Kazik123 Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 a do czego ci schemat? jeśli można spytać
ucho.77 Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Opublikowano 24 Marca 2013 Bo z opisu słabo czaję o co biega. czego nie czyaisz masz opisane co z czym podłączyć ---------- Post dopisany 24-03-2013 at 22:28 ---------- Poprzedni post napisany 23-03-2013 at 23:35 ---------- ok super na pewno sie przyda dzis obleciałem kilka sklepów za przekaznikiem i lipa, zostaje net tylko przesyłka drozsza od przekaznika czym podłaczyłes do włacznika drl bo tam sa takie cieńkie piny, a kostki ori nie mam? lutowac i termokurczliwą zakryć, nic sie nie stanie moduł super sprawa, ale nadal zostało przyzwyczajenie ze wsiadam i łapie za włącznik czesto robie krótkie trasy ze auto gasze po 5-10 min. dlatego zamontowałem moduł znalazłem twój filmik, plus taki ze masz bizenony nie myślałeś o ledach i eleminacji żółtego koloru ? tu jest jeszcze bez zamontowanego modułu, żarówki są jakieś barwy "xenon" co do leda to odpada z racji tego że nie wiem jak się będzie zachowywał led na module przy 30% teraz przy zapalonych dziennych impuls jest na h7, bo szkoda xenona i przetwornicy bo przy samym miganiu szybciej je wykończysz, xenon potrzebuje chwili żeby się rozpalić
zyzgak Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Posiadam założony SD-2, ale średnio jestem z niego zadowolony bo powoduje zakłócenia - wyraźnie w głośnikach słychać buczenie. Czy ten moduł też zakłóca?
ucho.77 Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Opublikowano 26 Marca 2013 Posiadam założony SD-2, ale średnio jestem z niego zadowolony bo powoduje zakłócenia - wyraźnie w głośnikach słychać buczenie. Czy ten moduł też zakłóca? kolego żadnych zakłóceń nie robi, sprawdzone na dwóch autach ---------- Post dopisany at 13:33 ---------- Poprzedni post napisany at 13:29 ---------- pisz jeszcze do kolegi kazik123 to będziesz miał 3 opinię
zyzgak Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Nieee, wystarczy mi Twoja Dzięki! W tej sytuacji skorzystam z wiosennego rabatu u kolegi proeltec.
Dranek Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Witam. Chciałbym u siebie zamontować ten moduł i mam kilka pytań. U siebie w aucie mam zamontowane lusterko z pełnym fotochromem i czujnikiem zmierzchu, podpięte jest to do CLH i do włącznika świateł z funkcją auto. Włącznik CLH zmieniłem na włącznik CLH + DRL wszystko mam podłączone do mce i włącznika świateł, został mi tylko do podłączenia pin nr 3 od DRL. Chciałbym wykorzystać funkcję auto we włączniku i mam pytanie czy tak można podłączyć: włącznik świateł w pozycji auto - załączają się światła dzienne - przychodzi wieczór i czujnik zmierzchu podaję info do mce, gaszą się światła dzienne i zapala bixenon Proszę o odpowiedź czy da radę i ewentualnie jak to podłączyć. Jeszcze jedno, jaki model modułu kupić od Be-Smart eco czy pro?
ucho.77 Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Opublikowano 26 Marca 2013 pin3 żeby wszystko było OK musisz pociągnąć przez przekaźnik do modułu bo inaczej będzie przełącznik działał na odwrót 0-światła świecą 1- wyłączone co do puszczenia przez AUTO to ci nie poradzę jak to ogarnąć, ale z tego co kojarzę to na AUTO świeci postój i tu jest lipa:facepalm: model modułu eco czy pro? TZN??? czy teraz są dwa?? ---------- Post dopisany at 16:56 ---------- Poprzedni post napisany at 16:52 ---------- mam PRO widzę że potaniał ---------- Post dopisany at 16:59 ---------- Poprzedni post napisany at 16:56 ---------- co do różnic między modułami eco/pro to możesz zagadać do kolegi http://a4-klub.pl/members/proeltecdrl-89414/
Dranek Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 pin3 żeby wszystko było OK musisz pociągnąć przez przekaźnik do modułu bo inaczej będzie przełącznik działał na odwrót0-światła świecą 1- wyłączone Ok. Tu wszystko jasne. co do puszczenia przez AUTO to ci nie poradzę jak to ogarnąć, ale z tego co kojarzę to na AUTO świeci postój i tu jest lipa:facepalm: Wydaję mi się, że to nie byłby problem, ponieważ jak włączę w dzień funkcję auto to nie palą się żadne światła - ani mijania, ani postojowe. Włączają się obydwa dopiero po zapadnięciu zmierzchu. Reasumując w dzień na auto paliłby się tylko DRL, a po zapadnięciu zmroku przełączałby się na mijania + postojowe. Tylko bądź ty mądry i podepnij wszystko.
ucho.77 Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Opublikowano 26 Marca 2013 Wydaję mi się, że to nie byłby problem, ponieważ jak włączę w dzień funkcję auto to nie palą się żadne światła - ani mijania, ani postojowe. Włączają się obydwa dopiero po zapadnięciu zmierzchu. Reasumując w dzień na auto paliłby się tylko DRL, a po zapadnięciu zmroku przełączałby się na mijania + postojowe. Tylko bądź ty mądry i podepnij wszystko. więc ja nie widzę problemu skoro na AUTO nic nie świeci to podpinasz moduł normalnie jak w opisie, AUTO ustawiasz na przełączniku i będą gasły wtedy jak czujnik zmierzchu zapali światła
Dranek Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Dzięki za info. Myślałem, że do autoświateł i czujnika zmierzchu może być inne podłączenie. Zamówię moduł i jak będę miał jakieś wątpliwości to się odezwę.
Miroo Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 ma ktoś jakiś opis, poradę jak podłączyć i gdzie moduł kogiela pod wyłącznik z funkcją auto i wyłącznik DRL? Co w końcu z tymi przesłonami w bixie?
turzol Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Dzięki za info. Myślałem, że do autoświateł i czujnika zmierzchu może być inne podłączenie. Zamówię moduł i jak będę miał jakieś wątpliwości to się odezwę. To ja czekam z niecierpliwością na relacje bo sam się zastanawiam nad tym modułem i możliwością współpracy z przełącznikiem AUTO
ucho.77 Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Opublikowano 26 Marca 2013 To ja czekam z niecierpliwością na relacje bo sam się zastanawiam nad tym modułem i możliwością współpracy z przełącznikiem AUTO obgadamy to na spocie
Dranek Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Dzięki za info. Myślałem, że do autoświateł i czujnika zmierzchu może być inne podłączenie. Zamówię moduł i jak będę miał jakieś wątpliwości to się odezwę. To ja czekam z niecierpliwością na relacje bo sam się zastanawiam nad tym modułem i możliwością współpracy z przełącznikiem AUTO Żeby się później nie rozczarować, napisałem PW do kolegi proeltedrl który jest producentem tego modułu. Jeżeli potwierdzi który moduł mam kupić i czy będzie działał tak jak chcę to na pewno będę zamawiał i zakładał do siebie. Zdam relację oczywiście. ---------- Post dopisany at 19:15 ---------- Poprzedni post napisany at 18:22 ---------- Tak mi odpowiedział proeltedrl na temat autoświateł: "Jezeli masz w aucie czujnik zmierzchu to nie ma problemu. Sam przełączy Ci na xenon. Tylko bedziesz musial wpiac dwie dodatkowe diody rozlaczajace przyslone (odseparowac ja od drogowej zarowki) Do Twojej Fury to tylko PRO. Eko to wersja Ekonomiczna, dla dłubków lubiących spędzać cały dzien w garażu mających zaklady elektromenterskie itd" Czyli nie ma problemu z montażem u osób które mają czujnik zmierzchu, a jeżeli chodzi o te dwie diody rozłączające przysłonę, to mam nadzieję że proeltedrl rozwinie tą kwestię o co go poprosiłem.
ProeltecDRL Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Już jestem. Z chęcią odpowiem na wszystkie pytania.
Dranek Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Ja już zamówiłem moduł. Diody z przewodami + schemat do podłączenia dostanę gratissss Jak podłącze to dam znać.
ProeltecDRL Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Najbardziej mnie interesuje kwestia BI-XENONU u Kolegi z początku wątku. Osobiście zakładałem do 2 audi z BI 1- A4 2-A6 i w obu przysłona nie drgała mimo braku diodek. Natomiast zdarzało się że u częsci klientów w audi ten problem występował. Dioda skutecznie go rozwiązuje ponieważ przepuszcza jedynie napiecie w jedną strone. Zasada jest taka że jak ktoś ma bi-xenon i mruga drogowymi bez załączonych świateł mijania, podnosi się przysłona i zapala drugi komplet drogowych, w związku z czym napiecie na przewodzie od świateł drogowych idzie jednym przewodem do reflektora a tam jest połączony z plusem od przysłony. Dlatego przysłona dostając wracające się napiecie od świateł dziennych może drżeć z uwagi na to iż jest to niepełne napiecie. Tylko że kilku samochodach ten efekt wystepuje w innych nie. Zatem albo Audi rozdzielilo w nowszych modelach przewód na przysłone i idzie on oddzielnie tak jak w mercedesie albo niektóre przysłony działają jedynie przy pełnym napięciu od 12V a inne sa na tyle czułe że potrafią zadrżeć. Na pewno te auta które mają połączoną przysłone ze światłem drogowym mają 3 przewody wchodzące na żarówke światła drogowego 1- masa 2- plus na drogową 3- plus idący na przysłonę. Idąc dalej tym tokiem rozumowania jeżeli na żarówkę drogową nie wchodzą 3 przewody a jedynie 2 być może w ogole przy Bi-xenonie nie trzeba odseparowywać Bi-Xenonu. Co do stacji diagnostycznych zabierania dowodów itd. Najwiecej klientów z polecenia mamy od diagnostów. Mieliśmy też przypadki że policjanci podczas kontroli brali do nas namiar na moduł. Jest to temat rzeka, krótko rzecz ujmując. W Polsce oznakowanie na lampach jest wymagane od stycznia 2011 roku od kiedy Polska wprowadzila obowiązek wyposażania nowych aut w światła dzienne. Dlatego niezrozumiałym jest troche jak auto 10-5 letnie moze miec te oznakowania, kiedy nie było obowiązku ich stosowania. Kwestią kolejną jest że wielu producentów po styczniu 2011 wypuszczała auta bez dziennych z homologacja na kloszu... rozwiazywali to tak że ładowali przekaznik ktory zalaczal mijania na stale po odpaleniu. Mozna wiec zakładac ze policjant zatrzymujący Forda Fieste 2011r moze zabrac dowód za to ze powinien miec dzienne a ich nie posiada. itd. itp. Tak naprawde nie mieliśmy nigdy nawet sygnału by ktoś miał jakies dyskusje z policją na ten temat. Jeden z naszych kolegów dostał mandat, ale znow za to ze jadac swoim tico w nocy po Łodzi zapomnial zalaczyc mijania i po nocy jezdzil na dziennych. Jestem Specjalistą z Zakresu Przepisów Ruchu Drogowego z racji tego że jestem egzaminatorem prawa jazdy i przedyskutowałem na ten temat wiele godzin z kolegami. Prawda jest taka że żeby wypisać mandat itd policjant musi miec art z ustawy by poprzec nim postepowanie. A jak go znajdzie? skoro go nie ma. Kwestia ledów to tez ciekawa sprawa, maja wybite jakieś numerki ale jak sie zwracam do producenta z prosbą o wyciag ze swiadectwa homologacji to pali głupa.... bo rownie dobrze moze na wtryskarce walić NIKE lub Adidas. Plastik wszystko przyjmie. 1
ucho.77 Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Opublikowano 26 Marca 2013 Najbardziej mnie interesuje kwestia BI-XENONU u Kolegi z początku wątku. Osobiście zakładałem do 2 audi z BI 1- A4 2-A6 i w obu przysłona nie drgała mimo braku diodek. Natomiast zdarzało się że u częsci klientów w audi ten problem występował. Dioda skutecznie go rozwiązuje ponieważ przepuszcza jedynie napiecie w jedną strone. Zasada jest taka że jak ktoś ma bi-xenon i mruga drogowymi bez załączonych świateł mijania, podnosi się przysłona i zapala drugi komplet drogowych, w związku z czym napiecie na przewodzie od świateł drogowych idzie jednym przewodem do reflektora a tam jest połączony z plusem od przysłony. Dlatego przysłona dostając wracające się napiecie od świateł dziennych może drżeć z uwagi na to iż jest to niepełne napiecie. Tylko że kilku samochodach ten efekt wystepuje w innych nie. Zatem albo Audi rozdzielilo w nowszych modelach przewód na przysłone i idzie on oddzielnie tak jak w mercedesie albo niektóre przysłony działają jedynie przy pełnym napięciu od 12V a inne sa na tyle czułe że potrafią zadrżeć. Na pewno te auta które mają połączoną przysłone ze światłem drogowym mają 3 przewody wchodzące na żarówke światła drogowego 1- masa 2- plus na drogową 3- plus idący na przysłonę. Idąc dalej tym tokiem rozumowania jeżeli na żarówkę drogową nie wchodzą 3 przewody a jedynie 2 być może w ogole przy Bi-xenonie nie trzeba odseparowywać Bi-Xenonu.Co do stacji diagnostycznych zabierania dowodów itd. Najwiecej klientów z polecenia mamy od diagnostów. Mieliśmy też przypadki że policjanci podczas kontroli brali do nas namiar na moduł. Jest to temat rzeka, krótko rzecz ujmując. W Polsce oznakowanie na lampach jest wymagane od stycznia 2011 roku od kiedy Polska wprowadzila obowiązek wyposażania nowych aut w światła dzienne. Dlatego niezrozumiałym jest troche jak auto 10-5 letnie moze miec te oznakowania, kiedy nie było obowiązku ich stosowania. Kwestią kolejną jest że wielu producentów po styczniu 2011 wypuszczała auta bez dziennych z homologacja na kloszu... rozwiazywali to tak że ładowali przekaznik ktory zalaczal mijania na stale po odpaleniu. Mozna wiec zakładac ze policjant zatrzymujący Forda Fieste 2011r moze zabrac dowód za to ze powinien miec dzienne a ich nie posiada. itd. itp. Tak naprawde nie mieliśmy nigdy nawet sygnału by ktoś miał jakies dyskusje z policją na ten temat. Jeden z naszych kolegów dostał mandat, ale znow za to ze jadac swoim tico w nocy po Łodzi zapomnial zalaczyc mijania i po nocy jezdzil na dziennych. Jestem Specjalistą z Zakresu Przepisów Ruchu Drogowego z racji tego że jestem egzaminatorem prawa jazdy i przedyskutowałem na ten temat wiele godzin z kolegami. Prawda jest taka że żeby wypisać mandat itd policjant musi miec art z ustawy by poprzec nim postepowanie. A jak go znajdzie? skoro go nie ma. Kwestia ledów to tez ciekawa sprawa, maja wybite jakieś numerki ale jak sie zwracam do producenta z prosbą o wyciag ze swiadectwa homologacji to pali głupa.... bo rownie dobrze moze na wtryskarce walić NIKE lub Adidas. Plastik wszystko przyjmie. jeżeli chodzi o przysłonę to jak idą same dzienne to jej nie rusza nic nie drga,impuls otwiera się i wraca czyli działa tak jak powinna,jedynie przy CLH który mam w module idzie "większe" napięcie i ją rusza tak jak przy długich ot co cała filozofia u mnie są dwa auta z twoim modułem, oba z bixami i nic się z przesłonami nie dzieje, moduły żadnych zakłóceń nie robią
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się