A4AvantTDI Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 Witam, podczas podłączania tempomatu ze złego opisu doszło zapewne do jakiegoś zwarcia i pojawiły się błędy dotyczące N18, N108, N75 i czasami dochodzi przepływomierz. 1265 Zawór recyrkulacji spalin-N18 przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 1262 Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania-N75 przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 1269 Wtrysk - zawór startowy-N108 przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 553 Przepływomierz masowy powietrza-G70 przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY To co dotychczas sprawdziłem to: bezpieczniki, podmieniłem przepływomierz i zawór N75 oraz przekaźniki przy ECU. Podmieniłem komputer też od AFN-a tyle że miał immo i tylko na chwilę się uruchamiał ale błędy pozostały. W Vag-u basic settings w grupie 0 w trzeciej kolumnie jest maksymalna dawka 255. Czy jest ktoś kto może podpowiedzieć co sprawdzić lub gdzie może być błąd Dodam tylko że silnik pracuje jak traktor, uruchamia się za każdym razem ale nie ma mocy. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Witam problemem był przepalony bezpiecznik 15A ukryty za przekaźnikami obok ECU. Temat zamknięty
Mankowski Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 Witam, kolego mógłbyś powiedzieć który to był bezpiecznik? Gdzie go szukać? Mam ten sam problem co Ty i po podmianie czujników nadal nie da się błędów skasować, zapewne ten sam bezpiecznik padł.
Hezen Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 Czarna puszka przy podszybiu, tam jest ecu. Wysłane z mojego GT-I9100
Mankowski Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 (edytowane) Ale te przekaźniki i bezpiecznik który jest za nimi schowany też tam szukać? Edit: Problemem był ten sam bezpiecznik 15A w skrzynce z ECU. Edytowane 9 Marca 2015 przez Mankowski
The a4 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 (edytowane) Mega przydatne juz chcialem kat wtrysku poprawiac ale jak mozliwe ze nagle 255 a wlasnie robiem tempomat i tez nie taki opis wziąłem pod uwage Koledzy wielkie zimne piwo z ta informacje ta usterka nadaje sie do Bedziesz pan zadowolony Pozdro Bezpiecznik w ECU 15 i po sprawie Edytowane 21 Kwietnia 2018 przez The a4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się