Arthur_tt Opublikowano 2 Lipca 2008 Opublikowano 2 Lipca 2008 Przy kupnie auta (rok temu) musiałem na sam początek wymienić pompę olejowa, bo tak stwierdził mechanik. Chodziło o to ze jak już silnik sie rozgrzał na biegu jałowym zaczynało coś stukać w silniku. Zaczynał pracować ja diesel, znajomy mówił ze zawory sie nie domykają przez brak oleju i przez to trzeba wymienić pompę. Wymieniłem i miałem spokój przez 2 miesiące i znowu zaczyna klekotać na biegu jałowym. Dodam ze nieraz jest o.k ale jak jadę to jest wszystko o.k. O co tu chodzi ? Pomóżcie
YaBoLeK Opublikowano 3 Lipca 2008 Opublikowano 3 Lipca 2008 Hey Kolego mam identyczny silniczek jak Ty i powiem Ci, ze u mnie taki klekocik dizlowski (cykanie) wystepuje tylko, jak np dluuuuzej pojezdze po Wrocku (ostre korki, bo np jak jezdze po swojej "wiosce" to nigdy nie wskoczylo mi wiecej niz 100~105C). Temperatura oleju jaka ukazuje sie wtedy u mnie na budziku to cos kolo 115-120 C (nie wazne czy jalowy czy jazda). Oczywiscie chodzi o olej, bo plyn chlodniczy zawsze musi byc w okolicach 90~94. Jak wyjade juz w "trase" to po paru km temp oleju spada do swoich "normalnych" ~95 C. Tak jest w moim ADR. Takze porownaj swoje temperatury do tych, ktore Ci podalem i sam ocen. Jesli cykanie wystepuje u Ciebie przy temp oleju np 105C to moze cos faktycznie byc nie ten teges powodzenia YaBoLeK
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się