Skocz do zawartości
IGNOROWANY

bierze olej?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zauważyłem że ubywa mi oleju płyn chłodzący czysty pod korkiem oleju też czysto.

Dochodzący przewód gumowy do turbiny gruby często jest mokry( poci się ) w oleju jak zdejmuję wężyk z n75 to w tych rurkach też jest olej, czy to może być przyczyną ubywania oleju na kostce nie widać plam. pada turbina ( przepuszcza olej czy jak czy po prostu pierścienie już puszczają

Opublikowano

jeśli turbina pada to olej idzie do wydechów wiec wiadonmo gdzie jest;)

Opublikowano

nie widzę by mi dymił jakoś specjalnie, jak najprościej sprawdzić turbinę?

Opublikowano

najpierw poszukaj gdzie ten olej jest moze po silniku cieknie a jak nie to sciąg wąż który idzie z odmy do turbiny ewentualnie z turbo do intercolera

Opublikowano

dziś odłączyłem odmę tu przy turbo, zaślepiłem trójnik korkiem od wina a odmę puściłem pod silnik wężem 1'', było w nim oleju tak po ściankach, turbina ma luzy wzdłużne i poprzeczne ( czego chyba nie powinna mieć ) poci się też przy rozrządzie u góry oraz z tych śrubek 3 co przykręca się pokrywę zaworów

Opublikowano
dziś odłączyłem odmę tu przy turbo, zaślepiłem trójnik korkiem od wina a odmę puściłem pod silnik wężem 1'', było w nim oleju tak po ściankach, turbina ma luzy wzdłużne i poprzeczne ( czego chyba nie powinna mieć ) poci się też przy rozrządzie u góry oraz z tych śrubek 3 co przykręca się pokrywę zaworów

Pocenie uszczelki i śrub poktywy zaworów jest zwykle związane z zapchaną odmą. Sciąg zawór odmy i namocz go w oleju napedowym tak na pare godzin potem wymyj to czystym ON przewody odmy też. Ominiecie zaworu odmy to nie jest dobry pomysł, lepiej doprowadzic wszystko do stanu sprawności. Wzdluzne luzy na wirniku turbospręzarki kwalifikują ją do regeneracji.

Opublikowano

Sprawdź cy masz olej w intercoolerze, jeśli tak to poczytaj o OCT (Oil Catch Tank), Jeśli po odłączeniu odmy dalej będzie się zbierał ojej w intercoolerze to turbo puszcza.

Opublikowano
dziś odłączyłem odmę tu przy turbo, zaślepiłem trójnik korkiem od wina a odmę puściłem pod silnik wężem 1'', było w nim oleju tak po ściankach, turbina ma luzy wzdłużne i poprzeczne ( czego chyba nie powinna mieć ) poci się też przy rozrządzie u góry oraz z tych śrubek 3 co przykręca się pokrywę zaworów

Pocenie uszczelki i śrub poktywy zaworów jest zwykle związane z zapchaną odmą. Sciąg zawór odmy i namocz go w oleju napedowym tak na pare godzin potem wymyj to czystym ON przewody odmy też. Ominiecie zaworu odmy to nie jest dobry pomysł, lepiej doprowadzic wszystko do stanu sprawności. Wzdluzne luzy na wirniku turbospręzarki kwalifikują ją do regeneracji.

czyli to ten okrągły plastik co siedzi na pokrywie zaworów?

jakie są wady odłączenia odmy?

Opublikowano

Tak, ten okrągły plastik na pokrywie to jej odpowietrzenie. Odma to też odpowietrzenie skrzyni korbowej, ten przewód też możesz sprawdzić czy jest drożny. Zależy jak odłączysz odmę, może śmierdzieć olejem. Najlepiej zrobić Oil Catch Tank.

Opublikowano

jak odłączam odmę i zaślepiam króciec przy turbo to z odmy dmucha wiec chyba drożna, a jak wygląda ten OCT?

Opublikowano

Ja zrobiłem go sam z bidonu aluminiowego, wkleiłem w niego zawór do spuszczania zawartości i króćce hydrauliczne na węże, węże 18mm paliwowe, w środek dałem stalowe myjki do garnków. coś podobnego: Mój "oil catch tank" : Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników - Najwieksze forum uzytkownikow aut Volkswagen Golf - zrobię zdjęcie jak będę przy aucie. Duże masz te dmuchanie z odmy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...