kondri Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 Mam następujący problem: wskaźnik temperatury wody wariuje. Problem objawia się następująco: - podczas jazdy temperatura jest w granicach 70-80*C, - w korku utrzymuje się na poziomie 90*C, - niekiedy podczas jazdy wskazówka spada poniżej skali. Termostat nowy, czujnik ORI, chłodnica nowa, pompa wody nowa, silnik po remoncie. Zastanawiam się czy podczas remontu silnika mogli uszkodzić wiązkę, tę którą podpina się do czujnika. Ponieważ od czasu wykonania remontu jest to już mój trzeci czujnik. Może jakieś zwarcie czy coś w tym stylu. Czekam na propozycje rozwiązania problemu.
wilku213 Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 Jak najbardziej, ja u siebie miałem zwarcie do masy i 100 nowych czujników nie pomoże Trzeba było wymienić całą wiązkę. VAG co pokazuje?
kondri Opublikowano 8 Marca 2013 Autor Opublikowano 8 Marca 2013 Jutro sprawdzę co pokazuje VAG, a jak się nazywa ta wiązka fachowo?
rafal9119 Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 a na 100% termostat jest sprawny. bo to raczej nie wina czujnika. termostat jest otwarty i jak zaczynasz jechac szybciej to pompa szybciej pompuje i wiatr wieje w chlodnice i dla tego temp spada. zacznij od tego
Kris691 Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 tez tak mialem u siebie i mialem wlaniety termostat silnik byl niedogrzany i przy okazji zaj... duzo mi palil
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się