michalfm1 Opublikowano 31 Marca 2013 Autor Opublikowano 31 Marca 2013 ja mam 235 w 18 i nie ma tragedii w koleinach może być minimalnie gorzej niż na 225 i spalanie minimalnie wieksze bo większy opór toczenia Dzięki za odpowiedź, felgi i opony 235/45 założone, mam teraz problem z tymi drganiami na kierownicy przy wyższych prędkościach , na 16" 205/55 tego nie było i nie wiem gdzie leży problem...
patryk10015 Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 ja mam 235 w 18 i nie ma tragedii w koleinach może być minimalnie gorzej niż na 225 i spalanie minimalnie wieksze bo większy opór toczenia Dzięki za odpowiedź, felgi i opony 235/45 założone, mam teraz problem z tymi drganiami na kierownicy przy wyższych prędkościach , na 16" 205/55 tego nie było i nie wiem gdzie leży problem... drgania przy takich koła są normalne też u mnie tak jest z przesiadki z kola 15 zimowej na 18
michalfm1 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Panowie, a może to być problem pierścieni centrujących? bo te które były do felg są plastikowe, a widziałem też, że montują aluminiowe...
dawid2300 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Jeśli pierścień pasownie pasuje tak na felgę jak i na otwór piasty , to nie ma znaczenia czy jest z tworzywa czy amelynum
michalfm1 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Kurcze to gdzie lezy problem ?
Psycho Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 ja bym sprawdził zbieżność, bo te drgania nie są normalne!! Przy założeniu ze nie masz żadnych dystansów na tyle i że opony nie są bieżnikowane to imo zbieżność. Ja u siebie założyłem w lutym dystanse na tył na kapciu 235/45/17 i tez miałem drgania od 120 do 140km/h ale odkręciłem koła dokręciłem jeszcze raz i już nic nie bije, kierownica nie drga od 0 do 240 ;D pozdro
michalfm1 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2013 ja bym sprawdził zbieżność, bo te drgania nie są normalne!! Przy założeniu ze nie masz żadnych dystansów na tyle i że opony nie są bieżnikowane to imo zbieżność. Ja u siebie założyłem w lutym dystanse na tył na kapciu 235/45/17 i tez miałem drgania od 120 do 140km/h ale odkręciłem koła dokręciłem jeszcze raz i już nic nie bije, kierownica nie drga od 0 do 240 ;D pozdro - Opony Bridgestone Potenza RE002 - nowe. Dystanse są założone tylko właśnie z tworzywa i to mi trochę nie daje spokoju, albo może są jakieś tam minimalne luzy przy tych dystansach ? Co do zbieżności to najdziwniejsze jest to, że na 16" 205/55 zimówki nie było żadnego problemu z tymi drganiami. Drgania nie są duże, ale wyczuwalne na kierownicy, występują przy 120 km/h, 140 km/h, 160 km/h, 180 km/h 200 km/h, przy 130, 150, 170, 190 km/h drgań nie ma ---------- Post dopisany 30-04-2013 at 14:50 ---------- Poprzedni post napisany 23-04-2013 at 22:32 ---------- Dziękuje wszystkim za pomoc, problem był z pierścieniami centrującymi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się