Skocz do zawartości
IGNOROWANY

pływa po szosie b6


marzec39

Rekomendowane odpowiedzi

A skad mozesz wiedziec ze amorki sa ok ? Koledzy mowia ze np na stacji te badania sa o kant d*py umnie niby tez 67% a telepie ja wahadlowiec podczas staru na orbite.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skad mozesz wiedziec ze amorki sa ok ? Koledzy mowia ze np na stacji te badania sa o kant d*py umnie niby tez 67% a telepie ja wahadlowiec podczas staru na orbite.

O właśnie u mnie stare miały 72%

Diagnosta się zapierał że są ok

Jak wyjąłem z auta to recznie było widać że lipa

Założyłem nowe dopiero chciało się jechać.Dodam że szukałem winy z przodu, wymieniłem drążki,końcówki ze 2 wahacze i nic nue dało

Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a metoda na naciśniecie mocno rogu budy sprawdza się? Rozumiem, że jakby zabujało to amory do wyrzucenia, natomiast u mnie tylko do góry i zero bujania.Powyżej 140 myszkuje na równej autostradzie, na średniej jakości drodze nie czuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czase ta metoda nieskutkuje amor moze miec luz na teleskopie poprzeczny i dziekuje bedzie stukac jak syczy przy bujaniu to tez szmelc myszkuje po drodze tez szrot i ogolnie przenosi bardziej nieroznosci na bude gowno warte te wibratory na diagnostyce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam mam taki problem i niby też wszystko jest ok a auto na prostej drodze myszkuje :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie to samo - wachacze, koncówki drążków, maglownica, tulejki i amortyzatory z tyłu okej, a samochod pływa po autostradzie ;p wina niedokreconych łozysk? ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie zaobserwowałem ten sam problem. Przymierzam sie do wymiany dolnych wahaczy + łączniki stabilizatora i końcówki drążków. Plan na najblizsze tygodnie. Ciekawe czy sie poprawi, a u was jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie mam to samo...

postawię nową diagnoze, jeszcze niewymienioną

luz w zwrotnicy, stąd pukanie

jadę w tygodniu sprawdzić pod tym kątem...dam znać co wyszło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzaliście geometrię? Myszkuje w jedną stronę, czy w jedną i drugą?

w jedną jest u mni ew prawo polecę na geometrie bo o tym myślałem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być np różnica w kątach pochylenia z przodu, których się nie reguluje, więc zapytaj jak pojedziesz, czy nie masz żadnej różnicy. Sprawdź też tylną oś, bo tam regulacji podlega zbieżność i kąty (mam na myśli Audi A4 B6).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być np różnica w kątach pochylenia z przodu, których się nie reguluje, więc zapytaj jak pojedziesz, czy nie masz żadnej różnicy. Sprawdź też tylną oś, bo tam regulacji podlega zbieżność i kąty (mam na myśli Audi A4 B6).

Co do kątów z przodu jeździłem kiedyś w siedlcach po szpecach i jak mówisz nikt nie mógł ustawić a się wkur... pojechałem do Aso i jakoś ustawili :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe na czym, jak to nastaw trwały, chyba że na lekkim luzie montażowym, ale to nie jest regulacja, lub zrobili "fasolki" gdzieś i wyregulowali :P

P.S. Z ciekawości ile zapłaciłeś w ASO za geometrię?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe na czym, jak to nastaw trwały, chyba że na lekkim luzie montażowym, ale to nie jest regulacja, lub zrobili "fasolki" gdzieś i wyregulowali :P

P.S. Z ciekawości ile zapłaciłeś w ASO za geometrię?

nie wiem jak ale gdy wyjechałem od razu widziałem po prowadzeniu auta że jest cool :wink: oj kiedyś to było teraz całe ASO w sdl to moje ziomki więc pójdzie za flaszeczkę :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomości dobrze mieć :wink: Dość często pomaga zamiana kół prawe na lewe (pod warunkiem, że opony są niekierunkowe).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

da sie wyrównac pochylenie przednich kól przesówajac wózek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po ustawieniu geometrii poprawa może i była albo ja chciałem żeby była i takie przekonanie o poprawie. Nawet dziś jak jechałem i prawe koła najechały na ujeżdżony śnieg to było dość mocne telepnięcie budą w prawo a po zjechaniu powrót na poprzedni tor jazdy oczywiście nie obyło się bez kontry kierownicą. Amory mam przód 68% tył 80%.

Łączniki stabilizatora mają na takie zachowanie znaczący wpływ?? Jak widziałem je ostatnio to ta guma w nich jest na stale trochę taka wykoślawiona. Na zimówkach to tylko na śliskiej nawierzchni czuć zwłaszcza w sytuacji jak wyżej ale na letnich 225/45 w koleinach masakra niezależnie od aury...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

da sie wyrównac pochylenie przednich kól przesówajac wózek

Przesuwają wózek możesz jedynie zrobić symetrię w kątach (i to nie do końca, zależy jaka jest różnica), a jak jeden kąt masz poprawny, a drugi nie to zepsujesz ten dobry.

---------- Post dopisany at 15:53 ---------- Poprzedni post napisany at 15:41 ----------

U mnie po ustawieniu geometrii poprawa może i była albo ja chciałem żeby była i takie przekonanie o poprawie. Nawet dziś jak jechałem i prawe koła najechały na ujeżdżony śnieg to było dość mocne telepnięcie budą w prawo a po zjechaniu powrót na poprzedni tor jazdy oczywiście nie obyło się bez kontry kierownicą. Amory mam przód 68% tył 80%.

Łączniki stabilizatora mają na takie zachowanie znaczący wpływ?? Jak widziałem je ostatnio to ta guma w nich jest na stale trochę taka wykoślawiona. Na zimówkach to tylko na śliskiej nawierzchni czuć zwłaszcza w sytuacji jak wyżej ale na letnich 225/45 w koleinach masakra niezależnie od aury...

Przy 225/45 na koleinach zapomnij o komforcie. Na ścieżce diagnostycznej nie patrz ile procent mają amortyzatory, bo to nie jest adekwatne do stanu ich realnej sprawności. Pytanie czy ustawiałeś tylko przód, czy przód i tył, po za tym, to przyrządy do ustawiania geometrii podlegają kalibracji, więc co przyrząd to inaczej :wink:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawiane było wszystko P+T. Ale prawdę piszesz co przyrząd to inaczej :wink: Właśnie sobie uświadomiłem, że moje auto przy najechaniu na śliskie podłoże ściąga na prawo i nie przypominam sobie żeby zdarzyło się lewą stronę(nie mam na myśli kolein bo to wiadomo).

Tylko ja mam takie fazy czy ktoś jeszcze ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tuleje sanek? może tam jest cała przyczyna

też mam wrażenie, że moje A4 "chodzi na boki" i ściąga na prawo podczas gwałtownego przyspieszania albo w momencie mielenia kołami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...