Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z instalacją


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Więc przyszedł na mnie czas mam problem z instalacją.

Dokładnie zaczęło się tak rano wstaje odpalam wszystko ładnie pięknie wszystko chodzi jadę do roboty, po robocie wsiadam chce zapalić a tu :shock3: zonk wchodzę przekręcam kluczyk a tu żadnej reakcji tylko licznik lekko pika nie jest to jakiś gong słaby sygnał typu pi pi pi. Telefon do trzeba nowy aku kupić więc jade i kupiłem Varte 77 680A zakładam samochód odpalił. Ale licznik brak reakcji włącze światło to podświetlenie raz jest raz nie i na dodatek nie świeci się cały czas tylko tak miga. Brak jakich kolwiek wskazań obrotomierza prędkościomierza itp. Podłączam Vaga łączy się z licznikiem przeprowadzam test i nic się nie dzieje oprócz podświetlenia licznika jasność ciemność. Co się mogło sp***dolić. Czy licznik mógł się uwalić tak nagle i czy licznik w spoczynku może zżerać prąd. Może jakiś przekaźnik walnął. Bezpieczniki sprawdzone wygląda na to ze wszystkie ok.

Ecu czyste brak wody tylko troszkę oleju na kostkach ale minimalne ilości

Jakieś porady sugestie co zrobić wczoraj cały samochód rozebrałem i będe patrzył całą elektrykę

Opublikowano

padl Ci licznik kolego nic nie zrobisz. podmien sobie na inny i zobacz czy chodzi

Opublikowano

patrzyłem dziś jeszcze wyciągne wszystkie bezpieczniki i sprawdzę pobór prądu na starym aku miałem 130mA a jak załadowałem nowy to 190mA i tu mnie dziwi i żeby tak nagle licznik walnął koszmar, żebym to ja miał kogoś kto ma A4 to bym podmienił. Sprawdze dziś całą instalację wszystkie bezpieczniki i będe wkładał po kolei i mierzył. Możliwe że licznik tak zżera prąd

Opublikowano

moze podlacz licznik na stole, znalazlem cos takiego:

"Jeśli masz licznik na stole, kompa, kabel, zasilacz 12V to też możesz podpiąć i sprawdzić

Krótka rozpiska jak podpiąć licznik "na stole" z wykorzystaniem zasilacza 12V:

Złącze żółte, 26-pin

pin 18 - minus lub pin 19 - minus

pin 20 - okablowanie diagnostyczne (jeśli chcemy podpiąć się VAG-iem do licznika "na stole" pod ten pin podpinamy linię K z interfejsu, należy pamiętać, że do interfejsu należy również podpiąć plus i minus)

Złącze niebieskie, 26-pin

pin 3 - plus lub pin 4 - plus"

Opublikowano

bede wszystko sprawdzała może jakiś

przekaźnik świruje gdzieś wyczytałem że może to być przez przekaźnik od świec lub 213 bede patrzył wszystko

Opublikowano

jakie masz ładowanie ? a co sie dzieje w momencie włączenia kierunków np.

Opublikowano

doszedłem do tego że winowajcą jest licznik jak głupieje to wspoczynku ma prawie 200mA pobotu a jak go sie wyciągnie i ze trzy razy mocniej pierdolnie w licznik od tyłu to licznik chodzi i prąd poboru jest 120ma wiec stawiam na licznik

Opublikowano
doszedłem do tego że winowajcą jest licznik jak głupieje to wspoczynku ma prawie 200mA pobotu a jak go sie wyciągnie i ze trzy razy mocniej pierdolnie w licznik od tyłu to licznik chodzi i prąd poboru jest 120ma wiec stawiam na licznik

no to wsadzaj Fis'a :decayed::decayed:

Opublikowano

wczoraj kupiłem za śmieszną kase z przejściówkami z polifta z białytm podświetleniem tyle że anglik ale tarcze dostałem na wymianę kolor miodzio :kox:

Opublikowano

Posiada ktoś schemat licznika od audi A6 2,5 TDI kostki zielona 32pin niebieska 32 pin oraz czarna 20 pin 4B0 919 880 G

Od dwóch dni poszukuje jakiegoś toturiala który by pomógł podłączyć licznik z fisem albo chociaż rozpiski pinów w nim oraz w moim bez fisa 97r.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...