Skocz do zawartości
IGNOROWANY

pływa po szosie b6


marzec39

Rekomendowane odpowiedzi

Zawieszenie to spora kombinacja elementów zależnych od siebie takie zgadywanie może to może tamto nie ma sensu może ktoś doświadczony w tym temacie się wypowie...

Na pewno by pomogła wymiana całego zawieszenia :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawieszenie to spora kombinacja elementów zależnych od siebie takie zgadywanie może to może tamto nie ma sensu może ktoś doświadczony w tym temacie się wypowie...

Na pewno by pomogła wymiana całego zawieszenia :wink:

Jest tyle możliwości że magik nie pomorze, zawieszenie maglownica, geometria, wszystko opony koła amotyzatory. Trzeba jechać i po prostu wszystko sprawdzić :wink: ja w najbliższym czasie jadę na geometrię, bo kilka razy na drodze zahaczyłem o garb aż zhamowało samochód i może się coś przestawiło :kwasny:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawieszenie to spora kombinacja elementów zależnych od siebie takie zgadywanie może to może tamto nie ma sensu może ktoś doświadczony w tym temacie się wypowie...

Na pewno by pomogła wymiana całego zawieszenia :wink:

Błąd. Wymiana całego zawieszenia nie gwarantuje sukcesu, a nawet jest niemądra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie problem rozwiązany byłem u 3 razy na geometrji i wszystko ok za 4 razem pojechałem na geometrie w 3D i po problemie korekcja lewe i prawe koło było na -1 teraz jest na 0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marzec39 czy masz wydruk z tej geometrii 3D? i co to za korekcje czego dotyczą? czy zbieżności połówkowej czy kąta pochylenia koła, etc.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również mam problem z pływaniem po szosie ale tylko w momencie najechania na jakiś dołek/nierówność. Wymieniłem tyle amorki bo nadawały się na śmietnik i pływanie jest ciut mniej odczuwalne ale nadal jeszcze coś jest nie tak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ale skoro to moga byc one to podjade w weekend na stacje zeby sprawdzili

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam wydruk takie ustawienie mnie kosztowało 120 zł geometria 3D ze sprawdzeniem zawieszenia przed geometrią z tyłu zrobili konty z przodu zbierzność i jak dla mnie jest jak powinno być wcześniej jeżdziłem tu wachacze tu łączniki tu opony do bani i wymieniałem co się dało ale kolega namówił mnie na tą geometrie i nie żałuje.wkoncu mam samochód ktury się trzyma szosy nie tanczy jest przyklejony do szosy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam wydruk takie ustawienie mnie kosztowało 120 zł geometria 3D ze sprawdzeniem zawieszenia przed geometrią z tyłu zrobili konty z przodu zbierzność i jak dla mnie jest jak powinno być wcześniej jeżdziłem tu wachacze tu łączniki tu opony do bani i wymieniałem co się dało ale kolega namówił mnie na tą geometrie i nie żałuje.wkoncu mam samochód ktury się trzyma szosy nie tanczy jest przyklejony do szosy.

i u mnie to samo :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, ja mam dość podobne objawy jak tu opisujecie. Gdy jade tak powyżej 100 po każdym szczycie wzniesienia, lub na dołku gdy auto jest dociążone, czuje jak mi lekko sciaga auto na lewo. Przy ostrym hamowaniu też zauważyłem,że lekko ( nie zawsze) kierownica skręca w lewo. Objawy te zauważyłem w listopadzie po winianie sprzegła ( rozłączany cały układ napędowy) i wymianie końcówki drążka z lewej strony. geometria niby była zrobiona. W między czasie wymieniłem z tyłu amorki bo siadły, ale to nic nie dało ( miałem wysrany prawy tył amorek podejrzewałem, że to z jego winy były te objawy). Co sugerujecie sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po samej wymianie amorów chyba nie trzeba ustawiać geometrii o ile się nie myle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem,że po wymianie sprężyn trzeba robić geometrie, ale te objawy były przed wymiana amortyzatorów z tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po samej wymianie amorów chyba nie trzeba ustawiać geometrii o ile się nie myle

Zmiana amortyzatorów może lekko zmienić kąt, a kąt łamie zbieżność. Zaleca się przynajmniej sprawdzenie geometrii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w takim razie i ja podjadę w tygodniu na sprawdzenie bo po wymianie napewno mi nie sprawdzili

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...