Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd wypadających zapłonów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Mam problem z samochodem otóż nie równo chodzi na biegu jałowym podczas jazdy tego nie czuć i wyskakuje błąd wypadających zapłonów. Czym to moze być spowodowane?

P0300 Cylinder / cylindry - wykrycie wypadania zapłonów

p0301 Cylinder 1 - wypadanie zapłonów

p0302 cylinder 2 - wypadanie zapłonów

Opublikowano

Pierwsza sprawa cewki, ale również może to być kwestia katalizatora....

Opublikowano

Jak masz oryginalne cewki to dzwoń do aso wymieniają cewki w ramach akcji serwisowej

Opublikowano

nastepnie sprawdz świece a potem ciśnienie na cylindrach. Ja miałem podobnie po diagnozie tych rzeczy okazało sie że niby jest ok ale dalej było wypadnaie u mnie były przewody od podcisnieiń rozłaczone i tak się działo.

Opublikowano
Jak masz oryginalne cewki to dzwoń do aso wymieniają cewki w ramach akcji serwisowej

Ale to chyba nie wszystkie wymieniają tylko o konkretnych numerach :whistling:

Opublikowano

Chyba tak, ale warto zadzwonić. Po numerze vin powiedzą czy jego też dotyczy ta akcja

Opublikowano

Dokładnie najpierw telefon do najbliższego ASO , podasz Vin i jeśli stwierdzą że Twój samochód podlega akcji serwisowej, zaproszą Cię aby sprawdzić numery na cewkach czy te konkretnie tej akcji podlegają, miałem podobnie, wszystkie 6 sz w moim przypadku zmienili na newki, jeszcze kawkę na ich koszt wypiłem....warto próbować nic nie kosztuje...

Opublikowano

A czy taki cienki węzyk idący od kolektora dolotowego do listwy wtryskowej a dokładnie takiego pojemniczka miałbym na to wpływ?

A co do katalizatora to wywala też bład.

Opublikowano

jechac i tak trzeba dopiero wtedy powiedza czy podlegaja wymianie, bo moze juz kiedys ktos wymienil od nowosci tak jak w moim przypadku.

---------- Post dopisany at 14:42 ---------- Poprzedni post napisany at 14:40 ----------

cewki moga miec przebicie, moze zebral sie olej w bo w tym silniku leci uszczelka pod deklem

Opublikowano

A do kiedy ta akcja jest.

Opublikowano

Do kiedy to nikt nie wie ale trwa od paru lat wiec napewno sie wyrobisz:) U mnie jak wypadal zaplon to okazalo sie ze swieca nagar zlapala i jak ostro jechalem to iskra za slaba byla.

Opublikowano
28E9 tu cos jest o akcji jak ktoś znajdzie tam swoje numery to nic nie zdziała :)
Opublikowano

sprawdzaj cewki, swiece, kable do cewek ( były przypadki ze listwa przy cewkach złapana na jedną srube podczas jazdy potrafiła gubic napiecie i sporadycznie wypadały zapłony)

---------- Post dopisany at 22:46 ---------- Poprzedni post napisany at 22:44 ----------

teraz doczytałem ze to na luzie,

zamien cewki miejscami bedziesz widział czy dalej na tych samych wypada

pózniej zrob to samo ze swiecami i sprawdz tez jaka daja iskre

Opublikowano

Panowie zobaczyłem dziwną rzecz przy audi otóż chodzi o wężyki podcisnieniowe przy tym urządzeniu przykręconym do kolektora ssącego z taką dzwignia, puszką i membraną do której wchodzi jeden wężyk podcisnieniowy... Jadąć po tym wężyku dojeżdzamy do tego co trzymam w ręku Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 9aeef0a0ff55b.jpg Tam łaczy sie z następnym wężykiem dobra jedziemy po nim w dół i o.O nigdzie nie przyczepiony... i pytanie gdzie go wczepić? Następny mankament, taki sam wężyk zwisa od dołu kolektora ssącego i jest zaslepiony Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 36b96751c4e67.jpg czy to mozliwe ze ten wężyk powinien się łączyć z tym wolnym?. Następne pytanie, troche słabo widać ale tam jest dziura gdzie spokojnie wchodzi 10cm srubokręt Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 76c8da0c249d1.jpg

Opublikowano

Ta dziura ma tak być. Wężyki połącz i jak ta gruszka jest sprawna to silnik zyska na mocy. Obydwa końce masz zaślepione czy tylko z jednej strony

Opublikowano

Zaślepiony jest tylko jeden koniec ten co wchodzi w kolektor.

Opublikowano

Daj nowy wężyk albo te połącz

Opublikowano

Naprawiłem gruszke ale nadal nierówno chodzi. Podłaczyłem pod polski vag 4.9 i takie o to błedy: brak zapłonu cylinter 1-sporadyczny, brak zapłonu cylinder 4-sporadyczny, za niskie napięcie sterownika silnika, za niskie napiecie przepływomierza. Jakieś propozycje? Moze mógłby mi ktoś powiedzieć jak zmierzyć (pomiedzy jakimi pinami) napięcie i opór. Dodam ze we wtyczne od samochodu jest 5pinów jeden z nich zaślepiony(czyli pin 1 tak pisze na przepływce), na przepływomierzu 5 ponów wszystkie aktywne.

Opublikowano

Zamień cewkę 1 na 2 i 4 na 3 i wtedy zobacz co wyskoczy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...