mateusz1.1 Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 Witam Mam problem z samochodem otóż nie równo chodzi na biegu jałowym podczas jazdy tego nie czuć i wyskakuje błąd wypadających zapłonów. Czym to moze być spowodowane? P0300 Cylinder / cylindry - wykrycie wypadania zapłonów p0301 Cylinder 1 - wypadanie zapłonów p0302 cylinder 2 - wypadanie zapłonów
dawid2300 Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 Pierwsza sprawa cewki, ale również może to być kwestia katalizatora....
daro84.pl Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 Jak masz oryginalne cewki to dzwoń do aso wymieniają cewki w ramach akcji serwisowej
maja99 Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 nastepnie sprawdz świece a potem ciśnienie na cylindrach. Ja miałem podobnie po diagnozie tych rzeczy okazało sie że niby jest ok ale dalej było wypadnaie u mnie były przewody od podcisnieiń rozłaczone i tak się działo.
Fr0styyy. Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 Jak masz oryginalne cewki to dzwoń do aso wymieniają cewki w ramach akcji serwisowej Ale to chyba nie wszystkie wymieniają tylko o konkretnych numerach
daro84.pl Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 Chyba tak, ale warto zadzwonić. Po numerze vin powiedzą czy jego też dotyczy ta akcja
dawid2300 Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 Dokładnie najpierw telefon do najbliższego ASO , podasz Vin i jeśli stwierdzą że Twój samochód podlega akcji serwisowej, zaproszą Cię aby sprawdzić numery na cewkach czy te konkretnie tej akcji podlegają, miałem podobnie, wszystkie 6 sz w moim przypadku zmienili na newki, jeszcze kawkę na ich koszt wypiłem....warto próbować nic nie kosztuje...
mateusz1.1 Opublikowano 14 Marca 2013 Autor Opublikowano 14 Marca 2013 A czy taki cienki węzyk idący od kolektora dolotowego do listwy wtryskowej a dokładnie takiego pojemniczka miałbym na to wpływ? A co do katalizatora to wywala też bład.
black338 Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 jechac i tak trzeba dopiero wtedy powiedza czy podlegaja wymianie, bo moze juz kiedys ktos wymienil od nowosci tak jak w moim przypadku. ---------- Post dopisany at 14:42 ---------- Poprzedni post napisany at 14:40 ---------- cewki moga miec przebicie, moze zebral sie olej w bo w tym silniku leci uszczelka pod deklem
benyA4 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Do kiedy to nikt nie wie ale trwa od paru lat wiec napewno sie wyrobisz:) U mnie jak wypadal zaplon to okazalo sie ze swieca nagar zlapala i jak ostro jechalem to iskra za slaba byla.
tacim Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 28E9 tu cos jest o akcji jak ktoś znajdzie tam swoje numery to nic nie zdziała
Kazik123 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 sprawdzaj cewki, swiece, kable do cewek ( były przypadki ze listwa przy cewkach złapana na jedną srube podczas jazdy potrafiła gubic napiecie i sporadycznie wypadały zapłony) ---------- Post dopisany at 22:46 ---------- Poprzedni post napisany at 22:44 ---------- teraz doczytałem ze to na luzie, zamien cewki miejscami bedziesz widział czy dalej na tych samych wypada pózniej zrob to samo ze swiecami i sprawdz tez jaka daja iskre
mateusz1.1 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Panowie zobaczyłem dziwną rzecz przy audi otóż chodzi o wężyki podcisnieniowe przy tym urządzeniu przykręconym do kolektora ssącego z taką dzwignia, puszką i membraną do której wchodzi jeden wężyk podcisnieniowy... Jadąć po tym wężyku dojeżdzamy do tego co trzymam w ręku Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 9aeef0a0ff55b.jpg Tam łaczy sie z następnym wężykiem dobra jedziemy po nim w dół i o.O nigdzie nie przyczepiony... i pytanie gdzie go wczepić? Następny mankament, taki sam wężyk zwisa od dołu kolektora ssącego i jest zaslepiony Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 36b96751c4e67.jpg czy to mozliwe ze ten wężyk powinien się łączyć z tym wolnym?. Następne pytanie, troche słabo widać ale tam jest dziura gdzie spokojnie wchodzi 10cm srubokręt Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 76c8da0c249d1.jpg
daro84.pl Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Ta dziura ma tak być. Wężyki połącz i jak ta gruszka jest sprawna to silnik zyska na mocy. Obydwa końce masz zaślepione czy tylko z jednej strony
mateusz1.1 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Zaślepiony jest tylko jeden koniec ten co wchodzi w kolektor.
benyA4 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 wezyk od kierownicy powietrza http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/kierownica-powietrza-259804/
mateusz1.1 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Naprawiłem gruszke ale nadal nierówno chodzi. Podłaczyłem pod polski vag 4.9 i takie o to błedy: brak zapłonu cylinter 1-sporadyczny, brak zapłonu cylinder 4-sporadyczny, za niskie napięcie sterownika silnika, za niskie napiecie przepływomierza. Jakieś propozycje? Moze mógłby mi ktoś powiedzieć jak zmierzyć (pomiedzy jakimi pinami) napięcie i opór. Dodam ze we wtyczne od samochodu jest 5pinów jeden z nich zaślepiony(czyli pin 1 tak pisze na przepływce), na przepływomierzu 5 ponów wszystkie aktywne.
daro84.pl Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Zamień cewkę 1 na 2 i 4 na 3 i wtedy zobacz co wyskoczy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się