cabanmat Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Witam panowie... Wróciłem do domu ze studiów technicznych bo mi nie wyszło.... W poniedziałek muszę zarejestrować się u Urzędzie Pracy... Jestem po technikum elektronicznym, dysponuję dyplomem potwierdzającym kwalifikacje zawodowe w zawodzie Technik-Elektronik, Uprawnieniami SEP do 1kV ważnych do 2017r, maturą, prawem jazdy kat. A i B. Czy po rejestracji bezrobotnych dostaje się jakieś kieszonkowe ? Na minionych wakacjach pracowałem 3 miesiące w pobliskiej fabryce (full legal)
rafal9119 Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 :grin:nie licz na zadne kieszonkowe powinienes sie jeszcze cieszyc ze bedziesz miał darmowe ubezpieczenie .
grucha1 Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 tak jak kolega mowi nie masz na co liczyc, jedynie na to ze po pół roku po zarejestrowaniu znajda ci prace na budowie jako monter gniazdek
Mauros88 Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 musialbys przepracowac 12 miesiecy w ciagu zeby dostac jakies ochlapki Na nic nie lcz ze znajda Ci jakas prace. Aha nie zapomnij swiadectwa pracy jak pracowales na normalna umowe badz zaswiadczenia od pracodawcy ze pracowales u niego na umowe (śmieciowa) zlecenie
cabanmat Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Opublikowano 10 Marca 2013 Mam takowe 2 umowy z jednej fabryki, pracowałem na wakacjach
cabanmat Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Opublikowano 10 Marca 2013 To widzę że brakiem zasiłku motywują mnie do podjęcia pracy
grucha1 Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 tak naprawde to oni ci jej nie znajdą, i tak musisz sam szukać,poszukaj coś o zasiłku atywizacyjnym czy jakoś tak