WinterOOOO Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 A ja wyczytałem w instrukcji do audi że spalanie może wynosić do 0,5 na 1000km i to jest norma którą producent zamieścił
Adrianek20 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Kupując latem moją A4 oddałem ją do mechanika wymienił mi wszystkie uszczelki, pierścienie, był szlif wału,planowanie głowicy, i wiele innych rzeczy myślałem ze uniknę problemu dużego poboru oleju jednak się myliłem Audi bierze mi gdzieś niecały litr oleju na 1000km nie jest ,,katowane,, jest normalnie użytkowane ale mimo to pobiera tyle oleju, myślałem ze musi się wszystko uszczelnić i dlatego tyle pobiera. Mam już przejechane ponad 4tys. km ale dalej jest to samo , nie widać na silniku najmniejszego wycieku a wciąż ubywa. Jest zalany pełnym syntetykiem castrol 5W30 edge, nie kopci, pracuje równo, przyśpiesza normalnie, nie dławi się ani nic. Co poradzicie w moim przypadku??
Rafal-L Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 od rocznika 2003 problem oleju został bardzo zmniejszony, jednak nawet 2.0 FSI maja ten sam problem
tigy Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 Adrianek http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=168654.new#new tutaj poczytaj
Gość ks28krk Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Witam dkładnie jak kolega pisze delikatna jazda zero brania oleju jak cisniesz ubywa nawet remont nie pomoze w tym te silniki tak maja ja zrobiłem remont bez wymiany tulej i tłoków przez 1400 km było ok potem to samo jedyne co to sprzedac to bo to jedna wielka porazka w razie pytan gg 6564422 pozdrawiam.
izakora Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Panowie zastosowałem patent Robena, lecz u moim przypadku nie ma żadnej poprawy. Olej dalej ubywa. W środku rury olejoodpornej, jak również w samym filterku stożkowym nie znalazłem ani śladu oleju. Kontrolka minimalnego stanu oleju znów się zapaliła. Na bagnecie minimalny stan oleju. Byłem u mechanika, który oświadczył, że tylko wymiana pierścieni może coś pomóc. Kurcze tak liczyłem, że ten patent Robena coś pomoże. W tej chwili jestem zdecydowany na sprzedaż mojego Audi. Tu możecie coś przeczytać o tym problemie http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=168654.0
Gość ks28krk Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Panowie powiem tak mam alt brał 0.6l na 400km przed remontem, po do 1400km spokój potem to samo na 500km litr wymiana uszczelniaczy,pierscieni,uszczelek,czyszczenie odmy,zalany olejem shel 15 w 40 w celu wypłukania silnika i dotarcia poniewaz pierscienie były zapieczone jak i cały silnik prze grzany tutaj kolega pisze o odmie faktycznie gdy sciagniemu rure od filtra powietrza w dolocie była spocona rura od oleju wydaje mi sie ze z trujnika od dekla pokrywy powinien byc dłuzsza rurka do dolotu a w niej nastepny trujnik z wyjsciem na dolot i spowrotem na odme chodzi o to aby był dłuzszy moment zasysania powietrza z pokrywy zaworów do kolektora ssacego wtedy olej zasysany przez dolot miał by czas na spłyniecie a nie bezposrednio na tłoki rzecz biorac nie widzimy tego ale podczas jazdy przez odme i kolektor ciagle ssacy moze naprwde duzo oleju wypłynac a kopcenia nie zauwazymy ani innych przyczyn.Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się