomo, nie ścigam się na 1/4 mili, więc nie jestem nauczyony bardzo szybko zmieniać biegi . Mam lato założone to może coś nagram znowu dla porównania. Bo ten filmik był na stali 15" zima . Zresztą diesel nie ma służyć do takich jazd, trzeba myśleć o jakiejś turbo benzynie . zmierz przy okazji 100-200, coś więcej będzie można powiedzieć. Ile Twoje auto waży ?
Chuck Norris Opublikowano 1 Maja 2013 Opublikowano 1 Maja 2013 O rany toż to wieki będzie chyba trwało . Nie wiem ile dokładnie waży teraz, jak będę miał czas to podjade ją zważyć.
lukaszlsw Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 po obejrzeniu tego filmiku stwierdzam że b6 to jednak ciężka krowa:) Ładne kreski cyfry ale na drodze to to nie jedzie..
MAGIC87 Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 ale ta ciezka krowa w razie wypadku dupsko uratowac moze:wink:
Blachu Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 po obejrzeniu tego filmiku stwierdzam że b6 to jednak ciężka krowa:) Ładne kreski cyfry ale na drodze to to nie jedzie.. Jeśli masz na myśli filmik kolegi Chuck Norris, to przedstawia on przyspieszenie seryjnego B6 ok 10s do 100 km/h
NAFAL Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 u mnie było 145 kucy w serii po zabiegach u Witka 174 powstało
daniels Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 u mnie było 145 kucy w serii po zabiegach u Witka 174 powstało a niutków?
NAFAL Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 chyba 400 bo wykresik został w garazu jutro postarm sie wstawić fotke
NAFAL Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 z seryjnego chyba bo póki co ja nie zmieniałem a autko sciągnąłem z niemiec z 9 miechów temu
daniels Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 sprawdź albo wrzuć wykres 400Nm z serii?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się