Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BPW B7] swap silnika na jaki?


marchucik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , posiadam audi a4 b7 2007 rok z silnikiem BPW 140km- silnik padl moje pytanie jeste:

1. jaki nejlepiej silnik kupic i zamontowac do tego auta?

2.jakie warsztaty polecacie na podkarpaciu ktore mogly by sie tym zajac (okolice rzeszowa)

i ogolnie prosze o kontakt na pw z kims kto zmienial ten silnik BPW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , posiadam audi a4 b7 2007 rok z silnikiem BPW 140km- silnik padl moje pytanie jeste:

1. jaki nejlepiej silnik kupic i zamontowac do tego auta?

2.jakie warsztaty polecacie na podkarpaciu ktore mogly by sie tym zajac (okolice rzeszowa)

i ogolnie prosze o kontakt na pw z kims kto zmienial ten silnik BPW

Ja jestem miesiąc po wymianie tego silnika. Generalnie potrzebujesz silnika 8v montowanego poprzecznie. Wymieniłem go na BGW, tylko on występuje w passatach b5 fl, ale pasuje. Ten silnik jest bez walkow i imbusika, za to ma dpf. Cały osprzet silnika możesz przełożyć z jednego do drugiegom motoru. Koszt takiego silnika to 2900 zl. Do tego założyłem turbo, sprzęgło i dwumas z silnika brd. Po programie mam 183 konie, ale jeszcze kilka rzeczy mam do poprawy. Generalnie jestem zadowolony z tej podmiany.

Wysyłane z mojego GT-P3110 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko ze ja mam skrzynie multicronic. przeszkadza to w czyms? czy pasuje jeszcze jakies silniki nowsze? z nowszych modelowo aut? ( chodzi mi o przebieg)

Chyba ze skrzynią nie będzie problemu. Podobno pasuje jeszcze silnik od jakiegoś Mitsubishi z nowszych roczników.

W tym wątku:

http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/kupno-silnika-2-0tdi-da-sie-uniknac-loterii-258081/index3.html

peter22 pisał, że włożył właśnie taki silnik.

Reszta silników poza BPW, które mogłyby podejść to 1.9 AWX, AVF, itd..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rób tego bo bpw są wadliwe. Mają wadliwe walki wyrownowazajace i imbusik. Praktycznie nie wiesz kiedy stanie na trasie... ja dlatego go nie wkładalem... tylko BGW. kupiłem motor z 2004 roku niby z przebiegiem 140 tys. I tak mniej niz miałem na poprzednim.

Swój samochód robiłem u pana Jarka Tarkowskiego w Sulejowku pod Warszawą. Znają sie na rzeczy, juz nie raz to robili. Od razu cały kupiony silnik sprawdzili, itd. Specjalnie z Lublina zamawialem lawete żeby oni mi to robili (2zl / km). Moze warto do nich zaprowadzić to ogarną temat.

//edit

Przeczytaj jeszcze mój wątek po awarii

http://a4-klub.pl/showthread.php?t=256974

Jeszcze powiedz dlaczego chcesz robić swapa? Co uległo awarii w starym silniku?

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rób tego bo bpw są wadliwe. Mają wadliwe walki wyrownowazajace i imbusik. Praktycznie nie wiesz kiedy stanie na trasie... ja dlatego go nie wkładalem...

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

koszt poprawy imbusa na bezawaryjny to ok 800zł.(większy twardszy imbus+poszerzone,utwardzone gniazdo)

więc zmiana silnika na inny model tylko z powodu imbusa nie jest konieczna i sensowna.

kolego marchucik

poszukaj świeżego BPW z małym przebiegiem,popraw imbusa(większy imbus+utwardzenie gniazda) i po krzyku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest pchanie się w kolejne koszty. Bo po pierwsze BPW są drogie - handlarze to wykorzystali i ceny tego silnika są spore. Wątpię czy za 800 zl poprawi imbus, bo od pierwszego takiego moda minęło trochę czasu wiec za takie cos trzeba liczyć x2. BPW mają to do siebie że przy pewnym przebiegu do wymiany jest układ wałek rozrządu, popychacze, itd (już to przerabialem, koszt w aso 3500). Szukałem na necie bpw kilka tygodni i nie było żadnej oferty która wzbudzilaby moje zaufanie. Nie żałuję że wstawilem bgw bo chociażby kosztował tyle z turbina co sam bpw.

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpię czy za 800 zl poprawi imbus

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

nie masz co wątpić bo u nas chłopak za 800zł robi modyfikację imbusa

jak ktoś jest zainteresowany to zapraszam na PW - podam adres i telefon do gościa

.natomiast co do cen BPW to masz rację.CENY CHORE ,ale czasem się coś trafia na allegro

plusem BGW jest to że nie ma wałków i imbusa,minusem rok produkcji 2003-2005.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rób tego bo bpw są wadliwe. Mają wadliwe walki wyrownowazajace i imbusik. Praktycznie nie wiesz kiedy stanie na trasie...

siejesz niepotrzebny ferment wśród nowych nabywców 2,0 TDI- pisząc bzdury. Problem dotyczy wszystkich silników 2,0 z wałkami, niezależnie od tego, czy będzie 8V, czy też 16V.

Jestem jak do tej pory śzczęśliwym posiadaczem BPW po swapie pompy oleju, ba nawet z DPF, nigdy nie stanął, nie zapchał się DPF, nie miałem problemów z dwumasem, po weryfikacji wałka rozrządu wszystko OK, dziś mam nakulane 230 tyś. km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ha, a ja mam 255 tyśiecy na ori imbusiku i ten temat mnie troche meczy, sm402 a swap pompy oleju robiles wg opisu jaro?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też byłem praktycznie zadowolony z bpw do czasu awarii. Chociaż to była wina turbiny, tylko problem sie zrobił ze znalezieniem pewnego silnika i w dobrej cenie. Od handlarzy na allegro nie uśmiechało mi się kupować jak zrobili niby "profesjonalny" remont. Wiele osób mi właśnie przed swapem doradzalo żeby włożyć inny silnik. W końcu trafilem na jaro4444 który pomógł mi bardzo w tym wszystkim.

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rabbi Mordechaj - z jakiej miejscowosci jestes? to w profilu moglbys uzupelnic... a chodzi mi o imbusik...

Kielce kolego niestandardowy

a z imbusem nie ma żadnej większej filozofii.gość wymienia imbus na większy i twardszy,gniazdo poszerza i utwardza i po krzyku.ma się trzymać.

ja u siebie miałem zrobione w sierpniu 2011 i jest ok.Jedyny mankament to czas,gdyż niektórym robił i 2 tygodnie.

a jeśli chodzi o silnik BPW to ja raczej złego słowa nie mogę powiedzieć,gdyż razem z popawianiem imbusa wywaliłem DPF od

razu po zakupie,program i auto śmiga aż miło. wiadomo że lepiej byłoby kupić i nic nie przerabiać,ale ciężko dziś znaleźć motor diesla bez jakichś wad:kwasny:.czasy starego poczciwego 1.9 tdi bezpowrotnie się skończyły.teraz koncernami rządzą księgowi i auta mają się psuć :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co kombinować i rzeźbić w g....e jak można wrzucić odrazu silnik bez wad i jeździć spokojnie, a tu jak nie imbus to głowica to znowu rumuńskie turbo itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co kombinować i rzeźbić w g....e jak można wrzucić odrazu silnik bez wad i jeździć spokojnie, a tu jak nie imbus to głowica to znowu rumuńskie turbo itd.

no fakt,trochę pierd*lenia jest.

ale gdyby trafił na świeże BPW to o imbusa,głowicę i "rumunkę" się nie musi martwić do 200tyś przebiegu.tylko coraz ciężej trafić taki egzemplarz

---------- Post dopisany at 13:46 ---------- Poprzedni post napisany at 13:44 ----------

ale może tak nie będę zachwalał BPW bo mi się jeszcze spierdzieli.tfu,tfu :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapłaciłem 1000 zł za usługę. A zrobiony miałem przy okazji rozrząd.

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...